I travaglii di u Centru di Riabilitazione di l'Animali Stray sò accelerati in Bursa

Studii di u Centru di Riabilitazione di Animali Stray sò accelerati in Bursa
I travaglii di u Centru di Riabilitazione di l'Animali Stray sò accelerati in Bursa

U travagliu hè acceleratu à u Centru di Riabilitazione di l'Animali Stray di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì riuniscerà l'animali vaganti in una casa calda. Cù u prugettu, in quale ogni dettu da a sala operatore à l'unità viventi hè cunsideratu, una suluzione radicali à u prublema di l'animali stray serà pruduciutu.

In Bursa, a Municipalità Metropolitana, chì hè sempre cù l'animali vaganti, hà un totale di trattamenti 2022, cumprese 5 mila 17 trattamenti, 8 mila 435 trattamenti parassitari, 4 mila 957 sterilizzazioni è 4 mila 957 vaccini, à u Soğukkuyu Stray Animal Treatment. Centru in tuttu u 23. trattamentu realizatu. In u stessu periodu, l'attività di l'alimentazione hè stata cuncentrata in 366 distretti cù a participazione di vuluntarii di quartiere, organizzazioni non governamentali è amanti di l'animali. Mentre chì l'alimentazione regulare è a pulizia di l'area sò state realizate duie volte à settimana à i punti designati 17, più di 139 tunnellate di manciari sò stati spesi in tuttu l'annu per l'alimentazione di l'animali stray. 2 cani di cani è gatti sò stati posti in lochi cum'è zoni forestali, bordi di diga, parchi è costa in 60 distretti per l'abri di i so cari amici.

centru mudernu

A custruzzione di u mudernu Centru di Riabilitazione di l'Animali Stray, chì serà purtatu à Bursa da a Municipalità Metropolitana, hà iniziatu l'ottobre scorsu. A custruzzione grossa di certi edifici in u prugettu, chì serà implementatu nantu à una zona di circa 31 mila 600 metri quadrati attribuiti da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, hè ghjuntu à u stadiu di cumpletu. U sustegnu di cuncessione serà ricevutu da u Ministeru à a tarifa di 40 per centu di u costu di u prugettu. U prugettu includerà ancu una sala operatoria, un edifiziu per l'osservazione di a rabbia, una stalla di cavalli, una unità di trattamentu per i cani, una mamma cù cuccioli, unità viventi cù giardinu, ospedale di gatti, villa di gatti, magazzinu di alimentazione, edificio di morgue, zona di sepultura, facilità suciale, edifiziu amministrativu è zona di attività suciale.. In u prughjettu, chì hè pensatu per ùn dannà ancu un arbulu unicu in a terra forestale, a so prisenza verde serà evidenziata è un spaziu di vita naturali serà creatu per i so cari amici.

Studii di u Centru di Riabilitazione di Animali Stray sò accelerati in Bursa

Soluzione arradicata

Dichjarà chì anu implementatu travaglii impurtanti per eliminà u cuncettu di "animali vagabondi" in Bursa, u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu chì stanu cercandu di prutege tutti l'animali vagabondi. Ricordendu chì ogni vita hè preziosa è preziosa, u presidente Aktaş hà dettu: "Finu à avà, ùn avemu mai interrottu i servizii in u nostru Centru di Trattamentu di l'Animali Stray, è ancu l'attività di alimentazione è rifuggiu in l'ambiente naturale. U nostru prughjettu di portà unu di i centri di riabilitazione di l'animali vagabondi più muderni di Turchia in Bursa hè ancu avanzatu. Spergu chì, cù u cumpletu di stu centru, averemu pruduciutu una suluzione radicali à u prublema di l'animali vaganti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*