U presidente Soyer hà scontru cù i ghjovani inviati di a sustenibilità

U presidente Soyer hà riunitu cù i ghjovani ambasciatori di a sustenibilità
U presidente Soyer hà scontru cù i ghjovani inviati di a sustenibilità

In u scopu di a terza tappa di u Prugramma di Formazione di Ambasciatori di Sostenibilità di Izmir, preparatu sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè statu tenutu l'avvenimentu di u Demo Day, chì riunì ghjovani imprenditori è investitori. Parlendu à l'apertura di l'eventu induve sò stati presentati prughjetti chì pruducenu suluzioni à i prublemi lucali à scala glubale, u presidente Tunç Soyer"Credu chì i prughjetti resultanti daranu l'uppurtunità di stabilisce un mondu megliu", disse.

L'avvenimentu di u Demo Day hè statu tenutu in u Campus di Ghjuventù di l'Alsancak Historical Coal Gas Factory in u scopu di a terza tappa di u prugramma di furmazione di l'Ambasciatori di Sostenibilità di Izmir, chì hè stata preparata sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Izmir cù u scopu di creà un spaziu per i ghjovani chì pruducerà prughjetti per u futuru di a cità. I primi trè squadre sò stati annunziati à l'avvenimentu induve i ghjovani chì anu cumpletu cù successu u prugramma di furmazione di l'ambasciatori di sustenibilità organizatu in cooperazione cù a municipalità metropolitana di Izmir è a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, ESİAD Izmir EU Information Center, Izmir Planning Agency, Izmir Development Agency, Izmir Rete di Sviluppu Urbanu Sostenibile è SÜGEP Academy anu presentatu i so prughjetti. A squadra chjamata Nem-İZ hà pigliatu u primu postu, Telve-İZ hà pigliatu u sicondu postu, è Sustainable-İZ hà pigliatu u terzu postu. I certificati sò stati ancu datu à tutte e squadre chì participanu à u prugramma in l'eventu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA riunione ospitata da u Capu di a Delegazione di l'Unione Europea Ambasciadore Nikolaus Meyer-Landrut è a delegazione, u presidente di l'Associazione Industriali è Imprenditori di l'Egeu (ESİAD), Sibel Zorlu, u Coordinatore Generale di a Rete di Sviluppu Urbanu Sostenibile di Izmir (SKGA) è u Cunsigliu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Ruhisu I burocrati di a municipalità metropolitana di Al. Izmir, rapprisentanti di i guverni lucali, l'urganisazioni non governamentali è u mondu cummerciale anu assistitu.

"Tutti inseme è avà hè u tempu di agisce"

Parlendu à l'apertura di u prugramma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì a demucrazia hè una di e più grandi innovazioni di l'umanità, "L'UE hà sappiutu di mette da parte e differenze trà i paesi è hà dimustratu a vuluntà di stabilisce un futuru cumunu da quì. U prublema di custruisce un avvene cumunu deve esse a priurità di tutti noi. Perchè stu grande universu chì campemu hè di fronte à una grande minaccia. Sta grande minaccia si trova à mette da parte e differenze trà noi è palesa più forte quella imaginazione futura cumuna. Ùn hè più pussibule per ogni individuu chì vive nantu à stu pianeta per esse sanu. Tutti inseme è avà hè u tempu di agisce. "Tutti i prughjetti è i studii per esse presentati devenu esse una parte di sta mente cumuna è un cog in questa rota cumuna", disse.

"A sustenibilità hè a ghjustizia trà u passatu è u futuru"

Enfatizendu chì un mudellu hà cuminciatu à emerge cù stu prugramma, u sindaco Soyer hà dettu: "Felicitate à tutti. A sustenibilità hè a ghjustizia trà u passatu è u futuru. Quantu più solida hè a ghjustizia trà u passatu è u futuru hè basatu, u più felice è più pacificu diventa. Credu chì u travagliu fattu è i prughjetti chì emergenu daranu l'uppurtunità di stabilisce un mondu megliu. Avete un bellu modu. "Spergu chì avete una traccia in u stabilimentu di un altru mondu", disse.

"Serà una marca assai impurtante".

Ruhisu Can Al, Coordinatore Generale di a Rete di Sviluppu Urbanu Sostenibile di Izmir (SKGA) è Cunsigliere di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "U nostru sindaco Tunç mostra un grande leadership per fà Izmir una cità resistente, verde è sustenibile, malgradu a pulitica è a durabilità. crisi economiche. U mondu cummerciale di a nostra cità ùn ferma micca indifferenti à sta trasfurmazioni. "U prugramma di i Ghjuvanni Ambasciatori di Sostenibilità serà una marca assai impurtante chì lascemu nantu à a strada per un'altra Turchia", disse.

Prughjetti chì sò più preziosi di l'altri

U presidente di l'ESİAD, Sibel Zorlu, hà dichjaratu chì hà trovu preziosi i prughjetti creati da i ghjovani. Esprimendu a so satisfaczione per esse in Izmir, u Capu di a Delegazione di l'Unione Europea, Ambasciatore Nikolaus Meyer-Landrut, hà dichjaratu chì u prugramma era assai utile per l'emergenza di idee ghjovani.

Scontru cù l'ecosistema di l'investitori

In a terza tappa di u Prugramma di Formazione di Ambasciatori di Sostenibilità, i ghjovani ambasciatori anu ancu avè una opportunità di stage di un mesi. In u scopu di u Green Deal Europeu, studii di sustenibilità seranu realizati in cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u settore privatu è e municipalità di distrittu.

120 Young Ambassadors graduate da i dui prugrammi precedenti di u prugramma Young Sustainability Ambassadors. Questi ghjovani avianu l'uppurtunità di pianificà una carriera in u campu di a sustenibilità è anu ancu trovu opportunità di travagliu in questu campu. I prughjetti innovatori, circulari, sustinibili creati da l'ambasciatori anu scontru cù l'ecosistema di l'investitori in Izmir è anu ghjuntu à a fase di implementazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*