I travaglii di u prughjettu di a diga di Daricayiri anu guadagnatu a velocità

I travaglii di u prughjettu di a diga di Daricayiri anu guadagnatu a velocità
I travaglii di u prughjettu di a diga di Daricayiri anu guadagnatu a velocità

L'amministrazione di l'acqua è di a fognatura di a municipalità metropolitana di Sakarya (SASKİ) hà spartutu cù i citadini l'infurmazioni chì i travaglii di u prughjettu di a diga di Darıçayırı, chì serà una nova fonte per Sakarya, s'acceleranu in questi ghjorni quandu a precipitazione hè assai sottu à a norma stagionale.

Cù u prugettu da esse implementatu nantu à u Daricayiri Stream in Karasu, un ingudu annu di 750 milioni di TL serà generatu. Mentre chì ci sò prublemi d'acqua in diverse parti di u mondu cù ogni ghjornu chì passa, a Municipalità Metropolitana di Sakarya implementa novi risorse è guadagna un ingrossu seriu da queste risorse cù i passi ghjusta fatti nantu à l'acqua. U travagliu di u prughjettu di u prughjettu giant, chì hà da pagà per ellu stessu in 4 anni, hè previstu per esse cumpletu in i mesi à vene.

In a dichjarazione fatta da l'istituzione, "Cum'è SATSO è SASKİ, avemu u scopu di fà u passu ghjusta per a nostra cità in cunfurmità cù i studii chì avemu realizatu inseme. Cuntinuemu i nostri scontri cù SATSO, mantenendu l'interessi di a nostra cità in prima linea. Cù i boni passi chì avemu fattu nantu à l'acqua, avemu purtatu novi risorse d'acqua potabile in a nostra cità. Grazie à a so visione chì vede u futuru è i travaglii di prughjettu chì seguita da vicinu, custruiremu a Diga di Darıçayırı in Sakarya u più prestu pussibule cù u nostru sindaco metropolitanu Ekrem Yüce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*