Emirates Espande a Rete Asiatica cù a Route Haneda

Emirates estende a reta di l'Asia cù a Route Haneda
Emirates Espande a Rete Asiatica cù a Route Haneda

Da u 2 d'aprile di u 2023, Emirates lanciarà i voli nantu à a rotta Tokyo-Haneda, rinnuvà a so reta di u Giappone, dendu à i viaghjatori una scelta più grande è flessibilità per navigà in una di e economie è destinazioni più impurtanti di a regione.

U volu EK777, operatu da unu di i più recenti aerei Boeing 312 "Out-of-the-box" di Emirates, partirà da Dubai à 07:50 è ghjunghjerà in Haneda à 22:35. U volu di ritornu EK313 parterà da Haneda à 00:05 è ghjunghjerà in Dubai à 06:20. Tutti i tempi sò lucali.*

A ripresa di u volu dimustra u sustegnu cuntinuu di Emirates per a ricuperazione di u turismu post-pandemia di u Giappone mentre rispondemu à a crescente dumanda di viaghji internaziunali è u trafficu in entrata aumentatu da i mercati chjave in a so reta globale. U ritornu di l'Emirates à l'aeroportu di Haneda rinfurzà l'operazioni di a compagnia aerea in stu mercatu à fiancu à u serviziu di l'A380 ogni ghjornu à Tokyo-Narita è u serviziu di u ghjornu Boeing 777 à Osaka.

Da u lanciamentu di sta strada in 2013 finu à u scoppiu di a pandemia, Haneda hè sempre statu un centru chjave in a reta cummerciale è turistica di Emirates. A compagnia aerea resta impegnata à sustene a crescita è a ripresa accelerata di u Giappone, è hà celebratu recentemente 20 anni di serviziu in Osaka, a seconda metropoli più grande di u paese dopu Tokyo. Emirates offre ancu e so cunnessione di i passageri à 26 cità in Giappone è 10 destinazioni regiunale via Tokyo è Osaka attraversu a so cullaburazione di codeshare cù Japan Airlines.

I biglietti ponu esse riservati attraversu emirates.com, l'app Emirates o agenti di viaghju. I viaghjatori sò ancu cunsigliatu di verificà i requisiti di ingressu applicabili à quellu paese.

Cù l'aghjunzione di a strada Tokyo-Haneda, a reta glubale di Emirates ghjunghjerà à 10 destinazioni in 6 cuntinenti, cumprese 141 destinazioni solu di carica. Emirates opera attualmente l'ultime aerei Boeing 777-300ER "Game Changer" equipati di suite completamente chiuse in First Class in rotte per Bruxelles, Ginevra, Nizza, Londra Stansted, Francoforte è Zurich.

Emirates estende a reta di l'Asia cù a Route Haneda

L'ultimu aereo Boeing 777 di Emirates hè dotatu di sedili cuncepiti ergonomicamente in tutte e classi di volu, un aghjurnamentu di milioni di dollari è l'ultima versione di u sistema di divertimentu in volo di ghiaccio. L'innovativa suite privata di Boeing 777 di Emirates hè stata cuncepita cun un cunfortu eccezziunale di i clienti è a massima privacy in mente, cun porte scorrevule da u pavimentu à u tettu è elementi di design ultra-mudernu in un sfondate di tonalità grise calmante. Spaziose suites private cumpletamente chjuse, ognuna chì offre finu à 40 piedi quadrati di spaziu persunale, sò disposti in una cunfigurazione 1-1-1, cù un totale di sei suite dispunibili.

Se vulete sapè più nantu à l'Emirates Boeing 777 Game Changer, visitate u ligame quì.

In più di l'Aeroportu di Tokyo-Narita, u flagship A380 di a compagnia aerea hè stata dispiegata à 40 altre destinazioni, cumprese Londra Heathrow, Auckland, Kuala Lumpur è Houston.

Per più infurmazione nantu à l'aviò Emirates A380, visitate u ligame quì.

I passageri chì volanu in Emirates ponu gode di u megliu in u celu, grazia à un cuncettu culinariu senza rivali, un menu multi-porta d'inspirazione di a regione sviluppatu da una squadra di chefs premiati è cumplementatu da una larga gamma di bevande premium. I clienti ponu rilassate cù più di 5.000 canali di cuntenutu di divertimentu glubale currettamente curatu cumpresi filmi, spettaculi TV, musica, podcasts, ghjochi, audiolibri è più grazie à u premiatu sistema di divertimentu in volo di ghiaccio.

Trà u 2 di ghjugnu 2023 è u 1 d'ottobre 2023 - U volu EK00 chì parte da Haneda à 05:313 ghjunghjerà in Dubai à 5:50 PM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*