"Galactic Crew" Rilasciatu in 81 cità

L'equipaggiu galatticu hè liberatu in Ilde
"Galactic Crew" Rilasciatu in 81 cità

Una coproduzzione TRT, Galactic Crew scontra l'audienza sottu l'auspice di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu. A gala di Galactic Crew hè stata tenuta in AKM, chì hè stata aperta da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, a so moglia Esra Varank, i so figlioli Elif Reyyan, İlhan Yahya è Ayşe Betül, è u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, a so moglia Pervin Ersoy è i so figlioli Aslan Can è Mehmet, anu assistitu à a gala à u Türk. Telekom Opera Hall cù una capacità di persone 2. Hè vinutu cù Resat. Mehmet Zahid Sobacı, Direttore Generale di TRT, chì hè u co-produttore di u filmu, hà assistitu ancu à a gala.

Nomi impurtanti in u mondu di a tecnulugia è a pulitica

Preview di u filmu; riunì i rapprisentanti di u mondu di a cultura, l'arti, a tecnulugia è a pulitica. U presidente di a Confederazione Ethnosport Mundiale Bilal Erdoğan, u Direttore Generale di BAYKAR Haluk Bayraktar, u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Ahmet Misbah Demircan, i deputati di u Partitu AK Mahir Ünal, Kenan Sofuoğlu, Serkan Bayram, u presidente di l'Uffiziu Presidenziale di Investimenti Burak Dağlıoğlu anu assistitu à a gala.

U sindaco di Beyoğlu Ali Haydar Yıldız, u sindaco di Fatih Mehmet Ergün Turan, u sindaco di Bağcılar Abdullah Özdemir, u sindaco di Bahçelievler Hakan Bahadır, l'artisti Günseli Kato, Bekir Aksoy, u vicepresidentu di u Beşiktaş Club Emre Kocadağ, u presidente di football turcu Atiba Hütchin Atiba Hutchin, u presidente di l'agenzia spaziale turca Atiba Hutchinım Presidente di l'Accademia Turca di Scienze Prof. Dr. Muzaffer Şeker hà assistitu ancu à a notte.

Tappettu rossu in Taksim

L'invitati caminavanu da a catifa rossa à u Centru Culturale Atatürk Türk Telekom Opera Hall in Taksim, induve a film serà proiettata. I mascotti di i caratteri Hayri, Kamil, Sevim, Hale, Akın è Mert, chì anu participatu à i spettaculi teatrali di Rafadan Tayfa, anu accoltu ancu quelli chì sò ghjunti à a gala.

"Accenderemu u focu di a tecnulugia è u spaziu"

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank hà dettu chì Rafadan Tayfa hè una marca di Turchia in una dichjarazione chì hà fattu prima di a proiezione di u filmu è hà dettu: "Avemu successu à accende u focu tecnologicu, u focu spaziu in u core di i nostri figlioli. Quelli zitelli anu ancu ottene un grande successu ". disse. U figliolu di u Ministru Varank, İlhan Yahya, hà dettu: "Sò eccitatu, mi piace u caratteru di 'Akın' u più". usatu e frasi.

"Intruduceremu a nostra cultura in u mondu"

Parlendu à a gala, u Ministru Varank hà spiegatu chì l'idea di Crew Tecnulugicu hè nata in u risultatu di cunsultazioni cù u pruduttore di u film, İsmail Fidan, è hà dettu: "Induve andate in u mondu, a ghjente vi dice chì vede u turcu. Serie TV. À u mumentu, i startups stabiliti da i nostri ghjovani in l'industria di u ghjocu in Turchia facenu assai bè in u mondu. Cridemu ancu chì u nostru futuru hè luminoso in l'industria di l'animazione. Cù pruduzzione cum'è questu, cuntribuiscemu à Turchia economicamente, ma à u stessu tempu, avemu da presentà noi stessi è a nostra cultura in u mondu in un modu assai megliu ". disse.

