U 100 ° Anniversariu di u Scambiu di a Populazione hè cummemoratu in İzmir

Celebrendu u terzu anniversariu di u scambiu in Izmir
U 100 ° Anniversariu di u Scambiu di a Populazione hè cummemoratu in İzmir

Una serie di avvenimenti sò stati urganizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per commemorare i nudi. L'avvenimenti, chì sò cuminciati cù a mostra fotografica-documentalistica "Bigliettu One Way", cuntinueghjanu finu à marzu cù interviste, cuncerti è teatru.

A Municipalità Metropolitana di Izmir accoglie una seria di avvenimenti in u 100 anniversariu di l'accordu di scambiu trà Turchia è Grecia. Parechji avvenimenti, da i drammi di teatru à l'entrevista, da l'esibizioni di fotografia à i cuncerti, scuntrà a ghjente di Izmir finu à marzu.

Focus nantu à e cunsequenze di u scambiu

U sabbatu 28 di ghjennaghju, l'amatori di u teatru scontranu a pezza di a Cumpagnia Einstein, scritta da Devrim Pınar Gürbüzoğlu è diretta da Hasan Demirci, in Izmir Art Center. A dramma, chì principiarà à 20.00, presenta i risultati di u scambiu di pupulazione, chì hà causatu milioni di persone à lascià a so casa in l'anni 1930, in un stilu tradiziunale di scienza-fiction.

Cuncertu è conversazione à Bıçakçı Han

U 29 di ghjennaghju, Bıçakçı Han accoglierà trè avvenimenti impurtanti. Dr. Moderatu da Nuri Adıyeke, Prof. Dr. A conversazione di Ayşe Nükhet Adıyeke "L'Esperienza di Vivere Inseme in Creta nantu à a Strada di u Scambio di Populazione" si terrà à 18.00. In l'intervista "Cucina sana di Creta", u Dr. Ci hè Eren Akçiçek. À 19.30, Bıçakçı Han accoglierà un gruppu di musica di cinque pezzi chì persegue i canti populari mundiali, basati nantu à a cultura musicale culurita è multiculturale di u Mediterraniu, cù u cuncertu Salut De Smyrne. L'evenimentu si finisce cù Danzi Folklori di Creta.

Camminata è stallazione "Corridor".

A Direzzione di l'Archivi, i Musei è e Biblioteche di a Città Metropolitana di Izmir urganizeghja a caminata "I Remember" è l'avvenimenti di stallazione "Corridor" u luni 30 di ghjennaghju. A marcia "I Remember" parterà da Pasaport Pier à 17.00 è finisce in Ahmet Piriştina City Archive and Museum (APİKAM). Dopu à a caminata, a stallazione "Corridor" serà aperta in u giardinu APİKAM. A stallazione pò esse visitata finu à u 10 di ferraghju. A stallazione fucalizza nantu à visuale, musica variata, sonu è imagine, è ancu ciò chì hè accadutu durante u prucessu di scambiu.

L'attenzione hè attirata à e storie di e famiglie

A mostra fotografica-documentalistica intitulata "Bigliettu One Way", chì hà apertu à Ahmed Adnan Saygun Art Center u 24 di ghjennaghju, serà aperta à i visitori finu à u 30 di ghjennaghju. A mostra scuntrà i so visitatori in Izmir Art Center trà 2-19 February. In u prughjettu di documentariu fotograficu "One Way Ticket" di Aylin Telef, Ayşegül Çetinkalp è Mert Rüstem, i storii di e famiglie di scambiu chì sò stati scambiati da e so terri è vicini contru à a so vulintà u 30 di ghjennaghju di u 1923, è chì e so speranze di vultà eranu esaurite. da i biglietti "a sola andata" acquistati, sò dettu. . U cuncertu di Izmir Metropolitan Municipality Exchange Choir si terrà u luni 30 di ghjennaghju in Ahmed Adnan Saygun Art Center à 20.00.

Simposiu, cuncertu, ballu, murale

U marti 31 di ghjennaghju, u simposiu "Scambiu è Donne" principiarà à 13.00 in Ahmed Adnan Saygun Art Center. Assoc. Dr. U Prof. Assoc. era u parlante in a prima sessione presiduta da Olcay Pullukçuoğlu. Dr. Mehmet Emin Elmacı, Assoc. Dr. Tuncay Ercan Sepetçioğlu è Dr. Gurbet Gökgöz Bilen hè presentatu. Prof. Dr. In a seconda sessione presiduta da Dilşen İnce Erdoğan, scrittore Semra Yeşil, Dr. Ahmet Mehmetefendioğlu è l'espertu Yasin Özdemir sò prisenti. A proiezione di u documentale "Shattered" si terrà à 19.00, è u spettaculu di ballu è coru di a Fundazione di l'Emigranti di Lausanne si terrà à 20.00.

Ci sarà una apertura murale à Buca Migration and Exchange Memorial House u 7 di ferraghju à 14.00. Ghjovi 9 di marzu, l'avvenimentu chjamatu "That's Why Dance Performance" incontrerà l'amatori d'arte à 20.00 in Ahmed Adnan Saygun Art Center.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*