E novi fermate d'autobus di a capitale sò accoglienti

E novi fermate d'autobus di a capitale sò accoglienti
E novi fermate d'autobus di a capitale sò accoglienti

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì realiza i so travaglii per furnisce un trasportu sicuru è còmode à i citadini di a capitale, cuntinueghja a custruzzione di stazioni di autobus novi è muderni à 315 punti. L'assemblea di 5 fermate d'autobus chjuse cù WI-FI, schermu LED è illuminazione, disabilitatu è unità di carica USB hè stata cumpletata.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii 7/24 per furnisce un serviziu megliu à i citadini di a Capitale.

La sede di EGO riunisce i residenti di a Capitale cù novi fermate d'autobus equipate cù l'ultime tecnulugia. E novi fermate di l'autobus, chì sò state cuminciate à esse assemblate in punti 315, chì sò largamente utilizati da i citadini in a prima tappa, sò pensati per impediscenu chì i citadini sò affettati da e cundizioni climatichi avversi. Tutte e stazioni di l'autobus anu WI-FI, schermu LED è illuminazione, è ancu una unità di carica USB per i disabili. I fermati piglianu a so energia da i pannelli solari.

I FERMI COMPLETAMENTE CHIUSI SONO POSIZIONATI A CINQUE PUNTI

L'assemblea di cinque tappe chjuse, chì hè a prima in Ankara cù e so porte automatiche è l'aria condizionata, hè stata finita.

fermate chjuse; Cuminciò à serve u populu di Ankara davanti à a Biblioteca Naziunale, Akköprü, l'Hospital Gazi, a Facultà di Scienze Politiche di l'Università di Ankara è a Stazione Metro Koru.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS

Per sceglie l'usu di l'autobus in u trasportu urbanu; I citadini chì anu aumentatu u cunfortu grazia à e novi tappe è anu l'uppurtunità di prufittà di facilità cum'è internet gratuitu è ​​unità di carica, anu dettu:

Polat Coskun: "Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur per queste tappe intelligenti. Dimustra veramente chì u nostru presidente Mansur valore u nostru populu è i nostri concittadini. Vogliu ancu ringrazià per l'autobus. L'amemu assai ".

Omer Saygin: "Aghju solu nutatu sta fermata. L'aghju utilizatu da u tempu à u tempu. Avà hè ancu megliu ".

Nuriye Cherry: "Mi piace assai, hè assai bella. Avà simu à pusà cun calore. Grazie mille à ellu ".

Mehtap Ergul: "Sò un invitatu quì. Ma mi piacia assai e tappe. Sembranu assai eleganti ".

Ozan Ozdemir: "I novi stazioni di l'autobus sò stati fantastichi. A ghjente hà avutu difficultà à aspittà per l'autobus in tempu di pioggia è fretu. Inoltre, l'unità di carica è a funzione Wi-Fi situata in i tappe sò veramente belli. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per avè cunsideratu sta innovazione ".

Yigit Gornez: "Mi piace assai e novi fermate d'autobus. Sò un studiente, era friddu mentre aspittava l'autobus di notte. Era veramente piacevule per mette l'unità di carica ind'è e fermate di l'autobus. Mentre aspettu, possu carricà u mo telefunu è cunnette à Internet via Wi-Fi ".

Muhammet Emin Yildirim: "Mi piacianu assai e tappe fatte da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Era ancu assai significativu chì a ghjente ùn si sentia friddu durante questi periodi friddi. A ghjente ùn hà micca bisognu di circà un locu per carricà u so telefunu mentre aspetta l'autobus ".

Ahmet Emir Kaya: "A ghjente si rinfriscà in l'aria fridda mentre aspittava l'autobus. Ùn anu più fretu cù e tappe fatte da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Ùn pudemu micca truvà un locu per carricà u nostru telefuninu. A Municipalità Metropolitana di Ankara hà ancu pensatu à questu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Mert Dogruer: "I novi stazioni di l'autobus sò veramente maravigghiusu. Era assai friddu mentre aspittava l'autobus di notte. Era assai caldu in l'estiu. Era a decisione ghjustu è ghjustu. Unu di i più grandi bisogni di u nostru ghjornu hè i carichi di telefuninu, avemu purtatu un powerbank per questu. Pudemu avà carricà i nostri telefunini mobili cù e stazioni di ricarica situate à e stazioni di l'autobus ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*