L'esportazioni di a Regione Egea anu superatu 2022 miliardi di dollari in 31

L'esportazione di a regione Egea hà superatu miliardi di dollari in l'annu
L'esportazioni di a Regione Egea anu superatu 2022 miliardi di dollari in 31

L'associazioni di esportatori di l'Egeu (EIB) anu ottenutu un rendimentu di esportazione di 2022 miliardi 12 milioni di dollari in 18 cù un aumentu di 297 per centu, è hà dimustratu un rendimentu di esportazione di 7 miliardi 1 milioni di dollari in dicembre cù un aumentu di 670 per centu.

L'esportazioni di a Regione Egea anu aumentatu da 2022 per centu in u 11 è hà righjuntu 31 miliardi 417 milioni di dollari. İzmir, chì hè a seconda pruvincia esportatrice più grande in Turchia secondu i dati TUIK, hà realizatu u 17 per centu di l'esportazioni di a Regione Egea cù un esportatu di 244 miliardi 54 milioni di dollari. A Zona Libera di l'Egeu è a Zona Libera di İzmir anu cuntribuitu 3 miliardi 28 milioni di dollari à l'esportazioni di İzmir.

Mentre Manisa hà mostratu un rendimentu di 2022 miliardi di dollari in 5,1, Denizli hè u terzu classificatu cù 4,5 miliardi di dollari di esportazioni. Aydın è Muğla anu battutu u record superendu a soglia di 2022 miliardo di dollari in 1. Aydın hà cuntribuitu 1,1 miliardi di dollari, Muğla 1 miliardi di dollari, Balıkesir 917 milioni di dollari, Kütahya 457 milioni di dollari, Uşak 426 milioni di dollari è Afyonkarahisar 401 milioni di dollari à l'esportazioni di a Regione Egea.

Quandu guardemu à l'altri settori chì ùn anu micca una Associazione di Esportatori in u BEI; I chimichi di l'Egeu, chì ùn sò micca rapprisintati sottu à l'umbrella di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu, anu lasciatu u 2022 cù una esportazione di 13 miliardi 2 milioni di dollari cù un aumentu di 81 per centu. I veiculi è a subindustria anu aumentatu da 20 per centu à 1 miliardi di dollari, industria elettrica è elettronica à 710 milioni di dollari, machini è accessori à 512 milioni di dollari, industria di l'aria condizionata à 651 milioni di dollari, cimentu, vetru, ceramica è prudutti di terra à 368. milioni di dollari, l'industria di navi è di yacht à 40 milioni di dollari, l'industria di difesa è aerospaziale aumentò da 49 per centu à 239 milioni di dollari, l'industria di tappeti 311 milioni di dollari, a nocciola è a so industria di i so prudutti 60 milioni di dollari, e piante ornamentali è i prudutti aumentanu da 24 per centu à 84 millioni di dollari, metalli preziosi è ghjuvelli anu aumentatu da 6 per centu à 144 milioni di dollari, milioni di dollari in esportazioni. I settori chì ùn anu micca una Associazione di Esportatori in u BEI anu realizatu una esportazione di 1,8 miliardi di dollari in 2022.

"U settore di metalli ferrosi è non ferrosi hà mantinutu a so pusizione di punta in 2022"

L'Associazione di Esportatori di Metalli Ferrusi è Non Ferrusi di l'Egeu hè diventata l'unione chì esporta u più trà e 2022 sindicati di esportatori in l'EİB in 12. EDDMİB hà aumentatu da 2022 per centu à 14 miliardi 2 milioni di dollari in 564.

"Annu record in l'acquacultura è i prudutti animali"

L'Associazione di l'Esportatori di Pesca è Prodotti Animali di l'Egeu hè diventata u capu di i settori agriculi in u BEI cun un'esportazione di 2022 miliardi 23 milioni di dollari in 1 cù un aumentu di 619 per centu.

Mentre l'Associazione di Esportatori di Prêt-à-Porter è di Vestiti di l'Egeu hà lasciatu u 1 cù 472 miliardi 2022 milioni di dollari, l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà aumentatu e so esportazioni da 2022 per centu à 5 miliardi 1 milioni di dollari in 246.

