Tutte e Scole di Village Chiusu Saranu Aperte

Tutte e Scole di Village Chiusu Saranu Aperte
Tutte e Scole di Village Chiusu Saranu Aperte

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà datu una bona nutizia à tutta a Turchia in l'apertura di Sultandere Village Life Center in Eskişehir. In a so dichjarazione, Özer hà dettu chì in i prossimi trè mesi, tutte e scole di u paese cù più di 10 famiglie seranu aperte è offerte à u serviziu di i citadini.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà assistitu à u Centru di Vita di Sultandere Village è Apertura di l'Atelier di Gastronomia è a Cerimonia di Distribuzione di Certificati di Educazione Famiglia in u scopu di a so visita à Eskişehir. Parlendu quì, u Ministru Özer hà dettu chì l'investimenti in l'educazione in Eskişehir sò in un puntu assai bonu à tutti i livelli, da a prescola à l'istruzione superiore. disse. Enfatizendu chì anu aumentatu u bilanciu à 459 miliardi 760 milioni di lire aghjunghjendu 1 milioni di lire à l'investimentu di 219 milioni di lire per Eskişehir; Hà vulsutu chì questi investimenti educativi sò benifichi per i zitelli, i prufessori, e mamme è i babbi.

"U numaru di aule aumentò da 300 mila à 900 mila in diciannove anni, è u numeru di i prufessori hà aumentatu da 500 mila à 1.2 milioni in vint'anni"

Rimarchendu chì l'ultimi dui decennii anu currispundenu à un periodu in u quale l'educazione hè stata aduprata in modu più efficace per aumentà a qualità di u capitale umanu è di e risorse umane di Turchia, Özer hà dettu: "Ancu se i paesi sviluppati cù i quali compitemu oghje, i so tassi di scolarizazione anu righjuntu. 95 per centu dopu à a Siconda Guerra Munniali, Turchia hà 2000 Quandu hè ghjuntu à l 's, u so rapportu in educazione ùn era assai bonu. In l'anni 2000, i tassi di iscrizzione à l'età di 5 anni eranu 11 per centu, è i tassi di iscrizzione in l'educazione secundaria eranu circa 44 per centu. In altre parolle, a mità di a pupulazione di l'età di u liceu era fora di l'educazione in l'anni 2000 ". disse.

Özer hà cuntinuatu cusì: "Bè, se a capitale più permanente di un paese hè a risorsa umana, a spina di a so cumpetitività, perchè questu ritardu hè accadutu in Turchia per settanta anni? L'ultimi vint'anni currispondenu à un periodu quandu tutte e carenze di u primu seculu di a republica sò state eliminate. Per questu, enormi investimenti sò stati fatti in 81 pruvince è tutti i distretti, indipendentemente da ogni regione. E scole è e classi sò state custruite. Immaginate, in un sistema educativu, u numeru di classi aumenta da 300 mila à 900 mila in diciannove anni. U numaru di maestri cresce da 500 mila à 1.2 milioni in vint'anni. Solu ùn hè statu fattu. Politiche suciali assai serii sò state messe in azzione in l'educazione per chì e persone chì chjamemu « gureba strana », chì u so livellu socioecunomicu hè svantaghju, ponu accede à l'educazione. Assistenza à l'educazione cundizionale, in particulare per l'accessu di e ragazze à l'educazione, cum'è borse di studiu, ostelli, educazione in autobus gratuiti, libri di testu gratuiti, risorse gratuiti. L'equivalente di sti pulitiche suciale in l'ultimi diciannove anni hè di 2022 miliardi di lire in 525.

Nutendu chì dui vincitori emergenu cù e pulitiche suciali implementate, Özer hà nutatu chì u primu vincitore era u gruppu stranu di persone è u sicondu era e ragazze. Özer hà dettu: "Per a prima volta in u primu seculu di a Republica, u prublema di scola di e ragazze in l'educazione hè stata risolta in l'ultimi vinti anni. In l'anni 2000, avemu dettu chì u tassu di scola in l'educazione secundaria era di 44 per centu. U tassu di iscrizzione di e ragazze in l'educazione secundaria era di 39.2 per centu. Oghje, u tassu di scola di e ragazze in l'educazione secundaria hè di 95.06 per centu. Autrement dit, pour la première fois, il s'agit d'une période où chacun peut accéder à l'éducation sans discrimination. hà fattu a so valutazione.

