U trafficu di Izmir serà cuntrullatu cù EDS

U trafficu di Izmir serà cuntrullatu cù EDS
U trafficu di Izmir serà cuntrullatu cù EDS

A Municipalità Metropolitana di Izmir si prepara à implementà u Sistema di Control Elettronicu in cullaburazione cù u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Izmir per assicurà un trafficu più sicuru è più veloce in a cità. In u scopu di u prugettu chì deve esse iniziatu per prevene a congestione di u trafficu di u cunduttore, e violazioni in parcheghju, i corridori di velocità è i punti di luci rosse ponu esse inspeccionati cù u sistema.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCù u scopu di pruduce suluzioni raziunali in u trafficu, u buttone hè stata pressu per u Sistema di Control Elettronicu (EDS), chì farà u trafficu di a cità più sicuru è più fluidu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir per l'EDS da esse stabilitu per prevene l'accidenti è a congestione di u trafficu risolvendu i prublemi di l'utilizatori in u trafficu di Izmir. Tunç Soyer Un protokollu preliminare hè statu firmatu trà u capu di a polizia provinciale di İzmir Mehmet Şahne.

In u scopu di u prugettu in corso, Izmir Transportation Center (IZUM), chì gestisce u trafficu di Izmir cù più di 10 mila dispositivi intelligenti, agirà avà inseme cù u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Izmir. I punti induve u sistema di violazione serà stabilitu sò stati esaminati in situ da a Cummissione Provinciale EDS, chì hè stata stabilita cù a coordinazione di e duie istituzioni. Per risolve i prublemi legati à i cunduttori in u trafficu di Izmir è prevene l'accidenti è a congestione di u trafficu, sò stati determinati 177 punti di violazione di luci rosse, 15 corridori di velocità è 128 punti di parcheghju sbagliati. Cù u prugettu previstu per esse cumpletu in u 2023, i funzionari di a polizia ora usanu u sistema EDS per inspeccionà istantaneamente i veiculi chì causanu congestioni in u trafficu di a cità è minaccianu a sicurezza di u trafficu.

"U tempu d'attesa in u trafficu aumenta per l'errori di l'utilizatori"

Fornendu infurmazioni nantu à u prucessu, Sibel Özgür, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Cumu a Municipalità Metropolitana di Izmir, u nostru presidente Tunç SoyerIn cunfurmità cù u scopu di , simu travagliendu per purtà suluzioni raziunali à i prublemi sperimentati in u trafficu di a cità. Durante e nostre investigazioni, avemu osservatu chì i tempi di attesa in u trafficu di a cità anu aumentatu significativamente per via di prublemi legati à i cunduttori, cum'è parcheghju incorrectu, limitu di velocità è violazioni di luci rosse. Cù u centru per esse stabilitu, preveneremu questi prublemi. Avemu da assicurà chì EDS hè messu in opera in un annu dopu chì u sistema hè stabilitu. "U nostru prucessu di foglia di termini hè avà finitu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*