Grande interessu per l'educazione "Legge Immubiliare" in BTSO

BTSOda "Gran interessu per l'educazione in u dirittu immubiliare"
Grande interessu per l'educazione "Legge Immubiliare" in BTSO

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) hà urganizatu a furmazione "Legge Immubiliare" in u scopu di u prughjettu di l'Accademia BTSO, chì hè a piattaforma di furmazione è sviluppu per u mondu cummerciale. U mondu di l'affari di Bursa hà dimustratu un grande interessu in a furmazione, chì hè stata cun a participazione di Ali Güvenç Kiraz, presidente fundatore di l'Associazione Legale Real Estate.

L'Accademia BTSO cuntinueghja i so prugrammi di furmazione per i rapprisentanti di u settore in 2023 senza una pausa. In u prugramma urganizatu cù l'intensa participazione di u membru di u Cunsigliu di BTSO Alparslan Şenocak è di i rapprisentanti di u mondu cummerciale, Ali Güvenç Kiraz, presidente fundatore di l'Associazione di diritto immubiliare, hà datu furmazione nantu à u dirittu immubiliare, l'accordi di affittu, i rapporti di l'inquilini è i pruprietarii. Parlendu à l'apertura di u prugramma, u membru di u Cunsigliu di BTSO Alparslan Şenocak hà dettu chì cù u Prughjettu di l'Accademia BTSO, circa 700 mila membri di BTSO anu beneficiatu da più di 100 urganisazioni di furmazione sia in linea sia fisicamente. Şenocak hà dichjaratu chì l'impurtanza di cunnosce e lege, regule è regulamenti in vigore in particulare in u campu di l'immubiliare hè aumentatu. Cù e preziose presentazioni di u nostru invitatu Ali Güvenç Kiraz, avemu avutu l'uppurtunità di ottene infurmazioni da una perspettiva larga in u settore immubiliare, da i cuntratti di affittu à a cunsulenza immubiliare, da a lege di condominiu à i casi di cancellazione di u titulu di titulu è di registrazione, da i stranieri. l'acquisizione di l'abitazione à l'espropriazione". disse.

"L'esistenza di cumitati immubiliarii hè assai preziosa"

Ali Güvenç Kiraz, Presidente Fundatore di l'Associu Legale Real Estate, hà dettu chì Bursa hè una di e pruvince più impurtanti di Turchia in quantu à l'industria è u cummerciu. Dicendu chì ci hè stata una seria accelerazione in u settore immubiliare in Bursa recentemente, Kiraz hà dettu: "Bursa hà bisognu di sti furmazioni, è questu hè u mutivu principale di sta folla oghje. Avemu realizatu un prugramma efficace cù a participazione di più di 400 rapprisentanti di l'industria. Vogliu ringrazià tutti i stakeholder, in particulare İbrahim Burkay, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, chì hà urganizatu sta furmazione per noi. Oghje, avemu trovu impurtante per enfatizà dui prublemi principali. A cunsulenza immubiliare era unu di elli. A cunsulenza immubiliare hè diventata una professione seria cù l'iniziativi di i cumitati immubiliarii di e camere di cummerciale è di industria. Oghje, avemu infurmatu i nostri amichi nantu à i nostri diritti è rispunsabilità. U prublema più impurtante chì avemu focu annantu era a decisione di l'ultima Assemblea Generale di a Corte Suprema. Cù sta decisione, i cunsultanti immubiliarii cumincianu à incaricà micca solu a tarifa di serviziu, ma ancu a clause penale. Avemu datu infurmazioni nantu à questu arrangiamentu à i nostri amici cunsultanti immubiliarii. Cù sta decisione, hè statu capitu quantu hè preziosa l'esistenza di cumitati immubiliarii in e camere di cummerciale è di industria. usatu e frasi.

"A lege turca di affittu hè sfarente da parechji paesi"

Ali Güvenç Kiraz, chì hà ancu datu infurmazioni à i participanti nantu à i cuntratti di affittu è a lege di affittu, hà dettu chì a lege turca hè diversa da parechji paesi in u mondu. Esprimendu chì a lege turca di affittu hè un sistema basatu annantu à l'evacuzione ghjustificata, Kiraz hà dettu: "Hè bisognu di attentu à i periodi di estensione in i cuntratti. Quandu i cundizioni necessarii sò scontri, hè impurtante per apre una demanda di eviction, sempre chì un avvisu hè mandatu 3 mesi in anticipu. Quandu tali prublemi sò ammaistrati, i cunflitti seranu ridotti à u minimu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*