Casu d'Accident di Trenu Çorlu Postponatu à u 21 di marzu di u 2023

L'unicu detenutu di u casu di crash di Corlu hè liberatu
Casu d'accidentu di trenu Çorlu

U prucessu di 7 imputati in quantu à u disastru di u trenu in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ, in u quale 25 persone, cumprese 300 zitelli, anu persu a vita è ferite più di 13, hè stata posposta à u 21 di marzu di u 2023.

L'8 di lugliu di u 2018, quandu u trenu di passageri nantu à a rotta Uzunköprü-Istanbul hà ribaltatu alcuni di i so vagoni vicinu à Tekirdağ Çorlu, 25 persone anu persu a vita è 340 persone sò state ferite. In l'accusazione, hè statu dumandatu chì l'accusati Turgut Kurt, Özkan Polat, Çetin Yıldırım è Celaleddin Çabuk sò cundannati à una pena trà dui è 15 anni di prigiò per i motivi chì sò stati trovati "essenzialmente difettusi in u casu di l'accidentu". .

In u risultatu di i rapporti di l'espertu è di a valutazione ricevuti da u 9 di Settembre da u Çorlu Chief Public Prosecutor, hè statu decisu di espansione l'inchiesta è di perseguite nove persone più.

A 12a udienza di u casu hè stata tenuta oghje in a Sala di Conferenza di u Centru di Educazione Pùblica di Çorlu da a 1a Corte Suprema Penale di Çorlu.

L'udienza cuntinuò cù a difesa di u Manager di u Serviziu Ferroviario TCDD Mümin Karasu à a data di u disastru di u trenu, dopu à una pausa d'ora dopu à e difese di l'accusati TCDD 1st Region Railway Maintenance Manager Nihat Arslan è Diputatu Direttore Levent Muammer Meriçli.

Dichjarà chì ci sò 11 Direttori di serviziu sottu à ellu, Aslan hà dettu: "U mo duvere hè di assicurà a coordinazione trà i servizii in a regione". Negando l'accusazioni contru à ellu, Aslan hà dichjaratu ch'ellu era incaricatu di l'affari amministrativi è ùn era micca rispunsevuli di a parte tecnica. Dopu Aslan, a dichjarazione di TCDD 1st Regional Deputy Manager Levent Muammer Meriçli hè stata fatta. Meriçli hà dichjaratu in u so interrogatori chì ùn avia micca l'autorità per surviglià.

Dà infurmazioni nantu à l'autorità di spesa di l'istituzione, Meriçli hà dettu: "L'infurmazioni nantu à i travaglii da esse offerti sò ricevuti. Una indennità hè ancu presa per i travaglii di mantenimentu è di riparazione. U Direttore Regionale hè autorizatu à l'offerta, ma u Direttore Generale dà l'appruvazioni.

Informendu chì Mümin Karasu ùn hè micca un ingegnere in linea cù una dumanda fatta da l'avucatu Ersin Albuz, Meriçli hà dettu: "Hè statu pigliatu per procura. "Ùn hè micca u mo travagliu di oppone à u requisitu di esse ingegnere per a so appuntamentu", disse. Meriçli disse: "Ùn sò micca sapè chì tipu di prublema ci hè prima di l'accidentu".

Dopu à Meriçli, TCDD 1st Manager di u serviziu di mantenimentu Mümin Karasu hà parlatu. Karasu hà dichjaratu chì prima di l'accidentu, a Direzzione di Mantenimentu Ferroviaria hè stata avvisata almenu duie volte è hà dettu: "Eru miratu".

Karasu hà dettu: "Ùn hè micca pussibule per e Direzzione di u Serviziu di monitorà fisicamente l'opere in u campu solu" è aghjunse: "Mentre aghju cumpletu u mo duvere scrivendu lettere d'avvertimentu, sò pruvatu da" negligenza cuscente ". Tuttavia, u Manager di Manutenzione Ferroviaria è i ranghi inferiori sò in prova per "simplice negligenza". U pesu burocraticu di e Direzzione di u Serviziu di Mantenimentu Ferroviariu hè altu. In modu gerarchicu, u Dipartimentu, i Branch Offices rispunsevuli di l'infrastruttura rispunsevuli di a superstruttura, u Manager Regionale, u Manager di u Serviziu di Mantenimentu, i Diputati di u Serviziu di Mantenimentu sò partiti à questu avvenimentu. Hè a rispunsabilità di a Direzzione di Mantenimentu di piglià precauzioni facendu i cuntrolli necessarii in i punti critichi di a ferrovia di u trenu durante e transizioni staghjunali. Karasu hà negatu l'accusazioni è hà dettu: "Malgradu l'avvertimenti chì aghju fattu, quelli chì devenu cumpiendu i so duveri ùn sò micca perseguiti".

In tribunale, l'accusati anu ancu dumandatu à sente i testimoni.

Annunziendu a so decisione interim, u tribunale hà decisu d'accettà parzialmente e dumande di l'accusati per sente i tistimoni è hà rignatu per a continuazione di e misure di cuntrollu ghjudiziariu contr'à l'accusati.

L'udienza hè stata rinviata à u 21 di marzu di u 2023.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*