A cità di u futuru "Urban Jam" ospitata da ABB

A Future City Themed Urban Jam hè stata ospitata da ABB
A cità di u futuru "Urban Jam" ospitata da ABB

Cuntinuendu u so sustegnu à u settore di l'IT è à i ghjovani prufessiunali di l'IT, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà accoltu l'avvenimentu gamejam tematicu "città di u futuru", chì hè statu tenutu per a prima volta in Turchia.

L'impiegati di u settore di l'informatica è i studienti universitari anu dimustratu un grande interessu in l'avvenimentu di dui ghjorni in Ankara Technology Bridge in Dikmen.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà firmatu parechji prughjetti per fà di Ankara a capitale di a tecnulugia, cuntinueghja à dà un esempiu per tutta a Turchia cù i centri tecnologichi chì hà apertu, mentre cuntinueghja à sustene u settore IT è i ghjovani prufessiunali IT.

ABB Information Technology Department è Bilkent Cyberpark; Aks+FutureStudio, stabilitu in AnkaraAks, hà accoltu l'avvenimentu UrbanJam (Uurbanism+GameJam) cù u tema di a cità di u futuru. I travagliadori in u settore di l'informatica è i studienti universitari anu dimustratu un grande interessu in l'avvenimentu "UrbanJam", chì hè statu tenutu gratuitamente à u Ponte di Tecnulugia Ankara in Dikmen u 14-15 di ghjennaghju di u 2023.

L'ultimu ghjornu di l'avvenimentu gamejam, chì hè stata urganizata per a prima volta in Turchia nantu à l'assi di i ghjochi, l'architettura è l'urbanismu, è hè stata urganizata sottu a guida di mentori esperti è diseggiani, i participanti anu avutu l'uppurtunità di prisentà i video games chì anu. creatu per u futuru di a cità.

GRAZIE À ABB DA GIOVANNI IMPRENDITORI

I ghjovani prufessiunali di l'IT chì anu assistitu à l'avvenimentu anu manifestatu a so gratitudine à a Municipalità Metropolitana di Ankara per u so sustegnu à u settore IT cù e seguenti parolle:

Berkutay Coşkun (sociu fundatore di l'Architettu-AnkaraAks): "Cumu FutureStudio, stabilitu in AnkaraAks, organizemu un avvenimentu UrbanJam. Hè u primu avvenimentu gamejam in Turchia è in Europa chì riunisce i settori di l'architettura è di u ghjocu... Avemu 40 participanti è sò custituiti da architetti è sviluppatori di ghjocu. "Pensemu à a continuazione".

Berke Çınar (Ingegnere Informatica): "Vulemu creà un ambiente induve a ghjente puderia sviluppà e so idee o ghjochi. Ankara Technology Bridge ci hà ancu aiutatu assai in questu sensu. Tutti i tipi di opportunità sò dispunibili quì. Ringraziemu a Municipalità Metropolitana di Ankara per questu ".

Osman Çaputçu: "Semu ghjunti à Ankara Technology Bridge cù i nostri amichi per l'avvenimentu UrbanJam. Semu quì è facemu pruduzzione in u scopu di u tema di cumu pudemu purtà questu in u futuru nantu à l'architettura, i ghjoculi è a cità. Cum'è qualchissia chì vene da Istanbul, eru assai cuntentu di l'opportunità chì ci sò furnite quì ".

Salute di Mervenur: "Avemu invitatu diversi parlanti è hà tenutu seminarii nantu à i ghjoculi, l'architettura è a cità. U nostru tema hè cità di u futuru è avemu dumandatu à i participanti di sviluppà ghjochi nantu à questu tema. "Hè assai impurtante per a Municipalità Metropolitana di Ankara per sustene i ghjovani prufessiunali IT. Vogliu ancu ringrazià u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara Mansur Yavaş per questu ".

Ayşegül Şimşek: "Cum'è architettu, aghju assistitu à l'avvenimentu UrbanJam per vede ciò chì pudemu fà è pruduce in modu diversu da u mercatu. Hè assai impurtante chì a Municipalità Metropolitana di Ankara ci dessi un incentive quì, hè assai impurtante chì furnisce opportunità per i ghjovani prufessiunali di l'IT ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*