I cisterna diesel di ESHOT seranu avà aduprati per a lotta di u focu

I cisterna diesel di ESHOT seranu avà aduprati per a lotta di u focu
I cisterna diesel di ESHOT seranu avà aduprati per a lotta di u focu

A Municipalità Metropolitana di Izmir estende a vita di serviziu di i so veiculi installendu diverse funzioni in u scopu di u principiu di sustenibilità. Dui cisterna di diesel di a Direzzione Generale di l'ESHOT, chì era statu inattivu per un tempu, sò stati trasfurmati in extinguishers è trasferiti à u Dipartimentu di u Bomber. Grazie à dui veiculi, unu cù 26 tunnillati è l'altru cù 35 tunnillati, e squadre sò capaci di risponde à l'incendii più efficacemente.

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà trasferitu duie cisterna di diesel chì sò state inattive per un tempu à u Dipartimentu di i Pompieri. Grazie à dui veiculi, unu di i quali hè 26 tunnellati è l'altru 35 tunnillati, chì sò stati cunvertiti in una cisterna d'extinzione di u focu cù i mezzi propri di a Municipalità Metropolitana è cuminciaru à esse aduprati da u Dipartimentu di u focu di Izmir, a manu di u brigata di u focu. hè diventatu più forte in a lotta contr'à u focu senza spende soldi. Un veiculu di 35 tunnellate hè adupratu in Aliağa, induve l'installazione petrochimica hè cuncentrata, è un cisterna di 26 tunnellate hè utilizatu in Torbalı.

U primu cisterna d'acqua di 35 tunnellate

İsmail Derse, Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dichjaratu chì cù a crisa climatica glubale, l'incendii anu righjuntu dimensioni più grande è più periculose è hà dettu: "Ci sò stati prublemi in l'usu di l'acqua trasportendu l'acqua, in particulare in grandi incendi industriali è di travagliu. I incendi sò intervenuti cù cisterna d'acqua di 2 è mezzo, 5, 15 è 18 tunnellate, ma ci sò parechje zone industriali in İzmir. Dunque hè risicatu. L'acqua scorri assai rapidamente in risposta à i grandi incendi. Per a prima volta in Turchia, un cisterna d'acqua di 35 tons hà cuminciatu à serve in u nostru dipartimentu di u focu. Avemu aduprà sti arnesi cum'è piscine. Mantendu l'acqua in u centru, cuntrullemu tuttu u focu. Facemu una corsa contr'à u tempu, è in questu casu, l'usu currettu di l'acqua ci dà un grande plus ".

Aydın Mutlu, Manager di Risposta à u focu è à l'emergenza di u Dipartimentu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu chì i dui cisterna anu un benefiziu significativu in a risposta à l'incendi. Mutlu hà dettu: "Avemu rivisu questi dui cisterna per risponde à i nostri bisogni d'acqua in casu di incendi di furesta maiò è incendi di fabbrica. Avemu usatu unu di i cisterna in un focu di fabbrica in Torbalı è l'avemu trovu assai utile ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*