Nota completa da i Capitalisti à l'Applicazione Ankara di Memoria

Nota cumpleta da i Cittadini Baskent à l'applicazione Memory Ankara
Nota completa da i Capitalisti à l'Applicazione Ankara di Memoria

U prughjettu Memory Ankara, implementatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per determinà è documentà i valori suciali è spaziali di a Capitale, cuntinueghja. I pannelli d'infurmazione preparati in u scopu di u prugettu sò stati posti in u Castellu d'Ankara, a Piazza Hacı Bayram, a Piazza Vecchia di u Guvernu è a Piazza Vecchia Stazione Ferroviaria.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à aghjunghje novi prughjetti à i prughjetti chì hà implementatu per creà una identità urbana in a Capitale.

Cù i cuntributi di l'accademici di l'università in Ankara, u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale hà implementatu u prughjettu "Memory Ankara" per identificà, documentà è sparte i valori suciali è strutturali / spaziali di Ankara, a Capitale di a Republica. , è di fà cunnosce è cunnosce da i citadini in questu modu. In u scopu di u prugettu, i pannelli d'infurmazione (totems) chì prumove i valori di Ankara sò stati preparati è posti in i centri storichi di a cità.

SITU IN TOTALE 6 PUNTI

Nota cumpleta da i Cittadini Baskent à l'applicazione Memory Ankara

In u prughjettu sviluppatu per fà a storia è i valori di a cità di Ankara più cunnisciuti; In più di l'infurmazioni turchi è inglesi pensati apposta per l'opere, sò stati preparati totems cù parechje caratteristiche, cum'è carte chì mostranu strutture impurtanti in u spaziu è l'illuminazione di notte.

I pannelli preparati sò stati posti in un totale di 6 punti: Ankara Castle Clock Tower Gate, Ankara Castle inside, Hacı Bayram Mosque in fronte, Hacı Bayram Square davanti à u Tempiu d'Augustu, a Old Government Square, a Colonna Julianus è u Vechju. Piazza di a Stazione Ferroviaria.

L'INFORMAZIONI DETTAGLIATE sò DISPONIBILI PER L'APPLICAZIONE QR CODE

Nota cumpleta da i Cittadini Baskent à l'applicazione Memory Ankara

U coordinatore di u Prughjettu ABB Memory Ankara Müge Cengizkan hà dettu:

"Unu di i prudutti di u prughjettu Memory Ankara, chì avemu realizatu cù u sustegnu di Başkent, Hacettepe è METU sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè i totems Memory Ankara. Sti totems sò tavulini d'infurmazione apposta in u scopu di u prugettu, chì anu a funzione di l'illuminazione di notte.Ci hè infurmazione in turcu è inglese nantu à u spaziu urbanu nantu à quale u bordu hè piazzatu, è una mappa chì mostra e strutture impurtanti in questu. spaziu. Per quelli chì volenu acquistà infurmazioni più dettagliate, ci hè un codice QR nantu à questu, è quandu hè lettu, u dirige à u situ web di u prugettu, chì permette una lettura più dettagliata. Questi totems sò stati posti in 6 punti impurtanti di a cità in a prima fase di u prugettu è pensemu di cuntinuà in a continuazione di u prugettu.

NOTA COMPLETA DA E IMPLEMENTAZIONI CAPITAL

Nota cumpleta da i Cittadini Baskent à l'applicazione Memory Ankara

E persone di Başkent, chì anu esaminatu i totems preparati da a Municipalità Metropolitana di Ankara per un megliu ricunniscenza di l'impurtanti strutture di a storia di a cità, è hà datu tutti i punti à l'applicazione, hà dettu:

-Veli Ümit Bayraktar: "Aghju fattu ricerche prima di ghjunghje à u Castellu d'Ankara, ma ci sò parechje fonti è a ghjente ùn pò micca fiducia in ogni tipu d'infurmazioni. Aghju trovu i pannelli d'infurmazioni preparati da a Municipalità Metropolitana di Ankara più affidabili, è hè assai impurtante per avè l'infurmazioni di carte in elli, è aghju amparatu assai punti cù stu metudu di carte ".

-Osman Tekin Güzel: "Vogliu in u Castellu di Ankara per dui anni. Dopu avè vistu i totems, aghju capitu chì ci sò punti in u Castellu di Ankara chì ùn aghju micca vistu è ùn cunnosci micca ".

-Raif Çıkır: "L'invitati chì purtemu à u Castellu di Ankara, in particulare i stranieri, ponu avè infurmazioni grazia à l'infurmazioni scritte in inglese. Questu hè un serviziu assai impurtante ... Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta applicazione ".

-Dilara Yaldız: "Aghju trovu adattatu chì a Municipalità Metropolitana di Ankara hà preparatu infurmazioni nantu à a storia di a cità in turcu è in inglese. Era assai viotu prima. Grazie à questi pannelli d'infurmazione, sti lochi parenu più compacti.

-Meserret Karahan: "Hè una decisione assai curretta è adatta per esse preparatu in inglese per chì i turisti chì venenu à u Castellu di Ankara ponu cunnosce megliu a nostra Ankara ... Mi piace assai l'applicazione."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*