A metro di Başakşehir Kayaşehir serà messu in serviziu in ferraghju

A metro di Basaksehir Kayasehir serà messu in serviziu in ferraghju
A metro di Başakşehir Kayaşehir serà messu in serviziu in ferraghju

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà enfatizatu chì apriranu e linee di metro di continuazione in Istanbul in 2023, è hà nutatu chì apriranu a linea di metro di 32 chilometri partendu da Kağıthane, da Hasdal, da Kemerburgaz Göktürk à l'aeroportu di Istanbul stu mese. . . Karaismailoğlu hà dettu: "Tutti l'investimenti in metro, chì servenu 270 chilometri in Istanbul oghje, sò stati fatti è messi in serviziu prima di 2019. A nostra preoccupazione hè u serviziu, ma vedemu chì, sfurtunatamenti, i servizii chì sò stati lasciati sò sempre in locu ".

U nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Dr. Hà assistitu à a Cerimonia di Apertura di u Centru di Ghjuventù è Sportu Kadir Topbaş. Facendu dichjarazioni in a ceremonia, Karaismailoğlu hà nutatu chì a municipalità hè un serviziu sacru. Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì a municipalità hà una longa storia, hà dettu chì a Turchia "chì hè a municipalità, chì tipu di serviziu hè, per serve a so patria è a nazione 7/24", dopu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hè diventatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul in marzu. 27, 1994. Hà enfatizatu chì hà amparatu.

"Avemu amparatu assai sottu a guida di u nostru presidente. Istanbul hè una scola ", hà dettu Karaismailoğlu, "U nostru presidente hà apertu e porte di Istanbul è Ankara à i zitelli d'Anatolia. I figlioli anatoliani, chì amanu a so patria è a nazione, sò entrati per queste porte, è avà servenu Turchia cù l'educazione chì anu ricevutu quì è a visione chì anu acquistatu ".

A MUBILITÀ DI CUTIDIANA IN ISTANBUL s'avvicina à 30 MILIONI

Ricordendu chì hà iniziatu a so vita cummerciale in Istanbul Gaziosmanpaşa, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'ellu cunnosce assai bè u vechju statu di sta regione è Istanbul. Ricordendu chì ci hè stata una splusione di basura in Istanbul prima di u 1994, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ùn ci era micca serviziu prima di u 1994.

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì parechji servizii sò stati furniti à Istanbul da u 1994 à u 2019 in u prossimu periodu è hà dichjaratu chì Istanbul in sviluppu è in crescita vulia serviziu è investimentu. Sottulineendu chì in particulare u trasportu publicu hè una parte indispensabile di a vita, Karaismailoğlu hà dettu chì a mobilità di ogni ghjornu in Istanbul hè vicinu à 30 milioni.

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Hè per quessa chì avemu fattu grandi piani per Istanbul inseme à quelli chì sò ghjunti à serve in Istanbul in 1994 è i nostri culleghi chì anu guadagnatu sta visione. Sè avete da fà un serviziu publicu in ogni modu, avete da determinà i prublemi chì a vostra nazione è i vostri citadini affruntà in l'anni à vene, piglià misure è fà investimenti. Tutti l'investimenti in metro, chì servenu 270 chilometri in Istanbul oghje, sò stati fatti è messi in serviziu prima di 2019. U nostru prublema hè u serviziu, ma vedemu chì sfurtunatamenti i servizii chì sò stati lasciati fermanu in u locu cumu sò. Aperturanu oghje a linea di metro Bostancı-Dudullu. Avemu cedutu stu locu in u 2019 cun un ritmu di prugressu di 70 per centu, quattru anni sò passati, finiscinu una linea chì duverebbe esse cumpletata da tantu tempu oghje. Ringraziemu ancu ellu, ma quandu guardemu l'investimenti in corso, sfurtunatamenti, questi durà per decennii se cuntinueghja à questu ritmu ".

