Unendu e forze di Diginak è Figopara

Force Alliance de Diginak et Figopara
Unendu e forze di Diginak è Figopara

A piattaforma di trasportu digitale Diginak hà unitu e forze cù a piattaforma di crediti di nova generazione Figopara. A piattaforma di trasportu digitale Diginak cuntinua a so rapida crescita. A cumpagnia, chì hà aumentatu u nùmeru di partenarii strategichi di cummerciale per piglià a so qualità di serviziu à u prossimu livellu, hà unitu e forze cù Figopara, una sucietà FinTech stabilita per espansione u capitale di travagliu di l'imprese è mediate u finanziamentu di i fornitori. Cù a cuuperazione strategica firmata trà e duie cumpagnie, hè u scopu di trasfurmà ancu u settore di u trasportu.

Diginak, chì risponde à i bisogni di trasportu puntuale regulare di e PMI chì ùn ponu micca pagà a logistica di u cuntrattu, hà unitu e forze cù Figopara per sviluppà una suluzione à u prublema di pagamentu di tariffu di serviziu anticipatu trà istituzioni è camionisti. Grazie à duie cumpagnie di punta di l'industria chì sò cuscenti chì a dinamica di l'industria di u trasportu hà cambiatu in a nova era digitale; E PMI sò stati abilitati à accede à un finanziamentu rapidu, faciule è economicu.

Dichjarà chì Figopara hà pruduttu una soluzione assai bona per a cullizzioni, chì hè un prublema assai impurtante di u settore di u trasportu, introducendu u serviziu di l'opzione di pagamentu differita chì e PMI necessitanu, u CEO di Diginak, Oğuzhan Karaca, hà dettu: "Grazie à a nostra cooperazione cù Figopara, u camionista. riceve i soldi di trasportu chì esige per a carica chì porta in anticipu. "E istituzioni chjuche è mediane anu avutu ancu l'uppurtunità di facilità a so carica finanziaria usendu l'opzione di pagamentu differita", disse.

Avemu u scopu di ghjunghje à millaie di PMI !

Oğuzhan Karaca hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu scopu di ghjunghje à migliaia di PMI cù a cooperazione di Diginak.com è Figopara. Ci sò quasi 8000 cumpagnie di logistica, grande è chjuca, in u settore. Queste cumpagnie ponu copre solu u 6% di l'impieghi totali di logistica è trasportu in Turchia. U restu 94% di u mercatu hè in manu di camionisti, vale à dì, individui chì furnisce servizii di trasportu individuali. I camionisti in tuttu u paese anu bisognu di cullezzione di cash per copre u so carburante, i pneumatici, u mantenimentu è e spese di ogni ghjornu, vale à dì per turnà e roti. U putere finanziariu di e PMI hè limitatu... Hè quì chì Diginak.com, chì hà u certificatu d'autorizazione TIO (Organizazione di Trasportu), entra in ghjocu. Caricà l'e-invoice emessu à u cliente à u sistema di Figopara. I camionisti ponu riceve u so pagamentu in cash istantaneamente via Figopara. Cum'è Diginak, simu felici d'avè riesciutu à esse un salve per stu prublema impurtante di u settore cù Figopara ".

Oğuzhan Karaca aghjusta chì continuaranu à risponde à i bisogni di l'affari di i prufessiunali di l'industria cù suluzioni novi è sfarente espansione stu mudellu di cummerciale in 2023.

Figopara Deputy General Manager Responsible for Strategy Gökalp Yanıkçı hà datu e seguenti informazioni nantu à a cullaburazione cummerciale trà e duie cumpagnie: "Avemu firmatu una cooperazione riescita cù Diginak risolvendu i bisogni di cullizzioni di u settore di u trasportu è di e PMI chì ricevenu stu serviziu. Semu felici di mediate l'accessu di e PMI à un finanziamentu veloce, faciule è economicu cù e soluzioni è e cullaburazioni chì avemu sviluppatu. "Continueremu à cresce cù i nostri novi partenarii cummerciale in 2023 è continueremu à cuntribuisce à l'ecunumia di u paese".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*