Formazione à l'allevamentu di e piante mediche è aromatiche furnite in Bornova

Formazione à l'allevamentu di e piante mediche è aromatiche furnite in Bornova
Formazione à l'allevamentu di e piante mediche è aromatiche furnite in Bornova

A Municipalità di Bornova hà cuntinuatu a so furmazione urganizata per sustene l'agricultura cù a Cultivazione di Pianti Medicinali è Aromatichi, chì hè aduprata in parechji campi da a salute à l'industriale in u mondu. A furmazione, chì hè stata fatta in l'Archiviu Municipale di Bornova è u Museu Dramalılar Mansion, hà attiratu una grande attenzione da i residenti di Bornova. U sindaco di Bornova, Mustafa İduğ, hà dichjaratu chì sta pruduzzione agricula cù un altu valore aghjuntu deve esse aumentata.

In a furmazione datu da l'ingegnere agriculu senior Ersel Şengel, infurmazione impurtante hè stata sparta nantu à e spezie di e piante medicinali è aromatiche, tecniche di cultivazioni è tempi, spazii di usu è ciò chì deve esse cunsideratu in pratica. Hè statu dichjaratu chì e piante cum'è lavanda, echinacea, balsamo di limonu, achillea, calendula, calendula, menta, timu, basilica è salvia sò spezie di piante medicinali è aromatiche. Inoltre, l'olii di a pianta aromatica sò ancu spiegati in a furmazione.

Dichjarà chì e piante medicinali è aromatiche sò aduprate in diversi settori industriali cum'è prufumeria, cusmetichi è spezie, in particulare in l'industria farmaceutica è alimentaria, u sindaco di Bornova, Mustafa İduğ, hà dettu: "Cerchemu di dà à i nostri pruduttori u sustegnu chì anu bisognu fendu assai. di u travagliu nantu à l'agricultura. In questu cuntestu, urganizemu furmazioni in diversi campi. Avemu vulsutu sensibilizà riunendu i Bornova chì s’interessanu à u sughjettu di e piante medicinali è aromatiche o chì volenu travaglià in stu campu. Perchè u valore aghjuntu in questa pruduzzione hè più altu ch'è parechji altri prudutti. U fattu chì e famìglie chì campanu da l'agricultura feranu definitivamente a produzzione in questa zona aumenterà u so redditu è ​​riduce i so risichi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*