A squadra di handball femminile di Izmir hà scunfittu a squadra d'Israele 27-20

A squadra di handball femminile di Izmir hà scunfittu a squadra di Israele
A squadra di handball femminile di Izmir hà scunfittu a squadra d'Israele 27-20

Municipalità Metropolitana di Izmir. Hà scunfittu u rapprisentante d'Israele Maccabi Arazım Ramat Gan 16-27 in a prima partita di l'ultimi 20 turni di qualificazione di a EHF European Women's Handball Cup.

A squadra femminile di handball di u Club di Handball di a municipalità metropolitana di Izmir hà scunfittu a squadra israeliana Maccabi Toprakm Ramat Gan in Izmir cun un puntu di 16-27 in a prima partita di l'ultimi 20 turni di qualificazione di a Copa d'Europa di a Federazione Europea di Handball (EHF European Cup). A partita di ritornu si ferà in Israele u 14 di ghjennaghju è a squadra chì passa u turnu serà determinata.

In a partita disputata à Celal Atik Sports Hall, a squadra di İzmir hà finitu a prima mità davanti cun un puntu di 13-10. U nostru rapprisintanti, chì hà vintu u partitu cun un puntu di 27-20, hà guadagnatu un vantaghju prima di a rivincita. Yeliz Özel 7, Ecem Birben 5, Yasemin Özgür 4, Büşra Işıkhan e Sibel Kıcıroğlu 3 ciascuno, Ece Sözmen e Burcu Dindar 2 ciascuno, Anastasiia Savaş 1 gol.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*