İBB hà introduttu New Taxis per esse in Strada in ferraghju

IBB presenta novi taxi per esse in strada in ferraghju
İBB hà introduttu New Taxis per esse in Strada in ferraghju

IMM hà introduttu novi taxi. Quasi 300 taxi novi seranu nantu à e strade à a mità di ferraghju. Prublemi cum'è "selezzione di i passageri o micca di piglià i passageri" sò eliminati in i novi taxi chì i fari intelligenti sò cunnessi à u taximetru. Inoltre, a sicurità di u cunduttore è di u citadinu hè priurità cù a frase SOS è u buttone di panicu. Mentre ci hè un sistema di càmera in u taxi, l'applicazioni mobili ponu ancu esse aduprate. I cunduttori facenu un impegnu è ùn ponu micca cambià di mani per trè anni. IMM hà prisentatu u primu prototipu à i membri di a stampa

I passi fatti da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) per risolve u prublema di taxi di Istanbul anu datu risultati. I preparativi sò stati fatti per a decisione di cunversione di 803 minibus surplus è 322 minibuses da UKOME. I taxis sò stati scelti da i veiculi di furgoni di grande capacità 8 + 1. I tecnichi di sviluppu di l'applicazioni cù e cumpagnie di l'applicazioni mobili per i passageri chì volenu sparte i taxi cuntinueghjanu è seranu presentati à UKOME. À u Centru di Controlu è Gestione di u Trasportu Pùblicu, i taxi ponu esse inspeccionati per via di l'imaghjini in-car. Ci hè una partizione di sicurità trà u passageru è u cunduttore in u taxi, è ci hè una tappa chì pò esse aperta è chjusa per u scambiu di soldi, mentre chì ci hè ancu un sistema Intelcom chì permette a cumunicazione trà u cunduttore è u passageru. I taxi anu "alfabetu braille" per i passageri cù disabilità visuale.

COMFORT SICUREZZA ALTA NIVELLU

IBB presenta novi taxi per esse in strada in ferraghju

I taxi anu da operare cù almenu una applicazione mobile chì hà una Licenza di Gestione Elettronica di Trasportu emessa da IMM. I taxi anu dispusitivi di pagamentu chì permettenu di pagà cù carta di creditu, carta di debitu è ​​Istanbulkart simultaneamente. U spaziu per allughjà e sedie à rotelle hè furnitu in taxi.

U Subsegretariu Generale IMM Buğra Gökçe hà dichjaratu chì u novu serviziu di taxi serà furnitu da u nostru presidente. Ekrem İmamoğluAvemu rializatu u scopu impurtante stabilitu da. Comu sapete, 803 minibus sò stati lasciati inattivi in ​​e zone induve i sistemi ferroviari sò cuncentrati. Hà causatu ancu a congestione di u trafficu in Istanbul è e lagnanze venenu à u nostru centru di suluzione. Avemu ancu riduciutu i minibus in certi linii. L'applicazioni saranu fatte in presenza di un nutariu. U sorteggio si farà à a mità di ferraghju. Cuminciaremu à vede in u trafficu di Istanbul à a fini di ferraghju. Ellu disse chì i veiculi rimanenti seranu in trafficu in April. U direttore generale di Transportation Inc. Tarık Safi hà aghjustatu: Per i passageri cù disabilità visuale, l'infurmazioni nantu à u taximetru in u veiculu hè indicatu cù un annunziu di voce. Ci hè un buttone di panicu per u cunduttore in u veiculu. Se pressatu, a parolla "SOS" appare nantu à u faro è l'ufficiali di l'ordine chì vedenu a parolla "SOS" puderanu intervene fermendu u veiculu.

I DRIVERS VANEN PER A STRADA CUN FORMAZIONE

IBB presenta novi taxi per esse in strada in ferraghju

Capu di u Dipartimentu di Trasportu Utku Cihan: Avemu stabilitu una Accademia di Trasportu è avemu furnitu furmazione di trasportu à più di 10 mila cunduttori finu à avà è cuntinuemu. Facemu ancu più avanzatu cù stu prughjettu. I tassisti cumincianu à travaglià cum'è cunduttori dopu avè ricivutu 15 ghjorni di furmazione cum'è Sviluppu Personale è Sensibilizazione, Informazioni di a Città di Istanbul, Informazioni Mappa, Lingua Straniera, Emergenza, Gestione di Crisi è Primi Aiuti, Tecnica di Conduzione Sicura, Gruppi Svantaggiati è Empatia è Lingua di i Signi. I cunduttori chì ùn sò micca penalizzati secondu TUDES per u passageru, a selezzione di rotte, u cumpurtamentu rude, è a sovraccarica funzionaranu. Se u tassista hè statu implicatu in un crimine 3 volte, a so piastra di taxi torna à u statu chì era prima di a trasfurmazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*