Fondazione stabilita per a scola chjamata da Kılıçdaroğlu

A Fundazione di a Scola, chjamata da Kilicdaroglu, hè stata stabilita
Fondazione stabilita per a scola chjamata da Kılıçdaroğlu

A fundazione di a Scola Primaria Orhan Kemal da esse custruita in Karabağlar Abdi İpekçi Neighbourhood da a Municipalità Metropolitana di İzmir hè stata stabilita da Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu. Kemal Kılıçdaroğlu hà dettu: "Continuemu à abbraccià u populu è à purtà a pace à u populu". U presidente Soyer, invece, hà dettu: "A prova chì hè cumuna per i nostri figlioli hà da vene à a fine".

A fundazione di a Scola Primaria Orhan Kemal, chì serà custruita in Karabağlar cù i mezi di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata posta cù una cerimonia à a quale u presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Kemal Kılıçdaroğlu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA cerimonia di inaugurazione hè stata ospitata da a so moglia Neptün Soyer, u Segretariu Generale CHP Selin Sayek Böke, u presidente provinciale CHP İzmir Şenol Aslanoğlu, i vicepresidenti CHP, l'Assemblea di Partitu CHP (PM) è i membri di l'Alta Cunsigliu Disciplinare (YDK), i sindaci CHP İzmir, Karabağlar Deputies. Muhittin Selvitopu è i sindaci di u distrittu, i burocrati di a Municipalità Metropolitana di Izmir, i capi è i citadini anu participatu.

"U nome Orhan Kemal si adatta u megliu à Karabağlar"

Parlendu à a ceremonia, u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà dettu: "Se mi dumandate di quale facilità site più felice quandu a fundazione hè stata posta, diceraghju "scola". Perchè a scola hè u locu più basicu induve ogni mamma applicà per educà u so figliolu. Ogni parente vole chì u so figliolu uttene una bona educazione è andà in una bona scola. Karabağlar hè unu di i distretti cù i prublemi più intensi in a regione. Semu digià cuscenti di questu. I nostri sindaci Metropolitani è Karabağlar sò ancu cunuscenti. Pruvanu u so megliu. Vulemu chì i nostri figlioli ricevenu una bona educazione quì. Quì leghjeranu, socializeghjanu, amparà una bona infurmazione è diventeranu una persona utile à u so paese è u mondu. U nome di a scola hè assai più impurtante per mè. Scola Primaria Orhan Kemal. Orhan Kemal hè un scrittore chì scrive a vita di quelli chì si sentenu in a fila posteriore è u restu. U nomu di Orhan Kemal hè ancu assai preziosu per mè. U sgiò presidente hà fattu a telefonata, aghju dettu: "Datemi u nome Orhan Kemal". Perchè u nome Orhan Kemal hè megliu à Karabağlar ", disse.

"Porteremu l'assicuranza di sustegnu di a famiglia in Turchia"

Dendu esempi di studii suciali, u presidente di CHP Kılıçdaroğlu hà dettu: "Aghju dettu à i mo amichi, u sindaco; Tratterete tutti i citadini ugualmente, ch'elli votenu o micca. Ùn puderà micca fà alcuna distinzione. Sè vo site per fà una discriminazione pusitiva, avete da principià da i quartieri poveri. Custruirete scole è kindergarten in quelli quartieri. Semu decisu di custruisce una Turchia civilizzata è bella induve nisun zitellu va à lettu fami nantu à u territoriu di a Republica di Turchia. Vogliu a pace in ogni casa. Vogliu chì ogni casa hà una sicurità di redditu. Speremu, purteremu una zona chjamata assicuranza di sustegnu di famiglia in Turchia. Nisuna famiglia dicerà chì ùn aghju micca ingressu. Nisuna famiglia dicerà chì sò poviru. A faremu prutegendu a dignità di i poveri mentre facemu aiuti suciali. Ùn avemu mai espunutu a so miseria. Ùn ci hè nunda più preziosu cum'è a dignità umana. Assicuratevi di riempie i lunchbox di i zitelli. Fate a vostra cosa. U zitellu deve esse alimentatu mentre andava à a scola. Ùn l'anu micca fattu, avemu. Perchè simu u partitu di u populu. Semu u partitu di i poveri, di i poveri, di i poveri, di quelli chì sguassanu u so sudore. Ùn simu micca un partitu ordinariu, simu un partitu Kuvayi Milliye. Semu una festa cù 100 anni di tradizione. Abbracciaremu u populu è purteremu pace, benedizioni è abbracci à a ghjente ", disse.

