A Reazione Negativa à u Report Card hè dannu à u zitellu più chè realizatu

A Reazione Negativa à u Report Card hè dannu à u zitellu più chè realizatu
A Reazione Negativa à u Report Card hè dannu à u zitellu più chè realizatu

Università Yeditepe Facultà di Educazione Dean Prof. Dr. Yelkin Diker Coşkun hà fattu suggerimenti à i studienti è i genitori chì anu ricevutu carte di rapportu. "U rapportu deve esse vistu da e famiglie in casa cum'è un mezzu di sustene u sviluppu di u studiente", disse u Prof. Dr. Yelkin Diker Coşkun hà dettu: "U rapportu hè un strumentu per i studienti per cunnosce sè stessu è u so putenziale. Hè un indicatore concretu chì mostra à u studiente è u genitore quantu travagliu deve esse fattu per quale cursu. L'etichettatura di u studiente cù qualità negativu, paragunendu cù i so pari è dà punizioni scunfighja u scopu di monitorà è sustene u prugressu di u rapportu. A causa di tali reazioni à u rapportu, l'attitudini negativi di i studienti versu l'apprendimentu è l'evaluazione ponu dannà u so sviluppu accademicu più di ciò chì si pensa.

Enfatizendu chì a percepzione di u successu di i studienti pò esse diversa da quella di i so genitori, Coşkun hà dettu: "Per quessa, i genitori duveranu parlà à i so figlioli di successu. Cumu definisce u successu? Chì sò i criteri di successu o fallimentu? Amparate questu pò esse criticu per evaluà u rapportu è stabilisce novi scopi.

Nutendu chì stabilisce obiettivi per i zitelli è l'adulescenti hè assai impurtante per ottene u successu accademicu è suciale, Yelkin Diker Coşkun hà dichjaratu chì u rapportu aiuta ancu i zitelli à stabilisce scopi accademichi per elli stessi. prof. Dr. Coşkun cuntinuò e so parolle cusì:

"A realizazione di sti scopi in linea cù i so piani hè u primu passu versu u successu accademicu è suciale. In questu riguardu, i genitori duveranu agisce inseme cù i so figlioli è sustene li in a fissazione di scopi. I scopi deve esse creati inseme cù i studienti. I zitelli anu da esse incuraghjiti da e famiglie per stabilisce scopi chì si adattanu à u so putenziale. Per esempiu, ci vole à capisce cumu vede a so nota per un cursu è fà un pianu di studiu nantu à ciò ch'ellu ci vole à fà per turnà in un gradu più altu, vale à dì, hè necessariu di motivà u studiente.

Nutendu chì a scola hè un locu induve u successu accademicu è ancu più sviluppu suciale, Coşkun hà enfatizatu chì e carte di rapportu anu da esse valutate ancu in questu sensu. prof. Dr. Coşkun hà dettu: "Hè necessariu valutà ciò chì a scola aghjunghje à i studienti in modu olisticu. Stabbilimentu di obiettivi di successu in arti, sport è altri spazii di sviluppu serà assai preziosu per u sviluppu di a personalità di i studienti.

prof. Dr. Yelkin Diker Coşkun hà indicatu l'impurtanza di i studienti chì anu finitu u periodu di cursu per passà a vacanze in modu produttivu. Coşkun hà dettu: "In questu modu, pudemu preparà per u sicondu termini in una manera più sana. Hè da esse un tempu quandu l'attività cum'è vacanze, riposu, ghjochi, viaghji brevi sò pianificati in modu equilibratu. Serà benefiziu per creà opportunità per i studienti di participà à l'attività chì sustene u sviluppu persunale, cum'è leghje libri, andà à u teatru o andà à u sinemà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*