E persone disabili anu sperimentatu l'accessibilità di Kağıthane Istanbul Airport Subway

E persone disabili anu sperimentatu l'accessibilità di u metro di l'aeroportu di Kagithane Istanbul
E persone disabili anu sperimentatu l'accessibilità di Kağıthane Istanbul Airport Metro

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà sperimentatu l'accessibilità di a Linea di Metro di l'Aeroportu Kağıthane-Istanbul cù i citadini disabili. Karaismailoğlu hà dettu: "Prima di l'apertura di quasi tutti i prughjetti, esaminemu i nostri prughjetti inseme cù i nostri fratelli è sorelle disabilitati, assicuratemu chì u nostru serviziu hè accessibile à tutti, è effettuemu e nostre aperture cù questu orgogliu".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà scontru cù persone disabili è persone cun mobilità limitata in u "Kağıthane-Istanbul Airport Metro". Facendu una dichjarazione, Karaismailoğlu hà dettu chì a so missione primaria cum'è u Ministeru hè di dà à tutti i citadini u dirittu di prufittà di i prughjetti ugualmente. Karaismailoğlu hà dettu: "In questa direzzione, tutte e nostre attività sò furmate da un approcciu di serviziu uguale, orientatu à l'omu".

WE BASATI SU APPROCCI ACCESSIBILI

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli cuntinueranu u so travagliu è a tempesta di serviziu in u 2023, chì cunsidereghjanu esse u focu di signale di u Seculu Turchia, è chì cuntinueghjanu i so funzioni cun determinazione cù prughjetti di trasportu è infrastruttura chì permettenu à Turchia di esse trà i 10 più grandi. ecunumie in u mondu è trasfurmà a Turchia in una superpotenza logistica glubale, hà enfatizatu. Toccu à l'avvicinamenti chì attribuinu impurtanza à i prughjetti, Karaismailoğlu hà dettu: "In tutti i nostri prughjetti; Ci basemu nantu à approcci sustinibili, ecologichi è accessibilità. Oghje, simu inseme in u nostru prughjettu, chì i nostri citadini disabili anu sperimentatu personalmente nantu à a Linea di Metro di l'Aeroportu Kâğıthane-Eyüp-İstanbul, induve u nostru approcciu di accessibilità si riflette. Prima di l'apertura di quasi tutti i prughjetti, esaminemu i nostri prughjetti inseme cù i nostri fratelli è soru disabili, assicuratevi chì u nostru serviziu hè accessibile à tutti, è effettuemu e nostre aperture cù questu orgogliu. Perchè credemu chì a nostra unità di core è di pensamentu cù i nostri citadini disabili hè u megliu modu per implementà bè u nostru travagliu prufessiunale. Cum'è u Ministeru, a nostra missione primaria hè di assicurà chì tutti i nostri citadini anu u dirittu di prufittà di i nostri servizii ugualmente. "In questu sensu, tutte e nostre attività sò furmate da un approcciu di serviziu uguale, orientatu à l'omu".

E persone disabili anu sperimentatu l'accessibilità di u metro di l'aeroportu di Kagithane Istanbul

LAVAREmu PER ASSIGURÀ CHE TUTTI I NOSTRI CITATANI HANNI OPPORTUNITÀ ACCESSIBILI

Dichjarà chì facenu un travagliu impurtante per sguassà l'ostaculi davanti à e persone disabili è incuragisce a so participazione à a vita, Karaismailoğlu hà dettu:

"Travagliemu per assicurà chì tutti i nostri citadini cù bisogni differenti anu servizii è opportunità di accessibilità pensate per elli. Avemu iniziatu l'applicazioni "Orange Table Service Point" in e stazioni di Trenu d'Alta Velocità, chì permettenu à i nostri citadini disabili di pianificà i so viaghji, cumprà i biglietti, ghjunghje à e stazioni è stazioni di treni, entre in i veiculi, viaghjà comodamente è facilmente vultà in casa. a fine di u viaghju. L'avemu allargatu à altri modi di trasportu in 2022. Avemu u scopu di creà un sistema di trasportu accessibile à tutti. Ci preparamu ancu à lancià l'applicazione "Turkey Card", chì permette à i nostri citadini cù mobilità limitata di prufittà di trasportu publicu in diverse cità cù una sola carta. Avemu implementatu a nostra linea di metro per risponde à i bisogni di i passageri disabili è di mobilità ristretta senza scuntrà alcun ostaculu. "Cù u nostru prughjettu, offremu un serviziu accessibile à tutti".

