Prughjettu "Scrivu İzmir" Presentatu

Scrivu u mo Prughjettu Izmir Introduttu
Prughjettu "Scrivu İzmir" Presentatu

U prughjettu "Scrivu Izmir", chì hè statu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'Uffiziu di Cinema di Izmir è a Fundazione Izmir per trasfurmà idee di scenarii, storie o podcast nantu à Izmir in opere, hè statu introduttu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Cù un tali prughjettu, Izmir face un passu impurtante per diventà una cità chì produce cultura è arti", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCù a visione di fà di Izmir una cità chì produce cultura è arti, "Scrivu Izmir" hè stata lanciata cù a cullaburazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'Uffiziu di Cinema di Izmir è a Fundazione Izmir, è u sustegnu di a Municipalità di Buca, per turnà u scenariu, a storia. o idee di podcast da Izmir in opere. u prughjettu hè statu introduttu à a Fabbrica di Gas Storicu. Ministru Tunç SoyerA presentazione ospitata da Bayraklı Sindaco Serdar Sandal, direttore, scrittore è attore Ezel Akay, sceneggiatore Levent Kazak, antropologu è scrittore Irmak Zileli, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Barış Karcı, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Şükran Nurlu è Ertuğrul Tugay è amanti d'arte anu assistitu.

Soyer: "Aspittava u mumentu per vene à a luce"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Izmir hà ospitatu decine di teatri è cinema da l'anni 1880 à u 1922. Una cità mediterranea induve decine di ghjurnali sò publicati in parechje lingue diverse è si facenu balli. Una cità chì hà campatu cusì per centu anni. Hè diventata una di e cità portu più impurtanti di u Mediterraniu. Chì hè accadutu tandu chì avemu diventatu cusì desertu ? Ci hè una desertificazione incredibile. In particulare in a produzzione culturale è artistica. Ma e società, cum'è ogni urganismu viventi, anu codici genetichi. Ùn importa ciò chì, quelli codici genetichi in qualchì manera cuntinueghjanu à esisti, aspittendu u mumentu quandu venenu à a luce. Quessi sò in i codici genetichi di sta cità, chì hà una storia di millaie d'anni. Duranti u mo periodu di candidatura, avemu dettu chì avemu da travaglià per fà Izmir una cità chì pruduce è micca solu cunsuma cultura è arti. "Cù un tali prughjettu, Izmir hà fattu un passu impurtante per diventà una cità chì produce cultura è arti", disse.

"Lasciate chì u travagliu è a speranza tornanu à a vita"

U presidente hà dichjaratu chì u pensamentu hè soppresso in e società dominate da i guverni totalitarii è populisti. Tunç Soyer, "Altu costu di a vita, impoverimentu, tutti questi sò accaduti inseme. L'arte hè necessariu per respira, per imaginà l'avvene, per truvà a forza per resiste à l'oppressione. L'arte ùn hè micca qualcosa pruduciutu in i saloni solu per piace à qualchissia. A musica, u cinema è a littiratura ci dannu u spaziu di respiru, a resistenza è l’uppurtunità di pianificà l’avvene. Vogliu ringrazià tutti l'artighjani chì anu travagliatu assai. Scopre i codici genetichi richiede eroisimu. Chì Turchia sia ispirata ancu da quì. "Possa u travagliu è a speranza in quelli codici genetichi tornanu à a vita", disse.

"Semu ancu curiosi di e storie di Izmir"

U direttore è attore Ezel Akay hà dettu: "U nostru travagliu hè di cuntà storie. Vulemu chì u numeru di i nostri culleghi cresce. Pensemu chì i storii di e cità in Turchia eranu assai limitati. Avemu decisu di principià da una cità chì hà ispiratu a literatura, frà parechje altre cose. "Semu ancu curiosi di e storie di Izmir", disse. U scrittore Levent Kazak hà dettu chì era maravigliatu da a cità ogni volta ch'ellu ghjunse à Izmir è hà dettu: "U nostru quadru hè magnificu, cuntaremu a storia attraversu Izmir". L'antropologu è scrittore Irmak Zileli hà dettu ch'ellu era assai entusiasmu quandu hà intesu parlà di u prughjettu per a prima volta è hà dettu: "L'omu hè statu un esse narratore da a so esistenza. Ci sò parechje sperienze tistimuniate da a ghjente di Izmir, quelli chì campanu in Izmir o quelli chì passanu per questa cità. "Sapemu chì ognunu di elli hè assai preziosu", disse.

Deniz Karaca, Direttore Generale di a Fundazione Izmir, hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu I'm Writing Izmir è hà dichjaratu chì più di 750 applicazioni sò state ricevute finu à avà.

Scrivu prughjettu Izmir

U prughjettu "Scrivu Izmir" hè statu cuncepitu per furmà scrittori in spazii cum'è scenarii, storie è podcasts chì includenu Izmir è i so elementi, per sustene i cunsultanti in tuttu u prucessu di produzzione è per creà prudutti artistici. In u risultatu di u prugettu, chì include un prugramma di furmazione cumpletu chì permetterà a produzzione di novi prudutti artistici ligati à l'arti, a cultura, a storia, l'alimentazione, a musica è i sport di Izmir è i so circondi, un totale di 900 persone participaranu Attelli basi gratuiti è scenarii 10 pronti per esse discututi cù i pruduttori, stori 20 chì ponu esse cullati in un libru, libri pronti per a publicazione 20. U podcast serà fattu in u pruduttu finali. A scadenza di a candidatura per registrà à a furmazione, aperta è gratuita à tutti, hè u 10 di ferraghju 2023.

L'applicazioni ponu esse fatte nantu à u situ web di Scenario Studio. À a fine di a furmazione in linea, l'autori di l'opere selezziunate travaglià cù nomi cum'è Levent Kazak, Ezel Akay, Irmak Zileli, Elif Çongur, Melisa Üneri, Nida Dinçtürk, Hale Aksu Engin in l'attellu in linea di Scenario Studio è giranu a so attività. travaglia in u pruduttu finali.

Cù u prugettu, hè destinatu à revelà i diversi aspetti di Izmir per mezu di l'opere d'arti, per includelu in i prudutti d'arti, è per rapprisintà cù questi travagli in l'industria di l'arti in Turchia è in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*