Attenzione à a Diabetes in i zitelli!

Attenzione à a Diabetes in i zitelli
Attenzione à a Diabetes in i zitelli!

L'incidenza di a diabetes aumenta in i zitelli cum'è in l'adulti. Oghje, ci sò circa 30 mila zitelli in u nostru paese. U Consultant Healthy Living Neslihan Sipahi, chì sustene i zitelli è e famiglie cù l'adattazione di a diabetes è sessioni di supportu, hà datu infurmazioni nantu à questu sughjettu.

A Diabetes Mellitus (DM), l'incidenza di quale hè crescente rapidamente, hè una nova sperienza di vita per a persona. Siccomu hè una malatia crònica per tutta a vita, affetta a vita di l'individui è e so famiglie in tutti l'aspetti, causendu prublemi, cunflitti è cambiamenti in dimensioni psicosociali è cambiamenti fisiopatologichi in l'individui.

Per esempiu, quandu un zitellu hà a diabetes, a diabetes hè avà in a famiglia. A famiglia principia à agisce cum'è u pancreas artificiale di u zitellu. O quandu unu di i sposi hà diabete, u sposu deve ancu avè cunniscenze è educazione. Tutti questi cambiamenti ponu affettà negativamente a gestione di a diabetes, aggravate a diabetes, affettanu negativamente a vita è a qualità di i pazienti, è causanu a persona per avè prublemi à adattà è accettà a malatia. U pazientu cù diabete, chì hà bisognu di mantene a so malatia è a so vita sottu à cuntrollu, deve avè una cunniscenza, cumpetenze è attitudini pusitivi sufficienti per gestisce a diabetes.

L'entrevista di motivazione ghjucanu un rolu impurtante in questa tappa. L'attitudini negativi di i pazienti nantu à a diabetes deve esse determinate è corrette è u sustegnu deve esse datu per sviluppà attitudini pusitivi. Tenendu in mente chì l'usu di a teoria è di i mudelli hè efficace in e pratiche di cunsigliu per ottene questi scopi; Hè necessariu di determinà i stressors sperimentati da l'individui cù diabete utilizendu mudelli chì anu un approcciu olisticu orientatu à l'omu è enfatizendu a cooperazione cù u paziente in a determinazione di tutti i scopi è a pianificazione di l'intervenzioni, cunsiderendu i bisogni da una perspettiva olistica è determinendu. strategie adatte.

Neslihan Sipahi, u consultante di Healthy Life, hà dettu: "Quandu a ghjente parla di diabete, a diabetes di tipu 2 vene in mente. Custituiscenu ancu a maiò parte di a sucità, ma oghje ci sò circa 30 mila zitelli sottu à l'età di 18 cù a diabetes mellitus 1. In fatti, ùn saria micca sbagliatu di dì chì ci hè una pandemia di diabetes in u nostru paese. . L'età digitale è l'inattività, a dieta sbagliata è e preferenze di l'alimentariu imballatu, u sonnu di qualità povira è i cumpurtamenti negativi di salute anu un grande impattu annantu à questu. Studi scientifichi anu dimustratu chì a diabetes pò esse prevenuta (in particulari a diabetes mellitus 44) fornendu una riduzione di risichi di 58-2% cù un cambiamentu di stile di vita sanu, chì i diabetici furniscenu una diminuzione di i livelli A1c, chì guidanu cambiamenti pusitivi in ​​l'alimentazione sana è l'attività fisica. abitudini, è chì u risicu di sviluppà cumplicazioni è altre malatie hè ridutta, è hè dimustratu chì provoca una diminuzione di i costi di spesa di salute.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*