E persone disabili anu sperimentatu l'accessibilità di u metro di l'aeroportu di Kagithane Istanbul

FORNEMU I MIGLIORI È I PRIMA IN METRO AEROPORTU ISTANBUL

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a linea di metro di l'Aeroportu Kağıthane-Istanbul hè a linea di metro più longa offerta è custruita in una sola volta, è hà enfatizatu chì per a prima volta, 10 tunnellatrici sò state aduprate in un prughjettu à u stessu tempu per compie a linea cum'è prestu pussibule. Dichjarà chì i veiculi di metro più veloci di Turchia à una velocità di 120 chilometri à l'ora seranu utilizati in questa linea, Karaismailoğlu hà spiegatu i dettagli di u prugettu. U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "In u prugressu di TBM; Avemu battutu i record di scavi cù 65,5 metri per ghjornu, 306 metri per settimana, è 233 metri per mese. I veiculi di metro più veloci di Turchia, cù una velocità di 120 chilometri à l'ora, seranu ancu aduprati in questa linea. Avemu ancu custruitu Gayrettepe Station, chì hè a stazione di metro più prufonda in Turchia cù 72 metri, in u scopu di stu prughjettu. Avemu implementatu u cuncettu di tunnel intelligente per a prima volta in i metro di u mondu in stu prughjettu. Cusì, avemu introduttu una nova tecnulugia per a sicurezza di u focu di u tunnel. U sistema di signalazione, chì hè statu sviluppatu per a prima volta cù risorse lucali è naziunali, cù u sustegnu di u nostru Ministeru è in cuuperazione cù Aselsan è TÜBİTAK, serà ancu usatu in questa linea di metro. A nostra linea; Hà a capacità di passà per 8 stazioni in i distretti di Beşiktaş, Şişli, Kağıthane, Eyüpsultan è Arnavutköy è serve 800 mila passageri ogni ghjornu. Cù a cumissioni di a linea, l'aeroportu di Istanbul, u centru di trasferimentu globale più grande è più impurtante di u mondu; Si pò ghjunghje da Kağıthane in 24 minuti, da Göktürk in 12 minuti, da Esenler in 45 minuti, da Taksim in 41 minuti, da Zincirlikuyu in 33 minuti, è da 4. Levent in 35 minuti. Arrivà à a porta di u nostru paese à u mondu hè diventatu faciule è còmode in pocu tempu. Offre stu cunfortu è rializà unu di i prughjetti più preziosi di Turchia è Istanbul serà a nostra chance, cum'è avemu fattu in l'ultimi 20 anni, travagliendu cù l'amore di serve a nostra nazione. Questa fiertà hè stata cuncessa à i quadri di u Partitu AK chì stavanu à fiancu à a so nazione, spalla à spalla, ancu in i tempi difficiuli, è sò stati cun i so citadini micca solu in i tempi boni, ma ancu in i tempi difficiuli. In a prima tappa, a nostra linea hè integrata cù u metro Mahmutbey in Kağıthane. Dopu à circa 4 mesi, integreremu sta linea cù metrobus è Hacıosman-Yenikapı Metro Zincirlikuyu Stations. "Fighjendu una altra tappa di circa 3,5 chilometri, aumenteremu a nostra linea da 34 chilometri à 37,5 chilometri", disse.

E persone disabili anu sperimentatu l'accessibilità di u metro di l'aeroportu di Kagithane Istanbul

CONTINUAREMU U NOSTRE LAVORO BASATA SÀ A MOBILITÀ DI TUTTI.

Nutendu chì anu cuntinuatu à travaglià in ogni angulu di Turchia cù quasi 20 mila culleghi per l'ultimi 700 anni, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu travagliendu per assicurà chì ognuna di e nostre mosse vene à a vita in u modu ghjustu à u mumentu bellu. Cuntinueremu u nostru travagliu chì si focalizeghja nantu à i normi d'accessibilità universale è hè basatu annantu à a mobilità di tutti, micca a mobilità di una certa majuranza. Dumenica, apreremu a nostra linea inseme cù l'onore di u nostru presidente. A nostra linea, chì hè un prughjettu unicu in quantu à l'ingenieria è u disignu, hè un travagliu magnificu chì servirà a nostra nazione, l'ambiente è l'ecunumia di u paese, cù i so cuntributi à tutta a Turchia, in particulare Istanbul. "Inspirerà novi scopre in u nostru paese è in u mondu", disse.

E persone disabili anu sperimentatu l'accessibilità di u metro di l'aeroportu di Kagithane Istanbul

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*