A metro di l'aeroportu di Gayrettepe Istanbul entra in serviziu dumenica

A metro di l'aeroportu di Gayrettepe Istanbul entra in serviziu dumenica
A metro di l'aeroportu di Gayrettepe Istanbul entra in serviziu dumenica

U Direttore Generale di TCDD Transportation Ufuk Yalçın è a so delegazione accumpagnata anu inspeccionatu a Linea di Metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Istanbul, chì serà messu in serviziu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture dumenica 22 di ghjennaghju, cù a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Dopu l'ispezioni di u General Manager Ufuk Yalçın; U trasportu hè diventatu più mudernu, còmode è più veloce integrendu Gayrettepe - Kağıthane - Istanbul Airport Metro, chì hè u metro più longu offertu è custruitu in Turchia in una volta, in l'aeroportu di Istanbul, chì hà inspiratu u mondu. Avà serà pussibule ghjunghje à l'aeroportu di Istanbul in 62 minuti da Kağıthane è 70 minuti da Gayrettepe. A nostra Direzzione Generale, chì accoglie innovazioni è primi, cuntinueghja u so travagliu cù PTT per l'usu di a carta di trasportu Türkiye Kart. "A nostra linea di l'aeroportu Gayrettepe-Istanbul furnisce ancu trasportu cù Istanbul Card". disse.

Dichjarà chì u serviziu serà furnitu cù veiculi di 120 vagoni E 4 chì ponu ghjunghje à una velocità di 37000 km à l'ora, u direttore generale Yalçın hà dettu: "I nostri treni anu una capacità di 850 passageri. "A furmazione di i 20 machinisti chì participanu hè stata data da a nostra Direzzione di u Centru di Formazione è Esame Ferroviari di Eskişehir, è i nostri machinisti competenti furnisceranu un trasportu rapidu è còmode à Istanbul". Hà cunclusu a so visita cù queste parolle:

A linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe-Istanbul, a più longa strada di metro custruita in Turchia, hè di 37,5 km. A linea, chì risponde à una esigenza di trasportu assai impurtante di Istanbul, hè custituita da un totale di 2 stazioni: Gayrettepe, Kağıthane, Hasdal, Kemerburgaz, Göktürk, İhsaniye, Terminal 9, Aeroportu di Istanbul è Terminal Cargo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*