"Visite di u Patrimoniu" Cuntinueghjanu in a Capitale

I Tours di u Patrimoniu Cuntinueghjanu in Baskent
"Visite di u Patrimoniu" Cuntinueghjanu in a Capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) cuntinueghja i so Tours di u Patrimoniu di Ankara, chì urganizeghja per presentà i citadini à u travagliu chì hà realizatu in modu di priservà u patrimoniu culturale è storicu di a cità è di trasmette à e generazioni future.

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, hà assistitu à a 9ª "Visita di u Patrimoniu di u Patrimoniu Ankara" è hà datu e seguenti informazioni nantu à l'opere:

"U travagliu di u Teatru Rumanu Archeopark, u travagliu di restaurazione di u Castellu di Ankara è u travagliu di rinnuvamentu di u Centru Storicu di Ulus sò tutti i travaglii chì avemu realizatu per preparà Ankara per u 100 anniversariu di a Republica. Avemu implementatu a maiò parte di questi. Avemu u scopu di rende queste opere visibili sia à i turchi, in particulari à a ghjente di Ankara, sia à l'invitati stranieri ".

Ödemiş hà enfatizatu chì anu u scopu di assicurà chì i citadini chì vivenu in Ankara cunnoscenu, ricunnoscenu è abbraccianu questi valori di a cità in quale campanu, è hà dettu: "U sensu d'appartenenza à una cità pò sviluppà solu cun questi. A cosa piacevule hè questu; Ci hè una dumanda assai seria. Questu significa chì a nostra ghjente in Ankara hà aspittà annantu à questu tema. Avemu ancu sparte stu eccitazione. Pensemu chì una carenza impurtante serà piena di tali avvenimenti ". disse.

I citadini chì anu participatu à u viaghju urganizatu da ABB è chì anu ricevutu infurmazioni nantu à a storia di Ankara è u travagliu in a regione anu manifestatu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Şengül NazTopal: "Stu studià in u Dipartimentu di Architettura. U sughjettu di a risturazione m'interessa assai. Hè per quessa chì vogliu piglià cura. Aghju vistu nantu à u situ di a scola chì sti viaghji sò stati urganizati è aghju applicatu. U viaghju hè stata una sperienza assai bella per mè. "Vogliu ringrazià l'autorità chì anu datu sta opportunità".

Hilal Sena Atak: "Sò un studiente di 4u annu in u Dipartimentu di Architettura. Aghju amparatu sti viaghji da u mo amicu. Eru assai piacè, hè assai bella. Francamente, sò assai curiosu di a so versione cumpleta. "Vogliu vene di novu."

Tülin Acar: "Aghju participatu à u viaghju sia per suddisfà a mo curiosità sia per acquistà infurmazioni nantu à a storia di u periodu. U fattu chì un tali travagliu hè realizatu in u core di Ankara mi hà fattu felice è sperenza. E preparazioni per l'eredità chì lasciaremu à e generazioni future sò fatti oghje. "Vogliu ringrazià quelli chì travaglianu quì è a Municipalità Metropolitana di Ankara."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*