A riunione cù u prughjettu di l'educazione hà cuminciatu à dà i frutti

A riunione cù u prughjettu di l'educazione hà cuminciatu à dà i frutti
A riunione cù u prughjettu di l'educazione hà cuminciatu à dà i frutti

A seconda riunione di valutazione in u scopu di u prughjettu "Reuniting with Education", chì hè stata urganizata per include i studienti chì ùn sò micca inclusi in u sistema educativu, in l'educazione attraversu u sistema di seguimentu, hè stata tenuta sottu a presidenza di u Ministru di l'Educazione Naziunale. Mahmut Özer. 11 di ghjennaghju

I direttori di l'educazione naziunale di a pruvincia è di u distrittu di Ağrı, Antalya, Batman, Bursa, Hatay, Kahramanmaraş, Mardin, Muş, Van è amministratori di u Ministeriu anu assistitu à a seconda riunione di u prughjettu "Reuniting with Education" tenuta in Gölbaşı Mogan Applicazione di a Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu. Hotel.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà sparte una bona nutizia annantu à u prugettu à u principiu di a riunione. Nutendu chì u prughjettu, chì hà iniziatu u 4 di ghjennaghju, hà cuminciatu à dà fruttu menu di una settimana dopu, Özer hà annunziatu chì, grazia à u prugettu, u tassu di scola in l'educazione secundaria hà risuscitatu à 95.97 per centu.

Dichjarà chì false allegazioni si sò sparse in i mesi passati chì 868 mila ragazze ùn ponu micca accede à e scole, u Ministru Özer hà nutatu chì un studiu intensivu hè statu realizatu paragunendu i registri di u Ministeru di l'Interior è altri registri, è chì u numeru hè diventatu intornu. 280 mila.

Dichjarà chì anu tenutu una riunione cù tutti i direttori provinciali di l'educazione naziunale u 16 dicembre 2022, Özer hà dichjaratu chì un studiu hè statu realizatu per determinà se queste 280 mila persone eranu in realtà à l'indirizzi datu. Özer hà dichjaratu chì si sò scontri cù i direttori di l'educazione naziunale provinciale è distrittu di Istanbul, Ankara, İzmir, Konya, Adana, Şanlıurfa, Gaziantep è Diyarbakır a settimana passata è hà dettu chì hà verificatu i numeri mentre vene à sta seconda riunione:

"Aghju avutu i numeri, vedemu un bonu muvimentu cuminciatu perchè i tassi di iscrizzione in l'educazione secundaria eranu 95,06 per centu; aumentatu à 95,97 per centu. Allora hè andatu finu à u 96 per centu. Hè un bonu signu ... "

Nutendu chì anu u scopu di aumentà u tassu di scola in l'istruzione secundaria à u 99 per centu à a fine di marzu, Özer hà dettu: "Ùn vulemu perde alcunu di i nostri studienti, alcunu di i nostri fratelli". usatu e frasi.

"Noi, cum'è u Ministeru, seremu nantu à u campu inseme cù i nostri stimati amichi è batteremu per risolve stu prublema in modu chì tutti i zitelli di u nostru paese ponu scuntrà cù l'educazione". Özer hà enfatizatu chì vince ancu una sola persona crea una grande felicità è chì tuttu ciò chì facenu hè ligatu à u rinfurzamentu di e scole.

I direttori provinciali è distrittuali di l'educazione naziunale chì participanu à a riunione anu avutu ancu l'uppurtunità di trasmette i prublemi chì anu scontru in u campu cù i studii chì anu realizatu in e so rigioni.

U Ministru Özer hà aghjustatu chì anu da cuntinuà à furnisce ogni tipu di sustegnu per chì i zitelli puderanu riceve una educazione di qualità megliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*