İZBAN Bona nova da u presidente Soyer à Asarlık

Menemen Asarlika A bona nova di IZBAN
İZBAN Bona nova à Menemen Asarlık

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu di u 16th Fairy Tale House, implementatu da . U presidente Soyer, chì hà datu u missaghju di uguale serviziu à l'apertura, hà datu a bona nova di İZBAN à Asarlık.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer U prughjettu Fairy Tale House, chì hè statu implementatu per a prima volta da Seferihisar in 2016, cuntinueghja à esse popularizatu in tutta a cità. U prugettu hà cuminciatu à sustene a participazione di e mamme in a forza di travagliu, fornendu e cumpetenze prufessiunali è assicurendu u sviluppu suciale di i zitelli. BayraklıDopu , Ornekkoy, Gumuspala, Tire, Aliaga, Kınık, Mersinli, Limontepe, Buca, Kemalpasa, Bornova, Menemen hà apertu e so porte in Asarlık. In più di e 16 Case di Fata di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Sindaco Tunç SoyerIn linea cù a visione di .

U presidente hà assistitu à l'apertura, à quale l'abitanti di u quartieru dimustranu un grande interessu. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, è ancu u presidente provinciale di u Partitu Populare Republicanu İzmir Şenol Aslanoğlu, Bayraklı U sindaco Serdar Sandal, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, u sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı, u sindaco di Foça Fatih Gürbüz, u presidente di u Cunsigliu municipale di İzmir Nilay Kökkılınç, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, Barış Karcı, i burocrati municipali, i capi di distrettu di CHP, i membri di l'associazione, i membri di a cooperativa, i capi di distrettu di CHP, i membri di e coperture. , capi, zitelli è citadini.

"Ùn sorridimu micca finu à chì sorridi"

Parlendu à a ceremonia d'apertura di a Casa di Fairy Tale, u presidente Soyer hà dichjaratu ch'elli furnianu sustegnu à e donne è i zitelli à a Casa di Fairy Tale. U presidente Soyer hà dettu: "Avete un locu sopra i nostri capi. Perchè ùn sordimu micca finu à voi. Nimu ùn si merita sta miseria in sta terra fertile, in questa terra paradisiaca, in sta geugrafia chì hà accoltu civilisazioni. Ciò chì stai attraversu ùn hè micca u destinu ". disse.

"Cambiaremu sta storia"

Nutendu chì continuanu à sparghje u prugettu in tutta a cità, u sindaco Soyer hà dettu: "Amu chjamatu una casa di fiaba, hè stata messu da u mo caru amicu Sunay Akın. Ingrandemu questu è cuntinuemu à sparghje in İzmir. L'altu costu di a vita, u disimpiegu è a miseria affettanu tutti profondamente. Hè guasi ora di cambià sta storia. Sti terri ùn lasciaranu à nimu affamati. Questa ricchezza hà solu fattu riccu à qualchissia finu à avà. Hè ghjustu ingrandatu a sacchetta di qualcunu. Questu ordine cambierà. Inseme cambieremu stu ordine, qualcosa cambierà, tuttu cambierà. Avia pocu pocu!" usatu e frasi.

İZBAN bona nutizia per Asarlık

Dichjarà chì anu cuminciatu i travaglii per portà una fermata İZBAN à Asarlık, u presidente Soyer hà dettu: "Parco di ghjocu per i zitelli, migliuramentu di u flussu... Faremu tutti, faremu ancu a fermata İZBAN. Avemu principiatu u prucessu, ùn vi preoccupate. Questa fermata İZBAN vene quì ", disse.

Dopu à u discorsu d'apertura, u presidente Soyer hà apertu a Casa di Fairy Tale cù i zitelli. U presidente Soyer, chì hà datu rigali à i zitelli in a seccione di l'infanzia di a Casa di Fairy Tale, hà scontru cù i trainees in u centru di i corsi di a fabbrica prufessiunale. sohbet hà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*