Cappelli sensori fatti per i deficienti visivi in ​​Bağcılar

Cappelli sensori fatti per e persone cù disabilità visive in Bagcilar
Cappelli sensori fatti per i visivi in ​​Bağcılar

À a municipalità di Bağcılar Feyzullah Kıyıklık Palazzu per i Disabili, i stagiari anu fattu un cappellu di sensore per fà a vita più faciule per i visivi.

A Classe di Tecnulugia hè stata aperta in u scopu di u prughjettu "Scienza Accessibile" cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia in u Palazzu Feyzullah Kıyıklık per i Disabili, chì hè statu messu in serviziu da a Municipalità di Bağcılar 9 anni fà.

Unu di i travaglii più recenti di a classa di 15 persone era u Sensor Hat. Ci hè un circuitu elettronicu nantu à a cima di u cappellu, chì hè designatu da esse influenzatu da u sensoru di u veiculu. A persona visive chì porta u cappellu cù sensori ultrasonici capisce u periculu davanti à ellu mentre cammina in casa o in a strada. U sensoru attiva è dà una alarme, à 1 metru di distanza da segni, arburi è oggetti periculosi simili. Anu utilizatu a melodia invece di u sonu d'alarma per chì i disabili ùn anu micca disturbatu.

Felicitando i disabili chì anu fattu u travagliu, u sindaco di Bağcılar Abdullah Özdemir hà dettu: "Semu veramente felici chì i nostri apprendisti anu pensatu à una cosa tale è a mette in pratica. Grazie à u cappellu, i nostri visivi ùn anu micca scuntrà nisuna difficultà ".

Cappelli pronti per l'usu sò stati distribuiti à i trainees cù disabilità visuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*