Ancu se a digitalizazione rende a vita più faciule, rende a ghjente sola

Ancu se a digitalizazione rende a vita più faciule, rende a ghjente sola
Ancu se a digitalizazione rende a vita più faciule, rende a ghjente sola

Üsküdar University NP Etiler Medical Center Specialist Clinical Psychologist Uluğ Çağrı Beyaz hà fattu valutazioni nantu à a solitude causata da a digitalizazione in rapida evoluzione cù u mudernu.

U psicologu clinicu specialistu Uluğ Çağrı Beyaz, chì hà iniziatu u so discorsu ricurdendu chì a digitalizazione hè entrata in a vita suciale cù u mudernusimu, hà dettu: "E norme economiche, culturali è suciale chì cambianu rapidamente ci trascinanu versu una vita orientata à a tecnulugia. Da questu puntu di vista, ancu se i telefoni cellulari, i tablette, l'urdinatori è l'assistenti virtuali facenu a vita più faciule, cambianu ancu l'abitudini naturali di cumunicazione faccia à faccia di l'individui offrendu satisfaczioni virtuali.

U psicologu clinicu specialistu Uluğ Çağrı Beyaz hà enfatizatu chì a causa di a diminuzione di a cumunicazione naturale faccia à faccia, l'individui anu bisognu è anu bisognu di menu versu l'altri, "Questa situazione face chì l'individui diventenu soli, depersonalizzati è isolati socialmente. Quandu evaluate in generale, a digitalizazione è i sviluppi in questa direzzione facenu a vita più faciule. In ogni casu, da un altru puntu di vista, pudemu dì chì inibisce l'interazzione è a cumunicazione di e persone, è in essenza, face chì u sensu di isolamentu è di solitude sia permanente è longu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*