"Avemu battutu un record cù 5 milioni"

U Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy hà dettu chì Turchia hè u sicondu paese chì esporta serie TV in u mondu dopu l'America.

Espristendu u so piacè di accoglie un tali avvenimentu, u Ministru Ersoy hà dettu: "U primu hà ricevutu più di 2 milioni di telespettatori, u sicondu, Göbeklitepe, hè assai impurtante in quantu à prumove i nostri lochi storichi, cù un publicu di più di 3,5 milioni. Spergu chì supereremu i 5 milioni è batteremu un record cù u Galactive Crew ". disse.

"TRT ghjoca un rolu di primura"

U direttore generale di TRT, Sobacı, hà dichjaratu ch'elli sò felici di purtà una di l'animazioni più populari di TRT Çocuk à u grande schermu è hà dettu: "TRT Child hà agitu cum'è a locomotiva di l'industria di l'animazione in Turchia da u ghjornu chì hè stata stabilita per a prima volta. ghjucà un rolu di pioniere in stu campu. I genitori sanu chì TRT produce veramente u so cuntenutu cù i pedagogi è i sperti di sviluppu di u zitellu. E famiglie sapemu chì quandu si tratta di i zitelli, TRT agisce cù a cuscenza chì si tratta di menti è cori affidati. Cusì, TRT è TRT Child custruiscenu una relazione assai forte di fiducia trà e famiglie ". usatu e frasi.

"Fa appel à 3 generazioni"

İsmail Fidan, pruduttore è direttore di i prughjetti Rafadan Tayfa, hà nutatu chì per a prima volta in Turchia, un filmu sarà liberatu in 81 pruvince à u stessu tempu, è hà dettu: "U nostru Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, Ministeru di Cultura è Turismu. ricevutu un sustegnu tremendu. Rafadan Tayfa hè un filmu induve ùn solu i nostri amichi, ma ancu i so genitori, missiavi, trè generazioni, si passanu un bellu tempu ". disse.

"Un prughjettu naziunale"

U fenomenu di e social media Burak Özdemir, cunnisciutu cum'è "CZN Burak", hà dettu: "L'aghju scontru prima, mi piaceva assai. Hè un prughjettu naziunale, simu fieri di ellu ". disse.

U Campionu di u Munnu naziunale di motociclista è u deputatu di u Partitu AK Sakarya Kenan Sofuoğlu hè ghjuntu à a gala cù u so figliolu Zayn. Sofuoğlu hà dettu: "Mi piace chì i caratteri chì sò adattati per a nostra essenza sò simboli per i zitelli è anu una struttura chì esprime a nostra essenza". hà fattu a so valutazione.

"Serà un mudellu di rolu"

U deputatu di u Partitu AK Kahramanmaraş Mahir Ünal hà dettu: "Avemu bisognu di eroi chì saranu mudelli per i zitelli". Mentre usava l'espressione u figliolu di 7 anni di Ünal, Mehmet Selçuk, disse: "Sò assai curiosu di l'equipaggiu galatticu, mi piace u caratteru di Akın u più". disse.

"Questu cunvene à u seculu turcu"

U sindaco di Beyoğlu, Ali Haydar Yıldız, hà dettu: "Quandu l'industria è a tecnulugia cooperanu cù a cultura è u turismu, hè emersa una ricchezza completamente diversa. Questu hè adattatu à u Seculu di Turchia ". hà fattu u so cummentariu.

U futbolista di Beşiktaş Atiba hà assistitu ancu à a gala cù u so figliolu è a so figliola. Atiba hà dettu: "Sò assai entusiasta per i mo figlioli. Aghju aspettatu di vede u filmu ". Allora u so figliolu è a figliola dicenu chì eranu assai entusiasmati.

"Hè dimustratu a nostra visione"

L'attore Bekir Aksoy hà dettu ancu: "Hè un travagliu chì mostra ciò chì Turchia pò fà è chì avemu una visione in questu sensu". hà fattu a so valutazione.

