Eren Blockade Autunno Inverno-21 Operazione Iniziata

Eren Blockade Autunno Inverno Operazione Iniziata
Eren Blockade Autunno Inverno-21 Operazione Iniziata

"Eren Blockade Autumn-Winter-840 Martyr Gendarmerie Specialist Sergeant Mehmet Çelik Operation" hè stata lanciata da u Ministeru di l'Interior cù a participazione di 21 persunale.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, l'operazione "Eren Blockade Autumn-Winter-21 (Diyarbakır-Lice-Akçabudak) Martyr Gendarmerie Specialist Sergeant Mehmet Çelik" hè stata lanciata in Diyarbakır per caccià l'urganizazione terrorista PKK da l'agenda di u paese è per neutralizà i terroristi chì sò cunsiderati rifuggiati in a regione.

In l'operazione realizata sottu a coordinazione di u Cumandante Regiunale di a Gendarmeria Diyarbakır è sottu a direzzione è l'amministrazione di u Cumandante Provinciale di Gendarmeria Diyarbakır; 840 persunali è 56 squadre operative cumposti da Operazioni Speciali di Gendarmeria (JÖH), Operazioni Speciali di Polizia (PÖH), Commando di Gendarmerie è squadre di Guardia di Sicurezza participanu.

U primu ghjornu di l'operazione; Basatu nantu à l'intelligenza puntuale, 5 rifugi sò stati identificati durante l'attività di ricerca è scansione di a terra realizata in l'area rurale di u distrittu di Diyarbakır-Lice, distrettu di Akçabudak. In i refugghi; 1 dispositivo IED, 1 bloccu di batteria di 4, 3 tubi, 145 kilogrammi di polvere di cannabis, 45 elementi di materiali vitali sò stati sequestrati. I materiali sequestrati sò stati distrutti è i refugghi sò stati resi inutilizabili.

In a dichjarazione, hè stata enfatizzata chì l'Operazioni Autunno-Invernu di Eren Blockade, chì sò state realizate per eliminà cumplettamente u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù successu cù u sustegnu di u publicu, cun fede è determinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*