Squadra femminile di handball İzmir Occhi nantu à u Tour

Squadra femminile di handball di Izmir Occhi nantu à u Tour
Squadra femminile di handball İzmir Occhi nantu à u Tour

A squadra femminile di handball di a municipalità metropolitana di Izmir serà l'ospite di a squadra israeliana Maccabi Toprakm Ramat Gan in l'ultimi 16 turni di qualificazione di a Copa d'Europa EHF.

A squadra femminile di handball di a municipalità metropolitana di Izmir serà l'ospite di a squadra israeliana Maccabi Toprakm Ramat Gan in l'ultimi 16 turni di qualificazione di a Copa d'Europa EHF. U rapprisentante di İzmir, chì ghjucarà u so 48esimu partitu nantu à u palcuscenicu europeu, incontrerà u so avversariu à l'Ohel Sham Sports Hall. L'arbitri rumeni Georgiana Murariu è Mihaela Paraschiv dirigeranu a partita, chì principia à 14 ore u sabbatu 20 di ghjennaghju. A squadra di Izmir hà scunfittu u rappresentante israelianu in Izmir a semana passata cun un puntu di 00-16 in u primu partitu di a cuppa, induve 27 squadre cumpetenu.

L'entrenatore Senar Dayat, chì hà dichjaratu ch'elli anu da ghjucà un partitu assai impurtante, hà dettu: "Andemu in Israele cun un vantaghju di 7 punti. A nostra cuncentrazione di a squadra hè assai bona, vulemu esse pazienti è scrive u nostru nome in i quarti di finale. Avemu u scopu di vultà in u nostru paese è Izmir cun un tour ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*