A ghjente di Denizli s'accoltava à a lotta di cammelli

I residenti di Denizli affluiscenu à Camel Wrestling
A ghjente di Denizli s'accoltava à a lotta di cammelli

A lotta di cammelli, urganizata per a seconda volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Denizli, hè stata torna a scena di scene culurite. "Arab Mustafa" hà vintu a Copa Metropolitana in l'eventu induve decine di millaie di citadini s'ammucciavanu. Enfatizendu chì cuntinueghjanu à mantene vivi i valori di u passatu, u sindaco Zolan hà dettu: "Supravviveremu quandu prutegemu i nostri valori".

Decine di millaie anu sperimentatu l'eccitazione di a lotta di cammelli inseme

A lotta di cammellu, unu di i valori impurtanti di a cultura turkmena Yörük, urganizata da a municipalità metropolitana di Denizli per a seconda volta questu annu, hà tornatu testimunianze di scene culurite. Denizli Metropolitan Municipality 2nd Camel Wrestling, urganizata cù u scopu di mantene a lotta di cammellu viva è di trasfirillu à e generazioni prossime, hè stata tenuta in u Complessu Tradizionale di Ghjochi Sportivi Turchi di a Municipalità Metropolitana. U prugramma hè statu guardatu da u deputatu Cahit Özkan di u Partitu AK Denizli, u sindaco metropolitanu Osman Zolan, u guvernatore di u distrittu Merkezefendi Adem Uslu, u presidente provinciale di MHP Denizli Mehmet Ali Yılmaz, i sindaci di u distrittu, invitati è decine di millaie di citadini. In l'urganisazione induve l'amatori di lotta di e cità circundanti s'affollavanu, i stands eranu cumpletamente pieni. In l'eventu chì durò tuttu u ghjornu, 2 cammelli di lotta di Denizli, Aydın è Muğla, è ancu e pruvince circundanti, si battevanu ferocemente. I cuncorsi visti cù interessu da i citadini eranu mozzafiati.

I residenti di Denizli affluiscenu à Camel Wrestling

"Aghju vistu chì u nostru populu era felice"

U presidente Osman Zolan, in una dichjarazione, hà dettu in una dichjarazione chì, salutendu i citadini chì riempianu u cumplessu tradiziunale di i ghjochi sportivi turchi, i valori di u passatu duveranu esse avanzati senza lascià sparisce. U sindaco Zolan hà dettu: "Avemu bisognu di unisce i nostri valori cù i nostri ghjovani chì anu da parlà in questu paese in u futuru. Hè per quessa chì facemu parechje attività per prutege i nostri valori è purtarili à u futuru. Oghje, urganizendu a lotta di cammellu, vulemu mantene u nostru valore chì vene da a tradizione turkmena Yörük è ghjunghje à oghje. L'urbanizazione ùn deve micca impediscenu, avemu vulsutu prutege sta bellezza inseme cù u nostru populu è trasfiriu à u futuru. Dichjarà chì a participazione à l'avvenimentu hè stata à un livellu assai altu, u sindaco Zolan hà dettu: "U nostru populu hè in u bonu spiritu è ​​l'entusiasmu. Perchè quandu i nostri valori core sò nati, ciò chì hè accadutu millaie d'anni fà, ciò chì hè in i nostri geni, hè veramente purtatu à oghje. U nostru populu si sente è a so felicità li colpi in faccia. "Aghju vistu chì a ghjente hè felice quì", disse.

I residenti di Denizli affluiscenu à Camel Wrestling

"Survivemu quandu ùn ci scurdemu micca u nostru passatu"

U presidente Zolan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Spervemu quandu prutegemu e nostre radiche è i nostri valori. Survivemu quandu ùn ci scurdemu micca u nostru passatu. Quandu prutegemu i nostri valori chì ci facenu quale simu, restemu "noi". S'ellu ùn avemu micca cura, ùn seremu micca sfarente di l'altri paesi. Avemu bisognu di prutege è ùn perde micca i nostri valori chì ci facenu diffirenti da altri paesi è altre nazioni. Unu di elli hè a nostra lotta di cammelli. I nostri citadini dimustratu un grande interessu in questa bellezza, chì vene da a nostra tradizione Yörük Turkmen è vene da a nostra essenza. Ringraziu ogni unu di elli individualmente. Spergu chì prutegemu sti valori inseme ".

I residenti di Denizli affluiscenu à Camel Wrestling

2 grandi trofei trovu

A lotta di cammelli, induve 160 cammelli di cammelli si battevanu ferocemente durante u ghjornu, era a scena di scene culurite. Mentre chì i citadini sperimentavanu l'eccitazione di a lotta, invece, anu immortalizatu l'esperienze cù e so càmera di u telefuninu. In u risultatu di i cuncorsi chì durò tuttu u ghjornu, "Arab Mustafa" di Denizli hè diventatu u pruprietariu di a Denizli Metropolitan Municipality Cup, mentre chì ùn ci era micca vittoria in a Copa di u Governatore, "Göktuğ Paşa 2" è "Tunabey 1" sò stati ligati. . U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, è u so entourage hà datu a so tazza à i pruprietarii di i cammelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*