"Custruiremu un paese induve vincenu quelli chì vanu a sudore"

U capu CHP Kılıçdaroğlu hà dettu: "Travaglieremu per portà a Turchia à una civilisazione muderna, vale à dì, per ghjunghje è superà a civilizazione muderna chì Gazi Mustafa Kemal hà destinatu. Custruiremu un paese induve nisun zitellu va à lettu fami è tutti vincenu, è quelli chì travaglianu duru vincenu. Abbracciaremu i nostri 85 milioni di citadini senza fà alcunu materiale puliticu nantu à a so identità, credenze o stile di vita. I nostri merri l'abbracciaranu in u locu, è l'abbracciaremu in Turchia ".

"A prova di i nostri figlioli finiscerà"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè statu accoltu cun grande interessu da i citadini Tunç Soyer Cuminciò u so discorsu dicendu: "Avemu vistu ciò chì un bonu travagliu avemu fattu". U sindaco metropolitanu Soyer hà dettu: "6 mesi dopu à u so postu, avemu furmatu una squadra per risolve rapidamente i prublemi cronichi, in particulare in i quartieri induve i nostri poveri citadini campanu. Sta struttura assai speciale, chì chjamemu a Squadra di Soluzione d'Emergenza, hè furmata da a cumminazione di diverse cumpetenze da parechje unità di a nostra cumuna. Questa squadra, chì avemu stabilitu per risolve rapidamente i prublemi in i quartieri di a nostra cità, hà truvatu chì ùn ci hè micca scola dapoi 60 anni in u Quartiere Abdi İpekçi, è chì i zitelli anu da andà à a scola camminendu nantu à una terra senza strada. cun grande difficultà. A più grande dumanda di a ghjente di u quartieru era di custruisce quì una scola. Avemu decisu di mubilizà tutte e pussibulità di a nostra cumuna. Avemu principiatu u nostru travagliu firmendu un protocolu cù a Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale. Avemu finitu rapidamente a determinazione di u situ è ​​i prucessi di cuncepimentu di u prugettu. È oghje, cù a participazione di u nostru presidente, ponemu a fundazione di a Scola Elementale Orhan Kemal, chjamata dopu à ellu, inseme. Quandu avemu finitu sta scola, chì hè custituita da 32 aule è furnisce educazione à mille zitelli, avemu purtatu una casa di educazione senza ostaculi in armunia cù a natura à Karabağlar. A prova chì si vede in i nostri figlioli hà da vene à a fine ", disse.

Travagliatu cù a Squadra di Soluzione di Emergenza à 115 punti

U sindaco Soyer hà datu esempi di i travaglii realizati in tutta a cità in cunfurmità cù e determinazioni di e squadre di suluzione d'emergenza, è hà dettu: "U travagliu chì avemu fattu in u Squadra di Soluzione d'Emergenza ci hà dimustratu chì i prublemi di ogni quartiere sò sfarenti di ognunu. altru. Per esempiu, in Buca, a dumanda di spazii verdi in certi di i nostri quartieri hè ghjunta in prima. Avemu pigliatu l'azzione è hà cuminciatu u travagliu di u Parcu di Vita di l'Euphrates Nursery. Quandu l'avemu finitu in a primavera di u 2023, averemu purtatu u suciale è l'equipaggiu, una struttura adattata per a vita naturale, è una moderna zona di recreazione in İzmir, è averemu datu un soffiu d'aria fresca à a ghjente di Buca. In novu, in i travaglii chì avemu realizatu in u Distrettu di Karabağlar Peker, a dumanda di i nostri citadini era a rinnuvamentu di u parcu in u so quartiere. I nostri figlioli vulianu ancu un campu di football. Dopu à sti determinazioni, avemu assignatu i nostri squadre tecnichi, compie u disignu di u prughjettu rapidamente è hà apertu Peker Park in pocu tempu. Avà Peker Park serve i nostri citadini cù u so giardinu di tè, u caminu di caminata, i scacchi è i campi di ghjocu. Caru presidente, à l'apertura di u parcu, avemu sparatu quellu primu colpu nantu à u campu di tappeti inseme cù i nostri figlioli in u vicinatu. Vogliu chì pudete vede l'eccitazione è splendore in i so ochji quellu ghjornu. Cù sta cunniscenza di l'urbanismu chì pruvemu di mette in avanti in İzmir, unu di i nostri scopi principali hè di eliminà a distanza trà a costa è a periferia. Per furnisce à tutti i nostri quartieri una vita di cità sicura, degna di a dignità umana, chì ogni citadinu di Izmir si merita. In cortu, per aumentà u benessere di sta cità è per assicurà a so distribuzione ghjusta. In cunfurmità cù questu scopu, avemu rinnuvatu 24 parchi finu à avà cù i nostri travaglii di a Squadra di Soluzione d'Emergenza, avemu realizatu u travagliu in 16 punti in 115 quartieri, è 19 d'elli sò sempre in corso.