Eccitazione Galactic Crew in 81 pruvince

Galactic Crew hè oghje nantu à u grande schermu in 81 pruvince. In pruvince cum'è Sinop è Ardahan, chì ùn anu micca cinema attivu, un sistema DCP speciale hè statu stallatu per i posti adattati, cum'è i centri culturali. Grazie à stu sistema, i zitelli in 81 pruvince sparteranu l'eccitazione di l'Equipatura Galattica in u stessu ghjornu.

Screening in 9 paesi

U terzu filmu di a serie, i primi dui sò stati cun grande interessu in l'esteru, hè stata liberata u 5 di ghjennaghju in Germania, Austria, Belgio, Paesi Bassi, Danimarca, Inghilterra, Svizzera è Azerbaijan. U filmu serà ancu liberatu in Francia u 13 di ghjennaghju.

L'attenzione di l'obiettivi record

U primu filmu di a serie, "Rafadan Tayfa Dehliz Adventure", u sicondu filmu cù più di 2 milioni di vista, hà righjuntu circa 3,5 milioni di spettatori in Göbeklitepe. Cum'è i primi dui filmi, Galactic Crew hà u scopu di batte u record d'audienza di i so predecessori per esse venduti in parechji teatri.

U libru hè nantu à i scaffali

Simultaneamente cù u filmu, u libru Galactic Crew, in quale a storia hè contata, hà pigliatu u so postu nantu à i scaffali. U libru scrittu da Ozan Çivit hè statu datu cum'è un rigalu gratuitu à l'audienza chì hè ghjunta à a premiere di u filmu.

squadra di 100 persone

Una squadra di 3 persone hà participatu à u Galactic Crew, nantu à quale ISF Studios hà travagliatu da 100 anni. In più di l'alien Zobi, dui caratteri di u Mari Neru è l'Egeu sò stati aghjuntu à a film. Zobi è dui novi caratteri sò stati assai apprezzati da i zitelli chì anu vistu a premiere.

A serie di cartoni Rafadan Tayfa, chì hè stata nantu à i schermi di TRT Children per 9 anni, hà guadagnatu l'ammirazione di i zitelli cù i so spettaculi di scena è i filmi. L'ultimu spettaculu di scena di Rafadan Tayfa, Teknolojik Tayfa, hè statu realizatu l'estiu passatu sottu l'auspici di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, cù i cuntributi di TRT Child, ISF Studios è i guverni lucali.

Preparatu à incuragisce i zitelli à a tecnulugia naziunale è uriginale cù a visione di u Movimentu Tecnulugicu Naziunale, l'equipaggiu Tecnulugicu hè statu in scena in tutta a Turchia contr'à un publicu entusiastu è entusiasmu di tutte l'età.

L'equipaggiu Tecnulugicu hà scontru cù i scientisti di u futuru in Samsun in u scopu di TEKNOFEST Black Sea. In i spettaculi, induve l'impurtanza di a produzzione domestica è naziunale hè stata enfatizzata in temi cum'è veìculi autònumi, astronomia, spaziu, intelligenza artificiale, codificazione robotica, a filusufìa di trasferimentu di l'accumulazione di u passatu à u futuru hè statu discutitu.

Akın, unu di i membri più brillanti di u club di l'astronumia, scopre una nave spaziale attraccata in l'orbita di a Terra è diventa un tema caldu in u mondu. Parechje nutizie nantu à a nave spaziale sò publicate, innumerevoli teorii sò presentati. Intantu, Hayri cumencia à cullà a scala di a fama. I ritratti di Hayri publicati in i ghjurnali attiranu l'attenzione di una persona inespettata; l'alienu chì pussede a nave... L'alienu misteriosu è simpaticu s'imbarca in una avventura per truvà Hayri è cunvincelu per aiutà, senza sapè chì ci hè un gruppu di persone cù cattivi intenzioni dopu à ellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*