U Prucessu di Trasformazione Urbana hè iniziatu in u District Karanfilköy di Beşiktaş

U Prucessu di Trasformazione Urbana hà iniziatu in a Regione Besiktas Karanfilkoy
U Prucessu di Trasformazione Urbana hè iniziatu in u District Karanfilköy di Beşiktaş

A filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB) KİPTAŞ è İmar AŞ hà iniziatu u prucessu di trasfurmazioni urbanu longu aspittatu in a regione Karanfilköy di u distrittu di Beşiktaş. Dopu chì sò evacuati, a demolizione di e strutture di rimozione di l'amianto di l'ambiente cuntinueghja. Per d 'altra banda, i travaglii di demolizioni sò realizati cunsiderendu l'animali straganti è a natura.

A trasfurmazioni di strutture risicate cuntinueghja in u scopu di a piattaforma "Istanbul Renewal", stabilita da e cumpagnie IMM Urbanism Group KİPTAŞ, Istanbul İmar AŞ è BİMTAŞ. In u quartiere Karanfilköy di u distrittu di Beşiktaş, passi assai impurtanti sò stati fatti in u prucessu di trasfurmazioni urbani chì era previstu dapoi anni. Infine, i piani di zoning per a regione sò stati passati à l'unanimità da l'Assemblea IMM, chì hà fattu u 22 di nuvembre di u 2022. Studii di determinazione di u situ sò stati realizati in a regione, chì attualmente hà 900 beneficiari è hè custituitu da un totale di 695 unità indipendenti, cumprese 79 residenze è 774 buttreghi, è dopu hè statu apertu un uffiziu d'infurmazione. U 12 di dicembre di u 2022, a demolizione di strutture risicate hà iniziatu. In u prughjettu, chì serà implementatu cù u mudellu di trasfurmazioni in situ, i benefizii seranu i pruprietarii di un prughjettu affidabile è favuritu di l'ambiente invece di l'edifizii antichi è a prova di terramoti. Mentre chì e negoziazioni cuntinueghjanu in a regione, induve a rata di cunsensu hà righjuntu u 94 per centu, u scopu hè di scuntrà a terra cun un cunsensu di XNUMX% in pocu tempu.

"ASBEST REGIONE PIÙ ALTA CONDENSATA"

U direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, chì hà esaminatu i travaglii in corso in Karanfilköy in situ, hà dichjaratu chì u prucessu hà cuntinuatu cù l'iniziu di a demolizione di 44 edifici indipendenti è hà dettu: "Attualmente, avemu finitu l'evacuazione di un totale di sessantacinque edifici. edifici. Avemu e nostre licenze. Facemu a rimozione di l'amianto in i nostri prucessi di demolizione è evacuazione. Questu hè digià un requisitu legale. Ancu s'ellu ùn era micca, avariamu. In quantu à a densità di l'amianto, a regione di Karanfilköy hè a regione cù a più alta concentrazione di amianto chì l'esperti ci anu dettu finu à avà. L'amianto hè assai dannusu micca solu à l'area induve si trova, ma ancu à l'ambiente. In questu sensu, sta trasfurmazioni hè preziosa. Distruzzione di dui unità indipendenti. Pigliò circa 3-4 minuti. È si tratta di una regione chì a so struttura hè cusì fragile à a fine. Dunque, sta trasfurmazioni hè un travagliu assai, assai impurtante è esemplariu per Istanbul ". disse.

"PROGETTU CU RISPETTU À L'AMBIENTE È A VITA DI STRADA"

Dichjarà chì anu travagliatu assai meticulosamente per impediscenu chì l'animali vaganti sò stati affettati da a demolizione, Kurt hà dettu: "Perchè l'area di Karanfilköy hè stata sviluppata per esse squattered, era una zona induve a maiò parte di l'animali vagabondi eranu rifuggiati. Avemu riunitu cù l'amatori di l'animali in u vicinatu, i nostri detentori di diritti, a municipalità di Beşiktaş, l'unità pertinenti di a municipalità metropolitana, KİPTAŞ è cum'è una cumpagnia di imprese, è alcune ONG in a regione per ùn mantene micca questi animali fora di questa zona. . È rimettimu i misgi quì, soprattuttu. Medicina veterinaria. Facemu usu di i so servizii è rendemu più sanu, è effettuemu processi di castrazione è doppia fitting. Quandu si guarda à a zona, hè una zona assai boscosa. Arcuni di sti arburi sò arburi chì valenu a prutezzione. Avemu da gestisce i prucessi ligati à a depressione di l'arburi quì cù i rapporti chì avemu preparatu da l'università. Vulemu chì u publicu cunnosce ancu questu. Perchè vulemu gestisce un prucessu chì rispettu l'ambiente è e criature chì ci campanu in tutti i nostri prughjetti ".

A demolizione di 44 di 29 strutture hè stata cumpletata cù demolizioni cuntrullate chì accuminciaranu in punti diffirenti. Inoltre, e strutture evacuate sò incluse in u prugramma di demolizione dopu a rilevazione è a eliminazione di materiali d'amianto.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*