I diritti di i zitelli, a privacy è a sicurità in u mondu digitale Seminariu tenutu

I diritti di i zitelli, a privacy è a sicurità in u mondu digitale Seminariu tenutu
I diritti di i zitelli, a privacy è a sicurità in u mondu digitale Seminariu tenutu

Un seminariu d'infurmazione nantu à "I diritti di i zitelli, a privacy è a sicurezza in u mondu digitale" hè statu urganizatu in cuuperazione cù a municipalità metropolitana di Ankara è l'Associazione di e donne d'affari è prufessiunali di Ankara (BPW).

In u seminariu datu da l'avucatu İrem Kolbakır; L'infurmazione hè stata data nantu à risichi è minacce in l'era digitale, precautions tecniche chì ponu esse pigliate, violazioni di diritti è diritti digitali.

U seminariu tenutu in u bastimentu di u Cunsigliu di i zitelli ; Circa 100 persone da e famiglie di i zitelli chì sò membri di u cunsigliu di i zitelli anu assistitu.

SCOPI : SENSIBILIZZARE L'ALFABATTEZZA DIGITAL

Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia; U scopu di sensibilizà nantu à capiscenu i risichi è piglià precauzioni, migliurà l'alfabetizazione digitale di genitori è educatori in questu campu, capiscenu i diritti digitali di i zitelli è capiscenu i rimedii legali da esse applicati in casu di pussibuli violazioni di diritti.

Tuğba Nagehan Turpcu, u coordinatore di a filiera di i servizii di l'infanzia di l'ABB, u dipartimentu di i servizii per a donna è a famiglia, hà dettu: "Avemu preparatu un seminariu d'infurmazione nantu à i diritti di i zitelli è a privacy in Internet in cuuperazione cù l'Associazione di donne cummerciale è prufessiunali di Ankara. Ricertamenti, avemu realizatu un studiu di sensibilizazione nantu à a violazione di a privacy di i zitelli in Internet. Circa 100 genitori anu assistitu à u seminariu chì avemu tenutu in u cunsigliu di i zitelli. "Piamu di cuntinuà sti studii in altri Centri di Vita Famiglia è Club di i zitelli", disse.

L'avucatu İrem Kolbakır, chì hà datu u seminariu, hà dettu u seguente:

"Cù u prucessu di digitalizazione crescente, i nostri figlioli affrontanu una quantità di periculi è risichi, è ancu di e benedizioni di l'internet è di u mondu digitale. Cum'è Ankara Business and Professional Women Association, attachemu impurtanza à migliurà u sviluppu è l'alfabetizazione di i zitelli in questu campu, è in questu cuntestu, l'alfabetizazione digitale di i genitori, postu chì i zitelli sò u fundamentu di a sucetà. « In stu campu, vulemu sensibilizà i genitori di i nostri figlioli chì sò membri di u cunsigliu di i zitelli, attraversu l'attività cumuna chì avemu sviluppatu in a nostra cumuna ».

I RISCHI È E MINACCE SIARAN SPIEGATI IN DETAIL IN U SEMINARI

In u seminariu datu da l'avucatu İrem Kolbakır; L'infurmazione dettagliata hè stata datu nantu à i risichi è i minacce per esse espertu in l'era digitale, e misure tecniche chì ponu esse pigliate, i violazioni di i diritti è i diritti digitali.

E famiglie anu dichjaratu chì anu assistitu à stu seminariu per capisce i periculi è i vantaghji di l'era digitale, è sprimenu i so pinsamenti cù e parolle seguenti:

Oktay İyisaraç: "Pensu chì sta furmazione serà assai utile. Pensu chì serà assai benefiziu per i nostri figlioli chì crescenu per esse persone utili per a sucità è per noi i genitori per esse participanti in u prucessu. Quandu avemu amparatu cose novi, pudemu esse più utile è cuscenti à i nostri figlioli. Hè per quessa chì l'infurmazioni chì riceveraghju quì hè assai impurtante per mè è u mo figliolu ".

Saziment Altıok: "Sò venutu per piglià infurmazioni. A tecnulugia hè in constante evoluzione. Hè fantasticu di tene tali seminarii per aiutà à mantene cun questu. Sò vinutu à stu seminariu per prutege i nostri figlioli da i periculi di l'internet. Pensu chì sta furmazione hè assai utile. "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per l'urganizazione di sta furmazione".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*