L'Associazione di Esportatori di Mine Egee, invece, hà ottenutu una esportazione di 11 miliardi 1 milioni di dollari cù un aumentu di 207 per centu.

"Grain hà righjuntu u so scopu di 1 miliardi di dollari"

L'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Oleaginosi di l'Egeu, per a prima volta in a so storia, hà ottinutu una esportazione di 46 miliardi di dollari cù un aumentu di 1 per centu.

L'Associazione di Esportatori di Carta di Mobili è Prodotti Forestali di l'Egeu hà finitu l'annu 20 cù un aumentu di 866 per centu à 852 milioni di dollari, è l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu 2022 milioni di dollari.

L'associazione di l'Esportatori di Tabaccu di l'Egeu hà realizatu una esportazione di 5 milioni di dollari cù un aumentu di 773 per centu.

L'Associazione di l'Esportatori di Tessili è di Materie Prime di l'Egeu hà purtatu 359 milioni di dollari, l'Associazione di l'Esportatori di l'Olivu è l'Oliu d'Oliu di l'Egeu 336 milioni di dollari, l'Associazione di l'Esportatori di Cui è Prodotti di Cuoio di l'Egeu 12 milioni di dollari cù un aumentu di 191 per centu.

"L'esportazioni industriali anu superatu i 10 miliardi di dollari, l'esportazioni agriculi sò in 7 miliardi di dollari"

U presidente di u Coordinatore di i Sindacati di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu: "In u 2022, 12 di e nostre 9 Associazioni di Esportatori in u BEI anu aumentatu e so esportazioni. Mentre i nostri settori industriali cuntribuiscenu 8 miliardi 10 milioni di dollari à l'esportazioni di BEI cun un aumentu di 359 per centu, è i nostri settori agriculi cuntribuiscenu 17 miliardi 6 milioni di dollari cù un aumentu di 727 per centu, l'esportazioni di u nostru settore mineru anu aumentatu da 11 per centu à 1 miliardi. 207 milioni di dollari. A nostra industria di metalli ferrosi è non ferrosi hà superatu i 2 miliardi di dollari. L'industria chimica, chì supera altri 2 miliardi di dollari, hà dimustratu una volta di più ch'ella deve esse rapprisintata in u BEI cù i so figuri d'esportazione. I nostri 6 settori anu superatu 1 miliardi di dollari ". disse.

Enfatizendu chì duie Zone Libere facenu İzmir a seconda pruvincia esportatrice più grande, Eskinazi hà dettu: "Oghje, 13 pruvince in Turchia esportanu più di 3 miliardi di dollari. I nostri dui Zone Franchi anu superatu 3 pruvince cù una figura d'esportazione di 28 miliardi 68 milioni di dollari. In u 2022, avemu guadagnatu duie zone libere novi cù Menemen è Bergama. Cù 4 zoni libere, rafforzeremu ancu a nostra pusizioni cum'è a Zona più esportatrice di Turchia ". disse.

Jak Eskinazi hà dettu: "Mentre avemu esportatu in 2022 paesi è regioni in 218, avemu aumentatu e nostre esportazioni à 123 mercati. A Germania hè trà i primi trè paesi in e nostre esportazioni cù un aumentu di 8 per centu à 1,9 miliardi di dollari, l'USA un aumentu di 13 per centu à 1,4 miliardi di dollari, è l'Italia un aumentu di 4 per centu à 1 miliardi di dollari. L'annu 2022 hè statu à tempu un puntu di svolta per l'ecunumia glubale per via di a guerra trà l'Ucraina è a Russia, a crisa energetica, a pussibilità di recessione è l'incertezza ecunomica, è un annu in quale a crisa ecunomica si stalla in u centru di Turchia. Malgradu questu, avemu righjuntu u nostru scopu d'esportazione di 2022 miliardi di dollari, chì avemu stabilitu per 18 cum'è Associazioni di Esportatori di l'Egeu, in lugliu. Se questu ambiente ùn cambia micca, ancu mantene e figure di l'esportazioni attuali in 2023 serà un successu. Cunsideremu una calata di i figuri di l'esportazioni cum'è inevitabbile ". hà cunclusu u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*