U primu stabilimentu di produzzione di resina epossidica di Turchia sarà apertu cù u prestitu BERD

A prima pianta di resina epossidica di Turchia sarà aperta cù u prestitu BERD
U primu stabilimentu di resina epossidica di Turchia sarà apertu cù u prestitu BERD

U Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) furnisce un prestitu di 15 milioni d'euros à Akkim Kimya Sanayi ve Ticaret A.Ş. (Akkim) in Turchia per finanzià a creazione di u primu stabilimentu lucale di produzzione di resina epossidica in Yalova.

U prestitu permetterà à Akkim di pruduce resina epossidica liquida (LER), resina epossidica solida (SER) è epichloridrina (ECH) cù una capacità di produzzione annuale di 68.000 tunnellate. Quandu u stabilimentu hè cumpletu, Akkim serà u primu pruduttore di resina epossidica in Turchia, chì hè impurtata finu à 50.000 XNUMX tunnellate ogni annu.

Sustituitu u propilenu cù glicerol cum'è a materia prima principale in a produzzione ECH, a nova pianta cuntribuisce à l'economia circular per l'usu di materie prime rinnuvevuli (glicerol hè un subproduttu di a produzzione di biodiesel) è riduce l'impattu ambientale di l'ECH tradiziunale. a produzzione da risorse fossili è espansione a catena di valore di u biodiesel in tutta a regione.

Stabbilita in Yalova in u 1977, Akkim fabrica è vende prudutti chimichi chì servenu i settori di pulizia, igiene, trattamentu di l'acqua, tessili, carta, custruzzione, plastica, alimentazione, metalli, energia, detergenti, perforazione, mineria è chimica.

U finanziamentu BERD permetterà à Akkim di diversificà a so basa di clienti in novi settori cumpresi aerospaziale, energia rinnuvevule è elettronica.

L'EBRD hè unu di i principali investitori istituzionali di Turchia. Dapoi u 2009, u Bancu hà investitu più di 16,9 miliardi d'euros in diversi settori di l'ecunumia di u paese, quasi tuttu l'investimentu hè fattu in u settore privatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*