APRIREMU U SUBWAY BAŞAKŞEHİR-KAYAŞEHİR IN FEBBRAIO

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u duvere primariu di i guverni lucali hè di creà un sistema di trasportu publicu di alta qualità, sicuru è ecunomicu per a cità, è hà sottolineatu chì travaglianu cù questa visione. Karaismailoğlu, chì hà nutatu chì l'amministrazioni lucali anu fattu ciò chì ùn anu micca fattu cum'è u Ministeru, hà datu l'esempiu di Çam è Sakura City Hospital.

In riferimentu à i prughjetti ripresi da u Ministeru, Karaismailoğlu hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì:

"In u prucessu di l'epidemie di Kovid-19, induve l'ospedali sò più necessarii, sfurtunatamenti, quandu avemu vistu una gestione chì ùn hà micca fattu a strada di l'ospitale, chì hè stata iniziata da a municipalità, avemu pigliatu direttamente, avemu custruitu e strade di l'ospitale in 1 mese. . Sfurtunatamente, una mentalità chì preferisce micca fà una strada per l'uspidale vive in Istanbul avà. Quelli chì ùn anu micca fattu a so strada ùn anu micca custruitu u metro, l'avemu pigliatu è l'avemu finitu avà. Spergu chì, da ferraghju, mettemu in serviziu u metro Başakşehir-Kayaşehir. Averemu l'accessu più faciule à unu di i ospedali più muderni in u mondu. Quandu avemu pigliatu quellu metro, ci era un tassu di prugressu di 5 per centu, oghje avemu righjuntu u 99 per centu. Di novu parallella à sta linea, quandu avemu pigliatu sta linea, u metro Mahmutbey-Esenyurt era à 5 per centu. Hè à u sudu di Bağcılar-Kirazlı. HalkalıA linea di metro à 'era ancu à 5 per centu di prugressu. Sò passati 4 anni è dispiacemu di vede chì hè sempre à u livellu di u 5 per centu. L'investimenti sò à mezu. Facenu, ùn anu micca. Ùn anu micca intenzione di fà a so mente ancu. Ma quelli chì facenu queste venenu quì è li finiranu prestu, nimu ùn deve dubbità.

TUTTI U NOSTRE PAESE HA SUCCESSU UNA GRANDE SUCCESSIONE PER L'ULTIMI 20 ANNI

Dichjarà chì travaglianu per serve, per aumentà a qualità di vita di a nazione è per fà a vita più faciule, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Ci hè statu un grande avanzu in l'ultimi 20 anni in tuttu u nostru paese, è questu cuntinueghja à fà. cresce. I guverni di u Partitu AK anu un scopu. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, vulemu esse trà e 10 più grandi economie sviluppate in u mondu. Avemu travagliatu duru per creà quella infrastruttura ", disse.

Rimarchendu chì mentre u mondu sanu hè in lotta cù e crisi, l'investimenti in Turchia cuntinueghjanu à aumentà, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu passatu tutti i so bilanci per u paese, per a nazione, è continuanu à fà.

Fornendu infurmazioni nantu à l'opere di metro in Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "Inauguraremu a nostra linea di metro di 32 chilometri, chì parte da Kağıthane è si estende da Hasdal, Kemerburgaz Göktürk à l'aeroportu di Istanbul, stu mese. Semu entusiasti di prisentà lu à u serviziu di Istanbulites sottu a guida di u nostru presidente. Apriremu di novu u metro di Başakşehir, Kayaşehir in ferraghju. Allora, speru, tramindui furniscemu u muvimentu di trasportu publicu trà Kazlıçeşme è Sirkeci in una regione storica impurtante in Suriçi, è sperimenteremu l'orgogliu di compie un travagliu preziosu cù camini di caminata è di bicicletta. Spergu chì offremu e nostre linee di metro in corso à u serviziu di i Istanbuliti in 2023 ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*