A stazione YHT da esse fatta in u distrittu di Osmaneli di Bilecik

Ferma YHT per esse Custruita in u Distrittu Osmaneli di Bilecik
A stazione YHT da esse fatta in u distrittu di Osmaneli di Bilecik

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu dichjarazioni nantu à u so contu Twitter nantu à a linea Osmaneli-Yenişehir-Bursa-Bandırma-Balıkesir YHT, chì serà messu in serviziu à a fine di dicembre 2024. Hà sparte a mappa chì mostra e stazioni 10 in quale si trova à a fermata da esse fatta in u distrittu di Osmaneli.

Cum'è u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu in e so visite à Bilecik è più tardi à Osmaneli in 2022, a stazione di Osmaneli, chì hè u puntu di cunnessione Istanbul-Ankara YHT di a linea Osmaneli-Yenişehir-Bursa-Bandırma-Balıkesir YHT, serà fatta prima di a strada Belenalan. junction dopu à u tunnel T4. A parte di l'area da a strada à a muntagna, cumpresa a stazione YHT, serà aperta cum'è zona residenziale da a Municipalità di Osmaneli.

U sindaco di Osmaneli Münür Şahin, in a so dichjarazione, hà dettu: "Ringraziemu à u nostru presidente, u ministru, u presidente di a pruvincia, i gestori chì realizanu u prugettu è u guvernatore di Bilecik per sustene u nostru distrittu in ogni aspettu per u prughjettu YHT è a fermata di Osmaneli".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*