U presidente Erdogan alza a pena di trè cundannati

U presidente Erdogan alza a pena di trè cundannati
U presidente Erdogan alza a pena di trè cundannati

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hè statu cundannatu à a prigiò a vita in u prucessu di u 28 di ferraghju, İlhan Kılıç (87) è Kenan Deniz (75), cundannati à un totale di 12 anni, 10 mesi è 24 ghjorni in prigiò per diversi crimini per via di u U rapportu di l'Istitutu di Medicina Forense di u so "maritu enormu", Osman Kartal (46) per esse elevatu per "disabilità permanente".

Sicondu a decisione di u presidente publicata in u Gazzetta Ufficiale, e sentenze rimanenti di İlhan Kılıç è Kenan Deniz, chì sò stati cundannati à a prigiò perpetua in 2018 da u 5th High Criminal Court d'Ankara, per u crimine di "licenziamentu di forza o pruibitu di forza à u Cunsigliu di Deputati di l'Infurzazione di a Republica di Turchia". Hè stata sguassata per via di u rapportu "situazione di u maritu" di l'Istitutu di Medicina Forensica.

In 2019, Isparta 1st Criminal Court of First Instance hè statu cundannatu à un totale di 3 anni, 9 mesi è 2 anni di prigiò per i crimini di minaccia cù una pistola, cumprà o purtendu o pussede armi di focu è munizioni senza licenza. 2013 anni, 1 mesi è 2 ghjorni di prigiò da l'Alta Corte Penale, 3 mesi, 15 annu, 2014 mesi è 4 mesi di prigiò separatamente da u Tribunale Penale di Prima Istanza di Eğirdir in 1 per i crimini di danni à a pruprietà è ferite intenzionale, è in 15, 6 da u Tribunale penale di prima istanza di Eğirdir per a resistenza à u duvere di fallu. In u 2020, u tribunale penale di prima istanza di Eğirdir hè statu cundannatu à 9 annu di prigiò per u delittu di cumprà o purtari o pussede armi di focu è palle senza licenza, è sti sentenzi sò stati finalizzati è u Isparta Execution Judge li hà cundannatu à 9 anni, 2019 mesi è ghjorni di prigiò 1. A sentenza restante di Osman Kartal (12) hè ancu dovutu à u rapportu di l'Istitutu di Medicina Forense di "disabilità permanente". Hè statu decisu di sguassà e.

U presidente Erdoğan hà fattu e decisioni citate in cunfurmità cù e disposizioni di u 104u paràgrafu di l'articulu 16 di a Custituzione di a Republica di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*