"Carta d'onore" data à l'ex sindaci di Izmir

Carta d'onore data à l'ex sindaci di Izmir
"Carta d'onore" data à l'ex sindaci di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà datu "Carte d'onore" à i merri chì anu servitu in a cità in l'ultimi anni. U presidente Soyer hà dettu: "Se Izmir continua à esse una cità esemplare per a Turchia, ognunu di voi hà una grande cuntribuzione à questu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà prisentatu a "Carta d'Onore" à l'antichi sindaci metropolitani, distretti è di cità chì anu servitu a cità in a cerimonia tenuta in a Storia di u Carbone Gas Factory. In cunfurmità cù a decisione presa da u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir, e carte sò state preparate per onore i sindaci è i citadini chì anu servitu a cità per a vita.

U presidente parla durante a ceremonia Tunç Soyer"Tutti i nostri principali burocrati sò quì. Ùn aghju micca invitatu nimu, pudete esse sicuru. Ma avete un tale prestigiu in i so ochji chì quandu anu intesu questu, tutti sò ghjunti quì intactu. Vogliu ringrazià vi per a so lealtà ".

"Questa hè una riunione di lealtà"

Dichjarà chì capisce e difficultà chì i sindaci affrontanu durante u so mandatu, u sindaco Soyer hà dettu: "Eru u sindaco di una piccula cità cù una populazione di 10-35 mila per 40 anni. Vogliu dì chì sò ciò chì anu passatu, ciò chì anu passatu. Vogliu dì chì dopu chì sò diventatu u sindaco di a municipalità metropolitana, aghju sperimentatu ciò chì u mo caru fratellu Burhan hà passatu. Ùn facemu micca veramente un travagliu faciule. Oghje, vivemu a multiplicità di ciò chì tutti avete passatu in u passatu. Qualcosa deve esse fattu. L'avete fattu prima. A riunione sottu u tettu di una associu hè un passu assai impurtante. Stu passu deve esse cuntinuatu. Sò prontu à cumpagnà è marchjà accantu à voi per ottene i diritti chì meritate. Da avà, seraghju quì per chì st’associu cuntinueghja a so esistenza è cresce u so putere. Questa hè una riunione di lealtà ", disse.

Presidente Soyer: A vostra cuntribuzione hè grande

Mencionendu e difficultà di esse sindaco in İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Credu cù tuttu u mo core; ognunu di voi hà un travagliu in sta cità. Ci hè una petra ch ellu mette in cima à a petra. So quantu hè pesante per esse un sindaco in Turchia, in Izmir, è quante rispunsabilità porta. Allora bona furtuna à ognunu di voi. Hè bè chì l'avete fattu, hè bonu chì vi mette u vostru sforzu. Perchè se İzmir continua à esse una cità esemplare per a Turchia, ognunu di voi hà una grande cuntribuzione à questu. Vogliu ringrazià tutti voi per u vostru sforzu, cuntribuzione è sustegnu cum'è presidente chì hè in carica oghje. Aumenteremu i vostri bisogni cum'è vedemu e carenze in a vita. Continueremu à fà tuttu ciò chì pudemu. Mi inchinu rispettuosamente davanti à tutti i vostri sforzi ", disse.

"A fideltà hè u centru di l'omu"

L'ex sindaco di Seyrek Nurgül Uçar Aktuğ hà dichjaratu chì l'applicazione di a carta d'onore hè stata implementata in İzmir per a prima volta in Turchia è hà dettu: "Hè una cosa assai impurtante, mi importa assai. A fideltà hè u centru di l'omu. Tuttu hè per e persone, prima di tuttu, a lealtà. À nome di tutti noi, vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana.

Attenti à l'impurtanza di l'associu, u presidente fundatore di l'Associazione Sindaci di Izmir è l'ex sindaco di a municipalità di Bornova Cengiz Bulut anu manifestatu a so satisfaczione per l'implementazione.

E carte d'onore sò state presentate dopu à i discorsi. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà datu e carte à l'ex Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'ex Sindaco di Bornova, Sırrı Aydoğan, è l'ex Sindaco di a Municipalità di Konak, Sema Pekdaş.

Cù a Carta d'Onore, i servizii furniti in l'imprese è l'istituzioni di a Municipalità Metropolitana di Izmir ponu esse benefiziu cù un scontu o gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*