Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa Mansion da esse restaurata

Golbasi Hallacli Mehmet Aga Mansion hè stata restaurata
Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa Mansion da esse restaurata

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì rinnuva i beni culturali è storichi di a capitale in cunfurmità cù a so originalità, restaurà a Mansion Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa, chì si trova trà l'edificazioni storichi impurtanti di a Guerra di l'Indipendenza, preservando a so struttura naturale.

I travaglii di risturazione da fà in l'edifiziu storicu da u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale seranu finiti ind'è questu annu.

Pigliendu azzione per priservà a storia di a capitale è trasfirìla à e generazioni future, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu l'azzione per i travaglii di restaurazione di a Mansion Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa, chì era trà l'edificazioni storichi impurtanti di a Guerra di l'Indipendenza.

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, chì restaurà a Mansion Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa, a custruzzione chì hè stata iniziata in l'anni 1920 è finita in u 1929, in cunfurmità cù a so struttura, hà ancu ricevutu l'opinioni è i suggerimenti di l'urganisazioni non governamentali (ONG). ) mentre preparava u prugettu da esse realizatu in u bastimentu storicu.

Golbasi Hallacli Mehmet Aga Mansion hè stata restaurata

YAVAŞ: "CUMPLEMU I LAVORI DI RESTAURAZIONE IN QUEST ANNU"

U sindaco di a municipalità metropolitana d'Ankara, Mansur Yavaş, chì hà annunziatu chì i travaglii di risturazione cumincianu prestu in u palazzu storicu Hallaçlı Mehmet Ağa cù i so cunti suciali, hà dettu: "Questa hè una di e porte materiali è spirituali più impurtanti di a Lotta Naziunale, chì si scontra. i bisogni di u pane di i nostri eroi in a Guerra di l'Indipendenza; Hallaçlı Mehmet Ağa Mansion. Cumpitemu u nostru travagliu di risturazione quist'annu priservendu a struttura naturale di a nostra struttura storica ".

L'ESEMPIU PIÙ IMPORTANTE DI ANKARA IN RURAL

A Municipalità Metropolitana, chì hà finitu u travagliu di prughjettu per a Mansion Hallaçlı Mehmet Ağa, chì hà furnitu supportu alimentariu à i suldati durante a Guerra d'Indipendenza, hà da principià i travaglii di restaurazione di l'edificiu storicu in ghjennaghju.

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, hà dichjaratu chì anu u scopu di portà u palazzu storicu, chì hè statu donatu à a Municipalità Metropolitana da a figliola di Mehmet Atak, Andaç Atak, è di mette in luce l'Era Republicana, per purtàlu u turismu di a cità, è hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i travaglii di risturazione da esse realizati in l'edifiziu storicu chì u travagliu di u prugettu hè statu finitu.

"Semu davanti à a Mansion Hallaçlı Mehmet Ağa in u District Hallaçlı di u nostru distrittu Gölbaşı. Caru Andaç Hanım, figliola di Mehmet Ağa, hà donatu u palazzu à a nostra municipalità senza alcuna compensazione. Avemu prisentatu u nostru prughjettu à u Cunsigliu di Cultura è Natura. U nostru prughjettu hè statu accettatu in maghju 2022, è dopu avemu principiatu à l'offerta per a so implementazione. In u risultatu, avemu fattu a nostra offerta in dicembre. U travagliu di risturazione principia dopu à l'annu novu. Preserveremu una struttura architettonica civile cusì impurtante, chì descriveremu cum'è l'esempiu più impurtante di Ankara in a campagna, è trasferemu à e generazioni future ".

"DONU A MANSIONE PER VIVU À NOME DI U MEU BABBU È PER SERVIRU U TURISMO DI CITTÀ"

Dichjarà chì vulia chì u palazzu storicu campà in nome di u so babbu è l'hà donatu à a Municipalità Metropolitana di Ankara per serve u turismu di a cità, Andaç Atak hà dettu: "Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa Mansion porta l'architettura di i primi anni di a Republica. Per quessa, hè diventatu assai interessatu in a mansion, chì hè un munumentu storicu, chì vulia cumprà o donate, ma u mo core ùn hà micca accunsentutu. Allora vulia chì sta mansione campa in nome di u mo babbu. Quandu u nostru presidente Mansur hà pigliatu l'uffiziu, aghju donatu u palazzu à a municipalità metropolitana di Ankara cun tranquillità. Spergu chì i travaglii di risturazione di u palazzu seranu finiti u più prestu pussibule è serve à u paese è Ankara ".

Gölbaşı Hallaçlı, Capu di Quartiere Veysel Solak, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Ankara per cuntinuà i so sforzi per purtà a Mansion storica Hallaçlı Mehmet Ağa à u turismu di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*