IZAYDAS Inspeccionerà Marmara da l'aria

IZAYDAS Inspeccionerà Marmara da l'aria
IZAYDAS Inspeccionerà Marmara da l'aria

L'Aviò di Controlu è Inspezione Marini, operante sottu İZAYDAŞ, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, realizarà l'ispezione aerea di tutta a Marmara in nome di l'Agenzia Turca di l'Ambiente (TÜÇA) affiliata à u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu. U primu volu in u scopu di cumbattimentu di a contaminazione marina hè statu realizatu in Marmara.

KOCAELİ METROPOLITAN DIVINTU UN ESEMPIU

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli, chì hà intrapresu servizii ambientali chì anu un esempiu per a Turchia, effettuendu voli di cuntrollu è di ispezione in u Golfu di Izmit dapoi u 2006, cuntinua i so sforzi per prevene a contaminazione in u golfu.

SEA PLANE sò TUTTI IN MARMARA

L'aerei di cuntrollu è d'ispezione marini chì operanu in İZAYDAŞ, una di e filiali di a municipalità metropolitana di Kocaeli, cuntinuerà avà i so voli d'ispezione in tutta Marmara in nome di l'Agenzia Turca di l'Ambiente, chì hè stata autorizata in u quadru di a lotta à a contaminazione marina, in particulare in Kocaeli è Istanbul, cù u regulamentu fattu. Grazie à stu studiu, l'ispezioni seranu realizate per assicurà a prutezzione è u cuntrollu di l'ambiente in i cunfini marittimi, per surviglià è traccia, è per detectà ogni tipu di contaminazione. L'Agenzia Turca di l'Ambiente affiliata à u Ministeru sustene ancu questi studii 7/24 cù veiculi aerei senza pilotu è barche di mare.

PRIMU VOLU CUN TÜÇA

In u scopu di u Pianu d'Azzione di Proteczione di u Mari di Marmara, chì hè statu preparatu cun grande cura, hè statu decisu chì l'ispezioni in tutti i bacini ligati à u Mari di Marmara seranu realizate da l'Agenzia Turca di l'Ambiente stabilita sottu u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è l'Urbanizazione. U cambiamentu climaticu. A squadra di piloti di l'idrovolante chì appartene à İZAYDAŞ, inseme cù l'ingegnere di supervisione di l'Agenzia Turca di l'Ambiente Uğurhan Bilici, hà fattu u so primu volu in u scopu di luttà contra a contaminazione marina è u travagliu hè statu iniziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*