À u listessu tempu, Özer hà dichjaratu chì e pratiche anti-demucratiche cum'è a pruibizione di u foulard è e pratiche di coefficient in l'educazione sò state elevate in questu prucessu, è hà dettu: "Questa geografia hè una geografia musulmana. Questa geografia hè u core di Abu'l Hasan Harakani, Mevlana, Sadreddin Konevi, Hacı Bektaş Veli, Hacı Bayram Veli, Yunus Emre è Nasreddin Hodja. Per a prima volta, i zitelli di sta geugraffia anu datu l'uppurtunità di amparà a so religione, amparà u Quran, è amparà a vita di u Prufeta, per quelli chì andavanu in scole altru ch'è imam hatip. disse.

"Per a prima volta in a storia di a Republica, u tassu di iscrizzione in tutti i livelli di educazione, da l'educazione materna à l'educazione secundaria, hà righjuntu u 99 per centu". diceremu.

À questu puntu, Özer hà dettu chì u tassu di scola à l'età di 5 hà aumentatu à u 11 per centu, chì era 99 per centu à l'età di 99.63, à u 99.44 per centu in a scola primaria, à u 44 per centu in a scola secundaria, è da u 95 per centu in u secundariu. educazione à u percentu 95. Ellu disse ch'elli anu pruvatu à aumentà u percentu di 99 à 2023. Özer hà dettu: "Aghjemu à tutti i nostri studienti in a pupulazione micca registrata è à tutti i nostri ghjovani chì devenu esse studienti unu per unu. Speremu, à a fine di marzu 99, aumenteremu u tassu di scola in l'educazione secundaria à u 99 per centu è diceremu: "Per a prima volta in a storia di a Republica, u tassu di scola in tutti i livelli d'educazione, da a prescola. à l'educazione secundaria, hè aumentatu à XNUMX per centu.' Vogliu coglie l'occasione per ringrazià assai à u nostru presidente per l'attribuzione di a più grande parte di u budgetu à l'educazione ogni annu è per a so pusizioni determinate in l'eliminazione di pratiche antidemucratiche ". hà fattu a dichjarazione.

Esprimendu ch'ellu hè assai cuntentu d'avè ottenutu o ancu superatu tutti i scopi chì anu stabilitu per 2022, u Ministru Özer hà sottolineatu chì trà i prughjetti chì anu iniziatu in 2022, unu di i più significativi per ellu hè i centri di vita di u paese.

Spieghendu chì a ghjente hà cuminciatu à vultà da e metropoli à e cità, da e cità à i distretti, è da i distretti à i paesi, soprattuttu dopu l'epidemie di Kovid-19, Özer hà ancu ricurdatu chì l'agricultura è l'allevamentu di l'animali sò diventati una zona critica per via di i prublemi sperimentati. in a catena alimentaria. Pigliendu à issi dui tendenzi, hà dettu ch’elli cuminciaru à travaglià per rimettà e scole di i paesi oziosi à u serviziu di a ghjente di a regione cum’è unità d’educazione. Sottulintendu chì i centri di vita di u paese servenu cum'è kindergarten, scole primarie è centri di educazione publica, u Ministru Özer hà dettu: "Per a prima volta, l'adulti è i so nipoti è i so figlioli si sò riuniti sottu à u stessu tettu di educazione. Hè per quessa chì avemu chjamatu sti lochi "centri di vita di paese". Finu a ora, avemu messu in serviziu 4 centri di vita di u paese in l'ultimi 2 mesi, è l'avemu apertu in Kulliye cù a prisenza di u nostru presidente. disse.

E scole in tutti i paesi cù più di 10 famiglie seranu aperte in trè mesi.

U Ministru Özer hà datu una bona nutizia per tutta a Turchia durante l'apertura di Sultandere Village Life Center. Özer hà dettu: "In i prossimi trè mesi, metteremu tutte e scole in Turchia, chì u numeru di famiglie ùn hè micca menu di 10, ma chì a scola di u paese hè chjusa, à u serviziu di i nostri citadini. Apriremu tutte e scole di u paese, è inseme cù queste scole di u paese, faremu u nostru megliu per furnisce l'educazione micca solu in u centru, ma in ogni angulu di Turchia induve campa u nostru populu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*