Supportu BERD per migliurà l'infrastruttura ferroviaria di u Montenegro

Supportu da BERD per migliurà l'infrastruttura ferroviaria di u Montenegro
Supportu BERD per a Migliurazione di l'Infrastruttura Ferroviaria di u Montenegro

U Bancu Europeu per a Ristrutturazione è u Sviluppu (BERD) sustene i sforzi di u Montenegro per mudernizà a so rete ferroviaria furnisce finanziamentu per l'acquistu di l'equipaggiu di mantenimentu ferroviariu mudernu.

A banca furnisce un prestitu di 11 milioni d'euros à Željeznička Infrastruktura Crne Gore, una sucietà statale rispunsevule per l'infrastruttura ferroviaria. A cumpagnia utilizerà i proventi per invistisce in l'equipaggiu assai necessariu per mantene l'infrastruttura è rimpiazzà i machini obsoleti è inefficienti energetichi chì sò in usu di più di 50 anni. U novu equipamentu aiuterà à migliurà a sicurezza è l'affidabilità di e ferrovie di Montenegro, mentre chì riduce i costi di mantenimentu è di operazione di a cumpagnia di ferrovia.

Inoltre, l'EBRD sustene a cumpagnia per migliurà a so governanza corporativa è sviluppà partenarii cù scole di furmazione prufessiunale per attruisce più ghjovani travagliadori in u settore ferroviariu.

Remon Zakaria, presidente BERD per u Montenegro, hà dettu: "Ricustruisce i ligami ferroviari è rende u trasportu ferroviariu più sicuru è più efficiente hè una di e nostre priorità sia in u paese sia in a regione più larga di i Balcani Occidentali. "U BERD sustene i sforzi di Montenegro per riforma è investisce in u settore ferroviariu è simu piacè di purtà a nostra cooperazione à stu prughjettu impurtante".

Marina Bošković, Direttore Esecutivu di Željeznička Infrastruktura Crne Gore, hà manifestatu a so satisfaczione chì a cumpagnia hà firmatu un accordu di prestitu cù l'EBRD, chì permette à a cumpagnia di furnisce macchine muderne per u mantenimentu di a ferrovia dopu decennii di ritardu.

"L'infrastruttura ferroviaria di u Montenegro serà furnita cù moderne macchine di mantenimentu di e binari da u 2025", hà dettu Bošković. "Questu hà da migliurà a qualità di mantenimentu di l'infrastruttura è à u stessu tempu porta u travagliu di Željeznička Infrastruktura Crne Gore à un livellu più altu. "Tuttu questu cuntribuisce ancu à a ricuperazione è u sviluppu generale di l'ecunumia montenegrina".

A linea ferroviaria principale di u paese, chì unisce u portu di Bar nantu à a costa Adriatica à Belgradu, a capitale di a Serbia, è passa per Podgorica, a capitale di u Montenegro, hè 167 km. Inoltre, Podgorica hè cunnessu à Nikšić da un ligame ferroviariu di 57 km è à a fruntiera albanese da un ligame di 25 km.

U BERD sustene u Montenegro per riformà u so settore ferroviariu è migliurà a so infrastruttura è hà furnitu 40 milioni d'euros in prestiti per u settore ferroviariu finu à a data.

U BERD hà investitu più di 2006 milioni d'euros in Montenegro dapoi u 711, cuncentrandu principalmente à aumentà a cumpetitività di u settore privatu, approfondisce a transizione di u Montenegro à una ecunumia verde è sustene una più grande connettività è integrazione regiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*