U Novu Municipiu di İzmir Serà Un Monumentu Di Democrazia, micca Solu Un Edificiu

U Novu Municipiu di Izmir diventerà un Monumentu à a Democrazia, micca solu un Edificiu
U Novu Municipiu di İzmir Serà Un Monumentu Di Democrazia, micca Solu Un Edificiu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Ecunomicu di Izmir cunvucatu per u "City Councils Building", chì hè previstu per esse custruitu in u locu di l'edifiziu di serviziu principale demolitu di a Municipalità Metropolitana. U presidente Soyer hà dettu: "Ùn custruemu micca un edifiziu, ma un munumentu di a demucrazia".

Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Economicu di İzmir (İEKKK), Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç Soyer ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè stata demolita per danni dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre di Izmir, a riunione hè stata tenuta annantu à u principale edificio di serviziu. À a riunione, l'Edifiziu di i Cunsiglii Municipali, chì hè previstu per esse custruitu nantu à u situ di l'edifiziu demolitu, è l'apertura di un cuncorsu di prughjettu di idee per questu edifiziu sò stati discututi. Ministru Tunç SoyerDichjarà chì anu u scopu di custruisce un palazzu monumentale di u parlamentu in una manera adattata à u centenariu di a Republica, hà dettu chì i punti di vista di i stakeholders in a cità seranu evaluati prima chì u prugettu sia implementatu.

"Descrivite a demucrazia"

Dichjarà chì l'edifiziu, chì hè previstu per esse cuncepitu in armunia cù u patrimoniu culturale in a storica piazza Konak, rapprisentarà a demucrazia, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu vulsutu custruisce un munumentu di a demucrazia in Şahin Tepesi in Buca, in memoria di u 100. anniversariu di a nostra Republica. Ma cum'è avemu parlatu, avemu dettu perchè custruemu un munumentu ? Siccomu vulemu discrive a demucrazia, custruemu un tali edifiziu chì discrivi a demucrazia. Vulemu chì l'edificiu di a demucrazia sia u munimentu stessu. Ch’ellu sia un munumentu di a demucrazia cù e so funzioni, u disignu, i spazii d’usu, i lutri è i saloni di l’assemblea. Chì u munumentu ch’è no custruiremu à l’entrata in u seculu seculu di a Republica sia un palazzu di parlamentu chì descrive a demucrazia in sè stessu. Perchè u parlamentu hè a basa di a demucrazia. In realtà, custruiremu un munumentu di a demucrazia, micca un edifiziu ".

"Avemu da prutezzione di Konak Square"

U presidente Soyer hà dichjaratu chì l'edificiu da esse custruitu ùn serà micca più grande di a Casa di u Guvernu è hà dettu: "Questu serà un edifiziu boutique. In ogni casu, ancu s'ellu hè una boutique, deve esse un edifiziu assai attraente chì face a ghjente maravigliate. L'esterno hè ancu impurtante. Questa deve esse ancu una struttura chì mette in luce l'avvene ".

Parlendu di l'opinione chì l'altri edifici, in particulare l'edifizii publichi in a piazza Konak, duveranu passà una trasfurmazioni simili, u sindaco Soyer hà dettu: "Questu hè u core di İzmir. Ùn hè micca solu geograficamente cintrali, ma ancu perceptually centrale. Avemu spaziu per purtà tutti questi edifici publichi, ma Konak Square hè solu unu. Avemu bisognu di prutege Konak Square assai di più ", disse.

Un edifiziu monumentale chì vive in u core di Izmir

Dopu à u presidente Soyer, u presidente di a ghjuria, l'architettu Nevzat Sayın hà fattu una presentazione nantu à u "Concursu di Prughjetti d'Idee per l'Edificiu di i Cunsiglii cum'è Focus di Civilizazione". U Signore Sayın hà dettu: "Izmir hè di grande impurtanza per l'Anatolia è u Mediterraniu. U scopu di l'Edificiu di u Cunsigliu Municipale in Konak hè di fà una struttura monumentale chì vive in u core di İzmir. Pensu chì l'idea di una piazza civile chì serà creata da strutture preziose è oggetti chì esistevanu prima di sta struttura serà una opportunità unica per İzmir. Questu serà un locu apertu à l'usu micca solu di u cunsigliu municipale ma ancu di tutti, induve a vita civile è i pinsamenti sò spartuti.

Serà un picculu edifiziu da a Casa di u Guvernu

Dopu à a presentazione, a parolla hè stata lasciata à i membri di IEKKK. Esprimendu a so satisfaczione chì un edifiziu esteticu adattatu à İzmir hà da esse realizatu in a piazza Konak, i membri di l'IEKKK anu spressu e so opinioni nantu à l'usu è e caratteristiche di l'edificiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*