I travaglii per l'applicazione di a Capitale Europea di a Ghjuventù 2026 sò iniziati in İzmir

U travagliu iniziatu per l'applicazione di a Capitale Europea di a Ghjuventù in Izmir
I travaglii per l'applicazione di a Capitale Europea di a Ghjuventù 2026 sò iniziati in İzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a pulitica di a ghjuventù di İzmir, sò stati iniziati studii in quantu à u prucessu di candidatura per a candidatura di a Capitale Europea di a Ghjuventù 2026 di İzmir. Enfatizendu u sensu cumunu, a Municipalità Metropolitana hà scontru cù l'urganisazioni di ghjuventù, l'urganisazioni non governamentali, i rapprisentanti di e municipalità di distrittu è i travagliadori indipendenti di a ghjuventù è hà parlatu di a carta stradale.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu i studii di candidatura per a candidatura per Izmir per esse a Capitale Europea di a Ghjuventù 2026. A Municipalità Metropolitana, chì hà tenutu una riunione di tuttu u ghjornu cù i participanti chì rapprisentanu a ghjuventù in İzmir, hà creatu a so roadmap nantu à u metudu è a strategia di l'applicazione.

Attelli interattivi sò stati ancu tenuti à a riunione, chì includenu u Dipartimentu di Prughjetti Suciali, i funzionari di a Direzzione di a Branca di Studii di Ghjuventù è Prughjetti Suciali, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, i participanti di diverse direzzione di a municipalità, i rapprisentanti di e municipalità di distrittu è i travagliadori indipendenti di ghjuventù.

I studii nantu à l'applicazione di a Capitale Europea di a Ghjuventù 2026 cuntinueghjanu per tuttu l'annu cù a cooperazione di l'Assemblea di a Ghjuventù di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, cù l'unità pertinenti di a Municipalità Metropolitana, è un cumitatu custituitu da diverse istituzioni, urganisazioni è urganisazioni chì realizanu travagli di ghjuventù. .

İzmir hà ghjuntu à a finale cù a so candidatura per a Capitale Europea di a Ghjuventù 2025.

A participazione di i ghjovani à i prucessi di decisione in a cità serà aumentata.

E cità chì anu u dirittu di riceve u tìtulu di Capitale di a Ghjuventù Europea ponenu un mudellu per altri cumune in Europa cù prughjetti innovatori. Eventi culturali, suciali, pulitichi è ecunomichi sò tenuti in queste cità per un annu cù a participazione di i ghjovani. Cù u titulu di Capitale Europea di a Ghjuventù, hè destinatu à aumentà a participazione di i ghjovani à a vita urbana è à i prucessi di decisione in a cità.

Cità ​​chì vincenu u titulu di Capitale di a Ghjuventù Europea: 2025 Lviv (Ucraina), 2024 Gand (Belgiu), 2023 Lublin (Polonia), 2022 Tirana (Albania), 2021 Klapeda (Lituania), 2020 Amiens (Francia).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*