ESHOT apre trè novi linee

ESHOT Three New Lines Open More
ESHOT apre trè novi linee

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir apre trè linee novi da u luni 23 di ghjennaghju. ESHOT, chì hà include 457 autobus novi in ​​a so flotta in l'ultimi trè anni, hà apertu un totale di 1 linee novi da u 2019 di marzu di u 60.

In l'ultimi trè anni, a Direzzione Generale ESHOT, chì hà rinfurzatu a so flotta cù un totale di 364 autobus novi è domestici, 457 di i quali sò in un viaghju, mette in serviziu trè linee novi. In linea cù e dumande da i citadini; Seferihisar - F. Altay Transfer Center lines No 675, Urla - F. Altay Transfer Center No 684 è Zeytinalanı - F. Altay Transfer Center Lines No 909 seranu messu in opera da u luni 23 di ghjennaghju. L'autobus nantu à e linee 675 è 684 operanu cum'è "espresso". A pianificazione di queste linee serà ricunsiderata dopu chì a Metro Narlıdere entra in opera.

Cambiamentu di rotta nantu à 984

Per d 'altra banda, i cambiamenti sò stati fatti à a strada di l'autobus numero 984 chì operanu nantu à a linea Urla - F.Altay Transfer Center, in cunfurmità cù e richieste di i citadini. Questi autobus ùn si fermanu più à e fermate Zeytinalanı, Zeytinalanı Meydan, Zeytinalanı Nursery.

60 linee novi in ​​l'ultimi trè anni

Direzzione Generale ESHOT, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu avè pigliatu l'uffiziu, hà rinfurzatu a so flotta cù novi veiculi è hà apertu 60 linee novi à e zone necessarie di a cità, cumprese e linee chì entreranu in opera u luni.

Sette tour mundiali ogni ghjornu

ESHOT attualmente furnisce u serviziu cù quasi 390 autobus nantu à 1300 linee in tutta a cità. L'autobus ESHOT viaghjanu circa 280 mila chilometri ogni ghjornu, chì equivale à circunnavigà u mondu circa sette volte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*