E case di gatti di Karabağlar per 2023 sò pronte

L'annu di i Karabaglar Cat Houses Ready
E case di gatti di Karabağlar per 2023 sò pronte

A distribuzione di case di gatti in legnu, chì anu cuminciatu à esse stallate in i parchi in Karabağlar, per chì i misgi straggiati cuntinueghjanu a so vita in un ambiente più sanu è più còmode, continuerà ancu in 2023. Queste case, chì anu a caratteristica di ùn pruduce micca germi è battìri per esse in legnu, prutegge i misgi da u friddu è l'acqua in l'invernu è da u calore estremu in l'estiu.

U sindaco di Karabağlar, Muhittin Selvitopu, si n'andò à a Direzzione di l'Affari Veterinari in Uzundere è esaminò attentamente e case di gatti di legnu. U sindaco Selvitopu, chì ama u ghjattu chjamatu "Cotton", hà ricevutu infurmazioni detallate nantu à e case da Murat Aras, Direttore di l'Affari Veterinariu.

Dichjarà chì anu preparatu queste case per i nostri cari amici chì campanu in a strada, u sindaco Selvitopu hà dettu: "Cerchemu di fà u nostru megliu per i nostri cari amichi chì stanu luttendu per sopravvivere in cundizioni invernali, cum'è noi. In particulare in i ghjorni friddi è piovosi, queste case di ghjattu serve una funzione impurtante. L'animali chì campanu in a strada rispondenu à i so bisogni di refuggiu. E case sò à tempu sani è grandi. "Ci hè una chance chì parechji misgi ponu esse allughjati à u stessu tempu", disse.

U sindaco Selvitopu hà ancu enfatizatu chì a municipalità di Karabağlar continuarà à stà vicinu à e criature in a strada cù tutte e so forza.

E case di gatti di legnu sò stallate in permanenza in e zone designate in i parchi da e squadre municipali.

L'annu di i Karabaglar Cat Houses Ready

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*