L'applicazione "Turkey Card" vene à e persone disabili

L'applicazione di a carta Turchia vene per i disabili
L'applicazione "Turkey Card" vene à e persone disabili

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà dettu chì si preparanu à implementà l'applicazione Turkey Card, chì permette à i citadini cù mobilità ridotta di prufittà di i veiculi di trasportu publicu in diverse cità cù una sola carta.

Karaismailoğlu hà scontru cù i citadini disabili in u Metro di l'Aeroportu Kağıthane-Istanbul, chì serà apertu dumenica 22 di ghjennaghju, è hà realizatu l'esperienza "Accessibilità".

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli facenu un travagliu impurtante per sguassà l'ostaculi davanti à e persone cù disabilità è incuragisce a so participazione à a vita. Avemu iniziatu l'applicazioni "Orange Desk Service Point" in stazioni di Trenu d'Alta Velocità per i nostri citadini disabili per pianificà i so viaghji, cumprà biglietti, ghjunghje à stazioni è stazioni, cullà nantu à i veiculi, viaghjà cunfortu è cunfortu, è vultà in casa cunfortu. à a fine di u viaghju. In u 2022, l'avemu allargatu ancu à altri tipi di trasportu. Avemu u scopu di creà un sistema di trasportu accessibile per tutti. Ci preparamu ancu à lancià l'applicazione "Turkey Card", chì permette à i nostri citadini cù mobilità ridotta di prufittà di veiculi di trasportu publicu in diverse cità cù una sola carta. Avemu implementatu a nostra linea di metro per risponde à i bisogni di i passageri cù disabilità è a mobilità ridotta senza scuntrà alcun ostaculu. Cù u nostru prughjettu, offremu un serviziu accessibile à tutti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*