U primu sistema di treni leggeri di l'Africa Occidentale hè apertu in Nigeria

U primu sistema di ferrovia leggera di l'Africa Occidentale hè apertu in Nigeria
U primu sistema di ferrovia leggera di l'Africa Occidentale hè apertu in Nigeria

U primu sistema di ferrovia leggera fatta in Cina di l'Africa Occidentale hè statu messu in serviziu cù una cerimonia in Nigeria ieri. U presidente nigerianu Muhammadu Buhari, u guvernatore di Lagos Babajide Sanwo-Olu è l'ambasciadore cinese in Nigeria Cui Jianchun anu assistitu à a ceremonia di apertura di a prima fase di a Linea Blu di Lagos Rail Public Transport (LRMT) di 27 chilometri in u statu di Lagos in u suduveste di Nigeria.

U presidente nigerianu Muhammadu Buhari hà descrittu u prugettu cum'è "storicu" in un discorsu chì hà fattu in un banquet urganizatu da l'uffiziu di u guvernatore di Lagos prima di a ceremonia d'inaugurazione.

Buhari hà dichjaratu chì u sistema di ferrovia ligera migliurà a vita di e persone lucali è riduce a congestione di u trafficu è a contaminazione di l'aria.

U prughjettu di a Linea Blu LRMT, chì a custruzzione hè stata fatta da a Cumpagnia di Custruzzione di Ingegneria Civile di Cina (CCECC), hè u primu sistema di ferrovia leggera di l'Africa Occidentale è u più grande prughjettu d'investimentu infrastrutturali in u statu di Lagos in Nigeria.

U prughjettu hè ancu a prima infrastruttura ferroviaria per attraversà Okokomaiko, una zona densamente populata à punente di Lagos, è Marina, un distrittu cummerciale in l'isula di Lagos.

Cù l'impresa cummerciale, u prugettu hè previstu di migliurà assai a connettività di u centru ecunomicu nigerianu, furnisce una sperienza di custruzzione di ferrovia à altre parti di Nigeria è paesi in Africa Occidentale.

A custruzzione di a prima fase di u prugettu Lagos Blue Line hà iniziatu in lugliu 2010 è hè stata finita in dicembre 2022. A prima fase di u prugettu, chì hè 13 chilometri longu è hà cinque stazioni, hà a capacità di trasportà più di 250 mila passageri per ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*