"Lasceremu u sistema di quelli chì sò lasciati à mori"

In riferimentu à e pratiche di a municipalità suciale in İzmir, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle: "Ricurdarete chì e campagne d'aiutu chì avemu iniziatu cum'è municipalità CHP durante u periodu di pandemia sò state sfurtunatamenti fermate. In ogni casu, cù e chjama chì avemu fattu dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre, avemu creatu e cundizioni inseme in pocu tempu induve ùn mancava micca bisognu. In i tempi difficiuli, avemu dimustratu chì ùn importa micca u partitu puliticu chì sustenemu, pudemu unisce è superà tutte e difficultà. Credu chì assai prestu lasceremu a crisa ecunomica è u costu di a vita in un paese. Lasceremu daretu à u sistema, induve u nostru populu hè sfacciatamente imbuttatu in a miseria, è u poviru omu duveria soffre. In cunfurmità cù a visione chì avemu presentatu sottu a vostra dirigenza, cuntinuemu u nostru travagliu in İzmir cù tutte e nostre municipalità CHP. Producemu atti, micca parolle è discordia. Inseme andemu versu i nostri scopi. Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, u sgiò Kemal Kılıçdaroğlu, chì ùn ci hà mai lasciatu solu in questa strada, hà descrittu u modu per serve megliu i nostri citadini è ci hà supportatu in ogni circustanza. Vogliu sprime a mo gratitudine à i nostri amministratori di partitu, i nostri deputati, u nostru sindaco di Karabağlar, a nostra amministrazione provinciale ".

"Sò felice d'avè voi cum'è u sindaco metropolitanu di u 100 anniversariu"

Ricordendu e difficultà sperimentate in u so quartiere, u capu di u distrittu di Karabağlar Abdi İpekçi, Orhan Kaya, hà dettu: "Questa era a fila posteriore. U nostru sindaco, Mr. Tunç SoyerA Squadra di Soluzioni d'Urgenza, chì hè stata furmata per serve i quartieri svantaggiati in u quadru di a visione di l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione, hè andata da porta à porta in u nostru quartiere. À a cima di a lista di e dumande chì risultò da questu era a brama di 60 anni per a dumanda di a scola. U nostru presidente di Tunç avia dettu chì una scola seria fatta. Pensu chì u discorsu puliticu classicu seria scurdatu. U mo presidente m'hà chjamatu "Pudete vene à noi cullendu una lettera è una petizione da i citadini nantu à a vostra dumanda per una scola?" disse. In quellu mumentu, aghju dettu chì pensu chì u nostru desideriu si rializeghja è i mo ochji pieni di lacrime. Ponemu i fundamenti di sta scola, chì vedemu cum'è un miraculu, in i 100 anni di a nostra repubblica. Avete stabilitu un tronu in u core di a ghjente di a regione. Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u 100 anniversariu, sindaco metropolitanu di u 100 anniversariu, Mr. Tunç Soyer bona furtuna à voi ", disse.

circa a scola

A scola pigliarà u titulu di a prima scola da esse implementata cù e pussibulità di a Municipalità Metropolitana di Izmir è eliminerà a difficultà di marchjà longu distanze attraversendu u terrenu muntagnolu per uttene l'educazione per i zitelli chì vivenu in a regione. A scola, chì servirà cù 14 aule nantu à una superficie di 545 mila 32 metri quadrati, furnisce opportunità di educazione è furmazione per i studienti 2024. L'edificiu hè statu cuncepitu per esse ecologicu è senza barriere. Mentre u prugettu hè destinatu à esse cumpletu in marzu XNUMX, diventerà operativu dopu à i permessi da esse ottenuti da u Ministeru di l'Educazione Naziunale. L'educazione primaria è sicundaria serà datu à a scola.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*