Karakılçık Seed hè stata piantata in Menderes cù l'unione İzmir Village Coop

Meander Black Kiln Seed Planted with Izmir Koop Coop Union
Karakılçık Seed hè stata piantata in Menderes cù l'unione İzmir Village Coop

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU travagliu realizatu dopu avè scupertu a sumente di abalone nera ancestrale persa in 2011 durante u so duvere in Seferihisar cuntinueghja à sparghje in tutta a cità è in u paese. In questa tappa, sottu a dirigenza di u Dipartimentu di Servizi Agricoli di a Municipalità Metropolitana di Izmir, i studienti di u Dipartimentu di Gastronomia è Arti Culinarie di l'Università di Yaşar è l'Unione Coop di Izmir Village piantavanu a sumente di awn neru in Menderes.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerU travagliu realizatu in cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" si sviluppa ghjornu per ghjornu. Sottu a dirigenza di u Dipartimentu di Servizi Agricoli di a Municipalità Metropolitana di Izmir, i sementi di abalone neri eredi sò stati piantati in a terra in u Distrettu di Develi di Menderes cù i studienti di u Dipartimentu di Gastronomia è Cucina di l'Università Yaşar.

L'avvenimentu hà participatu u presidente di l'Unione Izmir Village Coop Neptün Soyer, u Capu di u Dipartimentu di i servizii agriculi di a municipalità metropolitana di Izmir Şevket Meriç, u sindaco di Menderes Erkan Özkan, u Capu di u Dipartimentu di Gastronomia è Arti Culinarie di Yaşar University Assoc. Dr. Seda Genç, Dipartimentu di Gastronomia è Arti Culinarie di l'Università Yasar Dr. Lecturer Eylem Ezgi Fadıloğlu, u ghjurnalistu-scrittore Tuncer Beybağ, studienti di gastronomia, capi è presidenti di cooperative anu assistitu.

"Grazie per esse una parte di a storia chì principia in Seferihisar"

Neptün Soyer, presidente di Izmir Village Coop Union, chì hà piantatu dicendu "Asha" à u lupu è à l'acellu, hà dettu: "Hè assai preziosu chì una mansa di sementi ci riuniscenu. Avemu da fà tuttu ciò chì hè necessariu per ghjunghje à un alimentu veru veramente sustenibile è sanu, micca dopu a pandemia o da crisa à crisa. Induve principia questu? Ch'ella finisci nantu à a furchetta, in a cucina o nantu à a tavula, hè una storia chì principia cù a terra. Eramu assai felici chì i nostri studienti anu pussutu cuntribuisce à questu. Hè impurtante per i ghjovani à sapè di l'alimentu sanu è di pudè prutege. "Vi ringraziemu assai per esse un cumpagnu in a storia chì hà iniziatu cù a distribuzione di sementi di Karakılçık da Seferihisar à i lupi è l'uccelli", disse.

"Cuntinuemu à aumentà"

Şevket Meriç, Capu di u Dipartimentu di Servizi Agricole di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu infurmazioni nantu à u prucessu di propagazione di a semente di pepite neru eredi, chì hà iniziatu in Seferihisar in 2011, è hà dettu: "Quandu l'avemu gettata in duie nature, una per noi stessi, dicendu "Asha" à u lupu, vedemu chì a sumente multiplica esponenzialmente ogni annu cù questa matematica sacra ". Avemu più di 11 mila decares di terra in u paese. U nostru sindaco, chì guida u nostru travagliu Tunç SoyerTi ringraziu, e cuuperative. "Cuntinuemu à aumentà, ma ci permetterà ancu di vede u pruduttu chì avemu ottenutu in cucina", disse.

"Tuttu ciò chì cuntribuisce à a nostra educazione hè impurtante per noi".

Yaşar University Gastronomia è Arti Culinarie Capu di u Dipartimentu Assoc.Prof.Dr. Seda Genç hà dettu: "Contribuisce à a pruduzzione è a piantazione di una semente ereditaria cum'è karakılçık hè stata una grande sperienza sia per i nostri studienti sia per noi. A cuglieremu à u principiu di l'estiu. Dopu a macinazione, faremu u pane da a farina di karakılçık cù i nostri studienti. Tuttu ciò chì cuntribuisce à a nostra educazione hè impurtante per noi. Cridemu fermamente in u sviluppu lucale è a sustenibilità. Hè assai impurtante per noi chì i nostri studienti facenu un pruduttu finitu da i prudutti chì pruducenu. Avà i nostri studenti di Gastronomia è Arti Culinarie di l'Università Yaşar anu un campu di granu eredi. "Vi ringraziemu assai", disse.

"Hè una tappa per a salute umana"

U ghjurnalistu-autore Tuncer Beybağ hà dettu: "Se manghjemu prudutti naturali è prudutti di sementi ancestrali, u metabolismu umanu hè adattatu per ricunnosce questi. Ma quandu manghjemu l'alimenti artificiali, sperienzemu parechje malatie senza nome perchè u metabolismu umanu ùn li ricunnosce micca. Caru Tunç Soyer è vogliu ringrazià assai Neptün Soyer. "In u mo parè, hè una tappa per a salute umana chì anu vistu questu fattu è pruducia una manciata di sementi di abalone neri di l'eredi di sparizione è i purtò à i tavulini in una manera chì l'hà introduttu à Izmir è Turchia", disse.

I studienti università chì sò intruti in u campu è participanu à a piantazione anu ancu espresu a so eccitazione è a satisfaczione di l'esperienza. I studienti anu pigliatu ancu rispunsabilità è curanu u campu finu à a cugliera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*